Hermiona právě spokojeně spala vedle svého manžela. Ano ona a Draco se před pár měsíci vzali. A tohle jsou jejich první společné Vanoce. První prosinec tenhle den Hermiona vždycky milovala. Protože věděla, že se blíží Vánoce čas radost a čas , který se má trávit především s rodinou. Hermiona velice neochotně vstala z postele a tím opustila svého manžele.
"Dobré ráno Hermiono. Pojďme prosím se mnou do salonku" Hermiona zrovna dosnidala , když k ní přišla Narcissa. Hermiona si povzdechla a šla s ní.
"Jak jistě víte Hermiono. Tak Malfoyovi každý rok pořádají vánoční ples. A tento rok ho budete pořádat se mnou. Je to čest. Ode dneška začínají přípravy. Dneska půjdu objednat místo, kde se to bude konat. Ale zítra to začíná i pro vás Hermiono." Pronesla Narcissa. Hermiona přikývla. Věděla,že když si vezme Draca tak bude mít hrozně moc povinnosti jako lady Malfoyová.
Hermiona zrovna v knihovně , když ji dvě silné ruce obejmuli okolo pasu. " Je neslušné svého manžela nechat samotného v posteli " pošeptal. Hermiona se uchechtla "věř mi, že toho lituju. Hned si mě odchytla po snídani tvoje mamka a začala vyprávět o tom plese co se bude konat. A já ji od zítřka budu pomáhat s přípravami." Řekla Hermiona. " Ale i tak tohle se nedělá. Měl bych tě potrestat" pošeptal ji znovu Draco a pak hned se zmocnil jejich rtů. Hermiona trochu vzdychla , což Draca navžhavilo ještě víc.
Narcissa zrovna přebývala papíry ohledně Plesu , které chce dát zítra Hermioně. " Nemysli si,že je to dobrý nápad. Aby ty už tento rok ta Mudlovská šmejdka pomahala. Pořád doufám , že se ona a náš syn rozvedenou ještě před plesem" řekl chladně Lucius Malfoy, který se jako jediný nesmířil s faktem, že se Hermiona a Draco vzali.
"Luciusi! Tahle o Hermione nemluv. Je to slušná divná a Draco ji miluju. Nemůžu za to , že jsi čistokrevnou krví totálně posedlí . Náš syn je s ní šťastný takže je nech na pokoji!" Řekla nastvaně Narcissa než se přemístila na příčnou ulici , kde šla navštívit jednu budovu , kde se bude konat tento rok ples.
Hermiona ležela na Dracově hrudi . A Draco ji hladil po vlasech. " Tak moc tě miluju Hermiono" opakoval pořád Draco a Hermiona se usmála. "Taky tě miluju Draco Malfoy" řekla tentokrát Hermiona. " Hermiona Malfoyová jak krásně to zní" řekl téměř hrdě Draco. Byl šťastný , že je Hermiona jeho manželka. Byl na ni hrdý . Na jejich svadbe se objevilo několik lidí co bylo proti tomu , ale Hermiona se jim v klidu postavila. A to na ni Draco taky strašně moc miloval.
"Draco? Co ,když to nezvládnu? Tvůj otec určitě bude pozorovat každý detail. A když něco najde hned mi vyčte. Co když udělám něco špatně a všechny vás zklamu?" Poprvé vyslovila Hermiona svoje obavy . Co měla už od té doby co ji o tom plese Narcissa řekla.
"Hermiono. Neboj všechno zvládneš. Ano? A když tak jsem pořád s tebou. Nikdy tě neopustím protože tě miluju. Lepší ženu už bych nikdy nenašel. A na" nestihl to dorict protože Hermiona se zvedla a začala ho líbat.
Lucius právě seděl u sebe v pracovně. Kam nikdo nemohl dokonce ani jeho manželka Narcissa. Usklibl se, když si vzpomenul jak moc Draco říkal , že si vezme Astronie a kde nakonec skončil? S mudlovskou smejdkou. Lucius nikdy nepřijme Hermionu do rodiny tím jediným si teď byl Lucius perfektně jistý.
Narcissa dorazila domů až pozdě k večeru a hned si dala Hermionu zavolat."Dráha jsem ráda , že jsi došla hned" řekla Narcissa a naznačila Hermiona ať se posadí. Hermiona se posadila nevěděla co ji bude cekat." Domluvila jsem misto. Takže zítra se podíváme na jídlo co tam bude" řekla Narcissa.
"Jistě. A smím se zeptal v kolik tam pujdeme? " Zeptala se Hermiona .
"Půjdeme tam brzo ráno a vrátíme se pozdě večer Hermiono . Ale teď si bez už odpočinou ráno tě vzbudím" řekla Narcissa . " Dobře. Dobrou noc Narcisso" řekla Hermiona než odešla.
"O čem s tebou chtěla matka mluvit?" Zeptal se Draco.
"O tom plese?" Řekla Hermiona , když si rozčesávala vlasy.
"Hm. Aha moje matka to bere hodně vážně co?" Řekl Draco a usklibl se.
"Bere , ale nemám ji to zle. " Řekla Hermiona a konečně mířila k Dracovi do postele." Ale už jsem unavená. Dobrou noc Draco" řekla Hermiona.
"Dobrou noc princezno" septl Draco a přitáhl si Hermionu k sobě.
ČTEŠ
Vánoce na Malfoy Manoru
FanfictionVánoce je čas pohody a štěstí kolem, ale na Malfoy Manoru to je jinak. Tohle jsou první Vánoce co Hermiona a Draco stráví jako manželé. Tyhle Vánoce nebudou určite bez dramat a urazu. Budou tu i par vzpomínek z minulost.