"Tak něco udělejte!" Křičel Draco na doktora. " Dělám všechno co je v našich silách pane Malfoy" řekl doktor. " Očivitně ne!" Křičel dál Draco. " Malfoy nech toho!" Přiběhl k němu Potter."Co tě to popadlo , Malfoy?!" Zeptal se ho Harry hned jak odešli od toho doktora."Nedělají dobře svoji práci!" Řekl naštvaně Draco. " Dělají! Dělají vše , co jenom můžou!" Křikl Harry.
Den , kdy se dal Hermiona a Draco dohromady.
Hermiona Grangerová a Draco Malfoy jsou v kavárně , kam chodí každý pátek. Oba dva právě teď přemýšlí o všem co se za několik posledních měsíců stalo. Oba si byli jistí , co k tomu druhému cítí. Ale ani jeden si nebyli jistý city toho druhého. A tak pořád hráli tuhle hru , že k sobě nic necítí.
Dva mladí kouzelníci právě se procházeli parkem . Kam taky pokaždé po tom , co odejdou z kavárny chodí. Drží si za ruku , ale ani jeden ji nechce pustit. " Přemýšlel si někdy o lásce?" Zeptala se Hermiona a podívala se na jejich spojené ruce. " Často, proč se ptáš?" Zeptal se Draco , ale pořád se díval před sebe . " Myslím si , ze jsem až po uši zamilovaná" řekla a Draco se na ni překvapeně podíval. " Aha no tak to ti přeju, kdo je ten šťastný?" Draco se všema silami snažil skrýt tu bolest v hlase. "Je jedno , kdo to je. Protože on nestojí o mě. Považuje mě pouze za kamarádku" řekla zklesne Hermiona. Draco se na ni soucitně podíval. Jaký debil by si nevšímal? Pomyslel si Draco.
"A komu teda patří tvoje srdce? Abych věděl koho mám zabít. Za to,že si tě naváží"řekl Draco a Hermioně zajiskřilo v očích. " Ty" zašeptala téměř neslyšně " Ty-ty mě miluješ?" Zeptal se překvapeně Draco. " Ano , ale vím , že ty mě ne" řekla a chtěla odejít. Ale Draco ji pevněji chytl za ruku a vtáhl ji do vášnivého polibku. " Miluju tě" řekl . " Byl bych moc rád , kdyby ses stalo moji přítelkyni a zjistilo to spolu?" Dodal. " Ano , ano. Ráda s tebou budu chodit . Miluji tě" řekla Hermiona .
Realita;
"Kdybys věděla jak moc mi chybíš, Hermiono" zašeptal zoufale Draco
ČTEŠ
Vánoce na Malfoy Manoru
FanfictionVánoce je čas pohody a štěstí kolem, ale na Malfoy Manoru to je jinak. Tohle jsou první Vánoce co Hermiona a Draco stráví jako manželé. Tyhle Vánoce nebudou určite bez dramat a urazu. Budou tu i par vzpomínek z minulost.