24.prosince

890 30 10
                                    


"Herimono . Prosím ne. Je moc brzo" stěžoval se Draco. Hermiona právě dorazila na Malfoy Manor se svýma věcmi. " Draco, ty klidně ještě spi. Ale já jdu dodělat kapra , salát a smaženky" řekla Hermiona a políbila něžně Draca než odešla z ložnice. Došla do kuchyně , kde byla Narcissa a několik domácích skřítků.

Draco konečně vstal z postele a začal balit poslední dárky , co mu chyběli zabalit. Potom odešel do kuchyně , kde byla už jenom Hermiona. Jelikož Narcissa šla za Luciusem. Který byl poměrně dost naštvaný , že se Draco a Hermiona usmířili. A nebudou se rozvádět.

"Lásko chceš pomoc" zeptal se Draco a obejmul ji okolo pasu. " Ne nechci " řekla Hermiona. A dal se věnovala dodělávání Salátu. " Vypadá to dobře" řekl a políbil Hermionu na tvář než odešel.

Hermiona , Draco , Lucius a Narcissa právě do vecereli. " Bylo to výborné" řekl Draco . A pak se všichni vydali k vánočnímu stromečku , kde bylo už hodně dárků. Začali si rozdávat dárky , když přišel čas na Hermionu dárek pro Draca. Hermiona byla nervozni. Jak Draco zaraguje. Narcissa se toho pohledu všimla a usmála se na Hermionu . Draco pomalu rozbalovat dárek , když vzal do rukou ultrazvuk . Podíval se na Hermionu.

"Já budu táta?" Zeptal se Hermiony . "Ano" řekla nejistě. " Já budu táta" vykrikl šťastně Draco a políbil Hermionu " to jsou ty nejlepší Vánoce vůbec!" Vykřikl.

Konec.

Takže hurá už je konec konečně. Veřejně se přiznám , že s tím nejsem moc spokojená. Ale to já nejsem s ničím. Ale pšt 😂. Každopádně i tak doufám , že se vám aspoň nejeka část líbila. A protože to vydáván až 28.12? Protože jsem byla líná to dopsat😂😂

Každopádně vám přeji šťastný nový rok 😂😍

Vánoce na Malfoy ManoruKde žijí příběhy. Začni objevovat