"Draco" u svatého Munga se objevil Blaise Zabibi a Pansy Parkinsová. " Hermiona to zvládne uvidíš" dodala Pansy. Draco už od rána byl tady u Hermiony. " Takhle Hermione rozhodně nepomůžeš! Když tu budeš sedět jak hromádka neštěstí!" Křikla Ginny , která právě dorazila společne s Harrym a Ronem.
Draco nic nevnímal . Vnímal jen přístroje co drželi jeho ženu při živote. A najednou to začalo začal vzpomínat na jejich společné okamžiky.
Den zasnoubení Draca a Hermiony.Draco Malfoy nervózně očekával až přijde jeho přítelkyně. Dneska chtěl udělat něco co , by od sebe nikdy nečekal. Chce dívku, kterou miluje z celého srdce požádat o roku.
"Draco , Hermiona dorazila. Čeká na tebe v salonku" do jeho pokoje v stoupila Narcissa. " Děkuji , matko" řekl Draco a Narcissa se na něho usmála.
Draco došel do salonku , kde seděl ta dívka co mu ukradla srdce."Hermiono , jsem rád , že jsi došla. " Řekl Draco a posadil se vedle ní. " Chtěl si abych došla , Draco. Tak jsem tady " zasmála se Hermiona. " Dobře. Udělám to hned. Jinak tu umřu nervozitou" zamumlal Draco a Hermiona se na něho překvapeně podívala. " Co chceš udělat?" Zeptala se a podívala se na něho. Draco na nic nečekal a klekl si před ní. A z kapsy vytáhl krabičku s prstýnkem .
"Hermiono jsi světlo v mém životě. To ty jediná ve mně vidíš to dobré. Ty jediná vidíš do mojí duše. A ty jsi ta jediná , které jsem ochoten dát svoje srdce. Protože tě z celého srdce miluju. Zabíjel bych pro tebe. Hermiono Grangerová vezmeš si mě?" Zeptal se Draco a Hermioně tekly slzy po tváři. " Ano vezmu! Miluju tě!" Vykřikla šťastně Hermiona a Draco ji začal vášnivě líbat.
Realita
"Draco, už je pozdě měl bys jít domů" řekla starostlivě Ginny. "Ne" řekl jasně Draco. " Draco Malfoy! Okamžitě půjdeš domu. Na ni se tě neptám!" Křikla na něho Ginny.
"Co , když se neprobudí do Vánoc?" Zeptal se Draco. " Probudí" řekla Ginny
ČTEŠ
Vánoce na Malfoy Manoru
FanfictionVánoce je čas pohody a štěstí kolem, ale na Malfoy Manoru to je jinak. Tohle jsou první Vánoce co Hermiona a Draco stráví jako manželé. Tyhle Vánoce nebudou určite bez dramat a urazu. Budou tu i par vzpomínek z minulost.