Narcissa právě mířila vzbudit Hermionu a Draca. S Hermionou si potřebuje promluvit o tom plese, ale hlavně musí už jít připravit a vybrat to jídlo.
"Hermiono , Draco vstavejte " mluvila vedle jejich postele Narcissa. Hermiona si v duchu povzdechla. Draca to nevzbudilo tak se rozhodla, že vstane jenom ona. A Draca nechá spát. "Dobré ráno Narcisso" řekla Hermiona, když vstala z postele. "Dobré jméno Dráha. Jdeme?" Zeptala se a Hermiona přikývla.
Hermiona a Narcissa se přemístily na místo, kde měly vybírat to jídlo. Mezitím v Malfoy Manoru se Lucius rozhodl, že do Vánoc Draco a Hermiona pohádají a Hermiona odejde. A dneska k nim má přijít na návštěvu Astronie. Dávná láska Draca. A právě v čas.
"Astronie rád tě vidím. Asi víš proč tu jsi,že ano?" Přivítal se s Astronii Lucius. "Dobrý den Luciusi. Ano vím proč tu jsem. A věř,že to zvládnu. Ta Mudlovská šmejdka a Draco do Vánoc budou tak pohádaní,že se rozvedou." Řekla a Lucius přikývl. "Draco ještě spí bez ho vzbudit. Narcissa a ta šmejdka před pár minutami odešly" řekl Lucius a Astronie přikývla.
Mezitím Hermiona s Narcisso právě vybíraly jídlo. "A dáme tam i něco s mudlovského světa? Ne,aby tu bylo pořád samé kouzelnické" řekla Hermiona. Jelikož Narcissa pořád vybírala nějaké luxusní kouzelnické jídla. " Dobře dráha. Kvůli tobě ano. Tak jaké bys tam chtěla?" Zeptala se Narcissa a Hermiona se na ni upřímně usmála. Narcissa byla ráda, že Hermiona projevuje svůj názor a něco přispěje do toho plesa.
"Draco máš vstávat" budila na Malfoy Manoru Astronie Draca. "Astronie?! Co ty tady děláš? Kde je Hermiona?" Hned se začal ptát Draco. " Pozval mě tvůj otec. A tvoje dráha manželka s tvoji matkou odešla před asi půl hodinou" řekla až podezřele v klidu Astronie. Draco si povzdechl, ale vstal a šel do jídelny.
''Draco nezahrajeme si naše kouzelnické šachy?'' mrkla na Draca Astronie . Draco v pátém ročníku vymyslel hru . Spíš upravil kouzelnické šachy, když prohraje kluk. Tak se musí s tou holkou vyspat a , když prohraje holka tak musí udělat nějaký úkol.
'' Děláš si ze mě srandu Astronie?! Jsem zadaný! Takhle hra je pro nezadané . Hm takže pro tebe jak dělaná. O Hermionu nechci přijít. Protože ona je to nejlepší v mém životě.'' Řekl Draco a Astronie se na něho naštvaně podívala, ale ignorovala to.
''Že by se Malfoy bál, že prohraje? Sakra Draco ty ses nikdy nebál prohry! Co to s tebou ta tvoje manželka dělá?!'' pronesl provokativně Astronie.
''Dobře! Věř mi,ale že prohraješ! '' řekl Draco a Astronie se spokojeně ušklíbla.
Bylo už pozdě večer, když se Narcissa a Hermiona vracely domů. Narcissa byla na Hermionu pyšná. Hermiona jí dneska hodně pomohla. S výsledkem jejich dnešní práce je Narcissa spokojená. ''Drahá už je pozdě . Běž si odpočinout, ale nejdřív ti řeknu co se bude dělat zítra'' řekla Narcissa a Hermiona přikývla. '' Zítra ty a Draco půjdete nakupovat vánoční dárky. Půjdu i já a Lucius , ale všichni odděleně. Ano?'' usmála se Narcissa.
''Dobře.Tak já jdu tedy spát.Dobrou noc Narcisso'' řekla Hermiona. '' Dobrou noc Hermiono '' řekla Narcissa než obě ženy odešly.
Hermiona došla do ložnice, která je její a Draca. A uviděla Draca jak si prohlíží jejich album,kde byli jejich všechny společné fotky.
''Lásko? '' řekla Hermiona tiše , ale pozornost Draca na sebe upoutala.'
''Je hezké vzpomínat.Co bylo. Jsi to nejlepší v životě co mě potkalo.Ta největší výhra. Slib mi,že mě nikdy neopustíš'' řekl Draco,ale pořád si při tom prohlížel album.
''Draco tebe já nikdy neopustím.A víš proč? Protože tě miluju. A navždy milovat budu. Opustím tě jen tehdy , když ti opustíš mě a navíc nem'' Hermiona to nestačila do říct protože Draco vstal a umlčel ji svojima rty.
''Miluju tě Hermiono Malfoyová'' pošeptal . ''A já miluju tebe Draco Malfoy'' dodala Hermiona a znovu spojili svoje rty v jedny.
ČTEŠ
Vánoce na Malfoy Manoru
FanfictionVánoce je čas pohody a štěstí kolem, ale na Malfoy Manoru to je jinak. Tohle jsou první Vánoce co Hermiona a Draco stráví jako manželé. Tyhle Vánoce nebudou určite bez dramat a urazu. Budou tu i par vzpomínek z minulost.