5.prosince

547 33 1
                                    

Dneska je Mikuláš. Už dva roky. Rodina Malfoyovích jezdí na Mikuláše do Bradavic, kde budou až do sedmého. Teda zůstane tam jenom Hermiona a Draco. Narcissa a Lucius pojedou ještě dneska pozdě večer domů. Protože si potřebuje Narcissa něco zařídit. 

''Máš všechno lásko?'' zeptal se Draco, když chtěl vzít Hermiony kufr. '' Snad ano'' řekla Hermiona. ''Už se těším konečně tě budu mít zase jenom pro sebe. Nebudeš pořád s moji matkou kvůli plesu'' řekl Draco a usmál se. '' Snad bys nežárlil na vlastní matku'' zasmála se Hermiona a Draco se zamračil. 

Už všichni čekali , až se přemístí, ale Hermiona si všimla, že Draco ignoruje svého otce. Ale proč? Rozhodla se , že se Draca na to zeptá. 

Hned jak se přemístili do Bradavic. Tak šel Draco a Hermiona na svůj pokoj. ''Draco?'' zečala Hermiona opatrně při cestě na jejich pokoj. '' Ano lásko?'' zeptal se Draco. '' Co se stalo mezi tebou a tvým otcem. Dneska jste se ignorovali. Teda spíš ty jsi ignoroval ho'' řekla Hermiona a Draco si povzdechl mohl čekat, že si toho Hermiona všimne. '' Prostě jsme se včera pohádali, ale neřeš to prosím. Nechci se o tom bavit'' řekl Draco. Hermiona si povzdechla, ale přikývla. 

Draco se právě převlékal za čerta . A Hermiona za Anděla . Hermiona, ale byla na pokoji teď s Ginny a Lenkou. '' Sluší ti to '' řekla Ginny , ale pak si mě ještě jednou prohlédla. '' Nemůžu ti udělat účes? '' zeptala se . '' Jasně, že můžeš'' zasmála jsem se. '' Budete se dokonale doplňovat.'' řekla zasněně Lenka. '' Ale teď , když mě omluvíte i já musím jít za svým manželem'' řekla a s úsměvěm odešla. Neville a Lenka se vzali ještě dřív než Hermiona a Draco nebo Harry a Ginny. '' Myslím si, že Dracovi spadne brada až tě uvidí '' řekla Ginny, když měla hotovo. '' Děkuji Ginnyy, i Harrymu spadne brada až tě uvidí'' zasmála jsem se. '' A jak se má jinak James?'' Harry a Ginny už mají syna , kterému je něco málo přes tři měsíce. '' Má se dobře. Dneska ho hlídá mamka a taťka'' řekla Ginny . 

Všichni jsme došli do velké síně, kde seděli už všechny děti, co chodili do Bradavic. Hagrid šel za mikuláše a několik bývalých studentů za čerty nebo anděli . Jak ten program skončil. Tak jsem všem dali malou taštičku s dárečkami.  

''Už jsem unavená. Nepůjdeme už na pokoj?'' zeptala jsem se Draca. Bylo něco málo po desáté hodině.'' Cokoliv řekneš princezno'' řekl a vzal mě do náruče. Celou cestu jsem se hlasitě smála. 

Vánoce na Malfoy ManoruKde žijí příběhy. Začni objevovat