11.prosince

493 32 1
                                    

Hermiona právě psala dopis Harrymu , Ronovi a Ginny, kteří zítra přijdou. Moc se na ně těšila. Dokonce i Narcisa se těšila na Ginny , když společně chystali svadbu tak se hodně spřátelili a proti Ronovi nebo Harrymu taky nic nemá. Aspoň někdo pomyslela si Hermiona. Lucius řekl , že tu nehodlá být,když tu budou oni.

''Lásko, pojď za mnou'' ozval se hlas z jejich postele, kde stále ležel Draco.Hermiona se nad tím usmála a šla k Dracovi do postele . '' Tak jsem tady '' řekla , když si lehla vedle Draca . Draco neváhal a začal ji hladově líbat . Hermiona se do polibků usmívala. Nemůže být šťastnější . Čeká dítě s mužem , kterého miluje. 

''Luciusi , ale mohl bys tu zítra zůstat. Haarry , Ron a Ginny jsou přátelé manželky tvého syna. Měl , bys brát trošku ohledu a pokusit se je poznat. Já osobně mám nejraději Ginny , ale to asi bude tím, že jsem s ní připravovala tu svadbu. A pan Potter a Weasly jsou taky v pohodě , když se s něma začneš bavit poznáš, že jsou v pohodě. '' vyčetla Narcissa svému muž . '' Pro Merlina Narcisso, jsou to jen ubohý čarodějové ! Nemám důvod se s něma bavit. A teď mě omluv. Rozhodl jsem se, že odejdu hned.'' řekl naštvaně Lucius a přemístil se pryč .  Narcissa si povzdechla. Za třináct dnů jsou Vánoce a její manžel je protivný jako vždy. 

Vánoce na Malfoy ManoruKde žijí příběhy. Začni objevovat