''Ach jo . Dneska se jede zpátky na Manor '' povzdechla si Hermiona. '' Princezno, to zvládneme '' mrkla na Hermionu Draco. '' Jo, ale jak se vrátíme tak zítra se budu muset zajímat ještě o ten ples'' povzdechla si Hermiona a Draco se uchechtl. '' To vskutku ano , ale už jenom zítra. Pak už se bude péct jenom cukroví a budeme mít volno'' usmál se ještě víc Draco. ''Máš pravdu tohle zvládnu. Už jsem zvládla i daleko horší věci. No ne?'' usmála se tentokrát i Hermiona.
''Luciusi, podal bys mi tu obálku?'' zeptala se Narcissa svého manžela, který byl podezřele usměvaní. Lucius jenom přikývl a vstal z křesla, a šel pro tu obálku. '' Tady máš.Co v tom je?'' zeptal se Lucius. '' Objednávala jsem pro mě a Hermionu šaty na ten ples. A tady toto je lísteček od toho obchodu. Dneska by měly ty šaty dojít '' řekla Narcissa, která se právě dívala, kdy přesně mají dojít ty šaty. ''Aha, ale nemyslíš, že by bylo lepší, že byste si každá objednala sama šaty? Co když to nebude její styl?'' zeptal se Lucius. Narcissa si povzdechla. '' Lucius já vím, že Hermionu rád nemáš, ale mohl by ses pokusit.No ne? Už kvůli mně a Dracovi by ses mohl pokus. Co by se ti tak hrozného stalo? Odpověď zní nic. Jen bys poznal lépe Hermionu a oblíbil si jí. A v tom nevidím žádný problém'' mluvila Narcissa zamračeně na svého muže, který si povzdechl a neochotně přikývl, ale nemyslel to vážně, že se o to pokusí.
''Tak už jste doma princezno'' řekl Draco, když dorazili. '' Ano jsme doma'' řekla Hermiona a políbila ho. ''Mám být upřímná?'' zeptala se Hermiona. '' Jo to bys měla být vždycky'' řekl Draco a nadzvedl obočí. '' Mám strašnou chuť na čokoládu'' řekla Hermiona a Draco se uchechtl. '' Tak já ti pro nějakou zajdu. Jo?'' mrkl na ni a Hermiona přikývla, když Draco odešel. Tak Hermiona odešla do koupelny. Si dát léky, aby ráno nezvracela. Nechtěla riskovat, že by Draco zjistil, že je těhotná. ''Lásko přinesl jsem ti tu čokoládu'' řekl Draco, když se vrátil i s čokoládou. Hermiona vyšla z koupelny a krásně se na něho usmála.'' Děkuji. Miluju tě '' řekla, když si od něho chtěla vzít tu čokoládu. '' Od krásné ženy jen dík nestačí'' řekl hravě Draco a vrhl se na její rty.
ČTEŠ
Vánoce na Malfoy Manoru
FanficVánoce je čas pohody a štěstí kolem, ale na Malfoy Manoru to je jinak. Tohle jsou první Vánoce co Hermiona a Draco stráví jako manželé. Tyhle Vánoce nebudou určite bez dramat a urazu. Budou tu i par vzpomínek z minulost.