6.prosince

541 31 2
                                    

Hermiona , Draco , Ginny, Harry, Ron, Levandule ,  Seamus, Dean , Neville, Lenka, Blainse , Pansy , Theo, Nott a Grabbe se právě chystali jít do Prasinek. Ano tato skupinka bývalých žáků z Bradavic se spřátelili. Hlavně to bylo , ale díky svadbě Hermiony a Draca. '' Kam zajdeme?'' zeptal se Ron. Ron je pár měsíců už ženatý s Levandulí, která je těhotná. '' Jak chcete vy''řekla Ginny. '' Co třeba ke třem koštákům?'' zeptal se Seamus. '' Já jsem pro '' řekla Hermiona, kterou držel za ruku Draco. ''Tak jo. Jdeme'' řekl s úsměvem Harry. Draco se taky nepatrně usmál. '' Hermionko a co vy dva, kdy budete mít děti'' pronesl Blais. Blainse a Pansy se dali dohromady a Pansy taky čeká miminko . '' Buď potichu Zabini!'' okřikl ho Draco . Blaise i Harry se usmáli. 

Jak jsme došli na místo tak jsme si všichhni objednali. '' Pořád jste nám neodpověděli Draco a Hermiono'' pronesla Pansy. '' Jo no . Tak povídejte'' přidala se k ní Ginny a mrkla na Harryho. '' Starejte se o svoje děti'' pronesl Draco a ušklíbl se. ''Ach jo s tebou je teda zábava Draco'' řekl Nott. ''Hermiono, a ty nám něco řekneš? Když tvůj manžel je neschopný?'' ušklíbl se na Draca Ron. '' Co bych k tomu měla říct? Asi nic. Protože těhotná nejsem '' zalhala Hermiona. '' Stejně si myslím, že vy dva budete mít brzo miminko'' řekla Lenka a Neville se usmál. '' Souhlasím s Lenkou'' řekl Neville. '' Jak taky jinak že? Ty s ní souhlasíš vždycky'' řekl Theo . 

Hermiona a Draco se vraceli pozdě na svůj pokoje. '' Jsem rád, že jsem tu mohl být s tebou princezno'' řekl a začal ji dávat obsypávat polibky na krku. '' I já ráda , že jsem tu s tebou mohla být'' řekla Hermiona. Pak Draco přešel z jejího krku na její rty. Tak moc ji miloval.A ona jeho taky. 

Vánoce na Malfoy ManoruKde žijí příběhy. Začni objevovat