Draco se vzbudil dřív než Hermiona,ale nechtěl od ní odejít.Tak začal přemýšlet o tom, co se včera vlastně stalo. Hrál s Astronií upravené šachy,které on sám, kdysi dávno upravil. ''Draco, jaktože ještě nespíš? Je brzo'' řekla Hermiona, která se právě vzbudila. A tím donutila Draca, aby přestal přemýšlet . '' Nemohl jsem už pak usnout, ale taky jsem tě nechtěl opustit. Tak jsem zůstal a přemýšlěl'' řekl Draco. Hermiona chtěla něco říct, ale najednou se jí udělalo strašně špatně. A rychle utekla do koupelny, kde se vyzvracela. Draco se vyplašeně taky zvedl a utíkal za svoji manželkou. '' Hermiono, jsi v pořádku?'' zeptal se starostlivě a chytl ji vlasy, aby si je nepozvracela. Jak konečně Hermiona do zvracela tak se na Draca podívala . '' Neboj to bude dobré'' řekla a šla si vypláchnout pusu. '' Hermiono, ale co když jsi nemocná?'' zeptal se Draco.Měl o svoji manželku strach a to velký. '' Neboj Draco to bude v pořádku. Jdu se převléct, a pak půjdu za tvoji matkou. Potřebuju se jí na něco zeptat. A pak půjdeme na ten nákup. Ano?'' řekla Hermiona, když došla ke svému šatníku a začala hledat něco, co si na sebe dneska vezme. '' Dobře lásko, ale i tak kdyby se to nelepšilo. Tak jdeme k Mungovi.Jasný?'' řekl Draco a chtěl vypadat přísně, ale jaksi mu to nevyšlo. '' Dobře , pane '' zasmála se Hermiona.
''Narcisso, ,můžu si s tebou prosím promluvit?'' zeptala se opatrně Hermiona, když konečně našla Narcissu. '' Ovšem drahá jen se posaď. O čem si chceš promluvit?'' zeptala se a upřímně se na ni usmála. '' Víš zase se opakovala. Ta moje ranní nevolnost. Myslím si, že jsem těhotná, ale nechci Dracovi nic říkat. Chci mu to dát jako jeden z dárků na Vánoce'' řekla Hermiona a Narcissa se usmála ještě víc.'' To je úžasné! Moc blahopřeji. A Draco bude určitě moc rád. Vždycky chtěl mít syna nebo dceru. A já si strašně moc přeju vnoučata. Jsem tak moc ráda, že Draco bude mít dítě s tebou, ale teď běž rychle k Mungovi si to potvrdit, ale ať jsi do půl hodinky zpátky, kdyby tě někdo hledat. Tak mu řeknu, že jsi se mnou a zrovna se bavíme o plese. A nechceme být rušeni. Ano?'' řekla Narcissa. A Hermiona byla ráda, že ji s tím pomůže právě Narcissa. '' Děkuji'' řekla než se přemístila k Mungovi.
Mezitím Draco seděl v obýváku a četl si denního vědce, když k němu najednou přišel Lucius.''Synu, Astronie se ptá jestli může zítra přijít.'' oznámil mu Lucius to co mu řekla Astronie. '' Ne nechci ji vidět.'' řekl jednoduše Draco a Lucius se zamračil. '' Včera to vypadalo, ale jinak.'' ušklíbl se a Draco na chvilku ztuhl.'' Nevím o čem mluvíš otče. A teď pokud dovolíš. Jdu se chystat. Protože za chvíli se půjdou nakupovat vánoční dárky'' řekl a rychle odešel z místnosti, kde je jeho otec.
Hermiona se právě vracela od Munga, kde ji to potvrdili. Vážně je těhotná. Hermiona právě teď mířila znovu za Narcissou, aby ji tu radostnou novinu řekla. Když tam zrovna došla tak tam byl i Lucius.'' omlouvám se já přijdu později.'' řekla Hermiona a omluvně se podívala. Už chtěla odejít , ale Narcissa na ni zavolala '' Ano nebo ne?'' zeptala se . Hermiona hned pochopila o čem je řeč . '' Ano'' řekla než odešla. Narcissa se usmála. Lucius se na ni udiveně díval. '' O čem jste se bavily?'' zeptal se podezřele. Protože nechápal o co tu jde. A to se mu nelíbilo.'' Věci o plese'' zalhala Narcissa.
''Jdeme?'' zeptala se Hermiona Draca. Právě se chystali přemístit na příčnou ulici, kde budou nakupovat vánoční dárky. ''Jdeme'' řekl Draco a chytl Hermionu za ruku. Pak se přemístili ma příčnou uliči, kde až do večeře nakupovali vánoční dárky. A domů se vrátili hodně unavení z toho nakupovaní.
ČTEŠ
Vánoce na Malfoy Manoru
FanfictionVánoce je čas pohody a štěstí kolem, ale na Malfoy Manoru to je jinak. Tohle jsou první Vánoce co Hermiona a Draco stráví jako manželé. Tyhle Vánoce nebudou určite bez dramat a urazu. Budou tu i par vzpomínek z minulost.