4.prosince

566 30 2
                                    

Hermiona právě hledala s Narcissou různé ozdoby na ples. Draco musel rychle někam odejít. Lucius ani Draco se o ten ples nemusí zajímat. Ples vždycky pořádaly ženy z rodu Malfoy. Narcissa se rozhodla využít toho,že je s Hermionou sama a zeptat se ji na věci ohledně jejího těhotenství. '' Hermiono ,a v kolikátém týdnu jsi?'' zeptala se, když si zrovna prohlížela jeden časopis. '' V třetím'' řekla Hermiona, která si taky prohlížela časopis a krabice s různýma ozdobičkami. '' Jsem moc štastná, že ti a Draco budete mít miminko'' řekla Narcissa s úsměvem. '' I já Narcisso cítím,že je Draco ten pravý'' řekla .

Mezitím, ale sváděj Draco boj s Astronií. '' Ne Astronie to neuděláš!'' křičel na ni, a už byl tak naštavaný, že se držel , aby ji jednu nevlepil .'' Ale udělám protože ty máš na lepší!'' křikla na něho teď Pansy.'' Jenomže já ji miluju.Nemůžu za to , že tebe nikdo nechce'' řekl naštvaně,ale potom se ušklíbl. ''Ani tebe nikdo za chvíli chtít nebude , Draco!'' řekla a než stačil Draco něco říct tak se přemístila pryč. ''To je snad zlý sen'' zamumlal Draco než se přemístil na Malfoy Manor. 

'' Ahoj matko'' řekl Draco , který právě šel k Hermioně .'' Ahoj lásko'' políbil ji. '' Pořád vybíráte ozdoby na večírek?'' zeptal se, když si všiml těch časopisů všude. '' Už to máme téměř hotové Draco'' řekla Narcissa . ''Hermiono, tohle vypadá kouzelně.'' řekla Narcissa a ukázala něco Hermioně. '' Ano a vedle toho bychom mohli dát tu šedou malou fontánku'' řekla Hermiona a Narcissa souhlastně přikývla. Draco se usmál. Byl rád , že jeho matka má Hermionu ráda.Bohužel to samé nemohl říct o otci, který se s tím stále nesmířil, že je jeho žena Hermiona. '' Tak já vás nebudu rušit. Stejně potřebuju jít ještě za otcem'' řekl Draco a obě ženy v místnosti přikývly. Draco si se svým otcem potřeboval vážně promluvit. 

Vánoce na Malfoy ManoruKde žijí příběhy. Začni objevovat