10 rész:Győzelem és veszteség

647 32 0
                                    

Lyon 2016.

A hangulat nagyon jó a kezdő 11 már a pályán vann nemsokára.

Király Gábor,Lovrencsics Gergő, Botka Endre,Fiola Attila,Guzmics Richárd,Nagy Ádám,Nagy Dominik,Gera Zoltán,Szalai Ádám, Böde Dániel,Dzsudzsák Balázs mi így állunk fel.A cserék és a tartalékok a kispadon ülnek úgy mint én és a többi lány a csapatból. Én ülök a sor elején a cserék még csak most jönnek ki.Mintha a sors fintora lenne,hogy Varga Roland pont mellém ül.A meccs el kezdődik,ahogy az én beszélgetésem is Rolival.

-Én nem tudtam,hogy jön.-kezdi meg a beszélgetést
-Tudom!Ezt reggel is mondtad.-válaszolom zavartan
-Nem akartam,hogy így végzödjőn!-mondja s megfogja a kezemet
-Néha nem úgy végződnek a dolgok ahogy szeretnénk.-mondom miközben az össze kúlcsolt kezünket meg puszilom s el engedem

A 33 percbe ki osztja az első sárgalapot a bíró egy Ausztriai játékosnak mert el kaszállta a Nagy Ádit ahogy meg indult a kapu felé.Rá rúgható a szabadrúgás közel van a kapuhoz Balázs szöge és kapufa egyszerre rezzen mindenki össze a kispadon.Az idő hamar ment vége lett az első fél időnek.A szünetbe Nagy Ádi jön oda hozzám akit már rég óta ismerek mert olaszországban már találkoztunk amikor Juve-Bologna meccs volt.

-Na hogy tetszik a meccs Gelatto?-kérdezi
-Nem rossz ügyesek a többiek de te spagetti képü lehetnél jobb is-mondom nevetve tudja hogy viccelek hisz ismer
-Próbálkozom na!-löki meg a vállamat nevetve

A jó kedvünket Storck szakítja meg mondván hogy kezdődik a második félidő.

A második félidő a 60. percig tök lapos volt aztán cserélt az ellenfél. És a frissen beálló Sabitzer egy pontatlan passzal át adja a labdát Szalainak aki borzasztó gyorsasággal indul meg a kapu felé de mennek után és Ádám a kapus elött el csúszik de még nálla a labda és berúgja! GÓÓÓÓÓL SZALAIII!!!
Mindenki a kispadról fút oda a gól szerzőhöz aki már megy is oda a szurkolókhoz akik már nem szídják hanem imádják.Én érek oda útoljára direkt nem siettem s mikorra oszlott a tömeg meg öleltem s a fülébe súgtam,hogy gratulálok amire ő szorosabban ölelt.
Mikor vissza ment a pájára én meg a padra mindenki attól félt hogy lessz e válasz és lett egy csere az Auszriaiak cserélnek a mérkőzés 65.percében.De nem jó embert mert a mérkőzés 66.percébe az az ember aki az első félidőben meg kapta az első sárgáját az most meg kapta a másodikat is mert ugyan csak Nagy Ádámot sodorta el.
Ausztria 10 emberrel mi 11-el gyerünk srácok ezt már hozni kell. Storck cserél a gólszerző Szalai helyére Priskin Tamás érkezik.Az ellenfél is cserél és mi is Nagy Ádám helyére jön Stieber Zoli de közbe Nagy Dominik kap egy sárga lapot reklamálásért mert állítólag kéz volt de a bíró nem fújta le.De közbe Priskin indul meg a labdával és passzolja le Stiebernek aki kapásból rúgja rá és GÓÓL STIEBERRR!Úgyan úgy futunk oda hozzá is mint Ádámhoz csak most boldogabban mert ő végképp be biztosította a győzelmünket a 88.percben Storck még cserélt egyet Pátkai Mátét küldte fel Nagy Dominik helyére.És rá nem sokra a bíró le is fújta a mérkőzést.

Nyertünk!!

Mi lányok fél órával késöbb játszunk de már el indultunk az öltözőbe.Ott a 7-es polcon ott lógott a mezem amire annyi volt írva Széchenyi alatta a nadrágom, sipcsontvédőm,fociszárom,és a cipőm ami egy Nike Tiempo Legend VII volt.

Hamar át öltöztem és ki mentem melegíteni még egyszer rá néztem a kezdőkre:Csiszár Márta,Tisza Ivett,Koleda Panna,Angyal Krisztina,Tóth Andrea,Novák Angéla,Nemes Mercédesz,Gál Gitta,Nagy Hargitta,Kovács Bettina,Csitkovics Edina

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hamar át öltöztem és ki mentem melegíteni még egyszer rá néztem a kezdőkre:
Csiszár Márta,Tisza Ivett,Koleda Panna,Angyal Krisztina,Tóth Andrea,Novák Angéla,Nemes Mercédesz,Gál Gitta,Nagy Hargitta,Kovács Bettina,Csitkovics Edina.
Én a cserék között voltam de ott is legutolsóként.
Mikor ki léptem Dénes szólt oda:
-Melegíteni szeretnél?-néz olyan világfájdalmasan
-Igen!-még tök normálisan válaszoltam
-Oké de csak addig amig ki nem jönnek a többiek utána hagyd hogy a kezdők melegítsenek.Ja és este Szalaival leszel egy szobába!-mondja s el megy

Én futottam két hosszt s el kezdtem ívelgetni majd dekázni.A közönségnek tetszett.Arra kíváncsi vagyok hogy az mennyire fog neki tetszeni ha nem leszek a pályán. Mikor láttam a többieket ki jönni a meccs kezdetéig oda mentem a szurkolókhoz aláírást osztani. Amikor azt kérdezték fogok e játszani arra nem mondtam semmit csak mosolyogtam.
Mikor el kezdődött a meccs oda ültem Szalai mellé aki már nem volt ki száradva de holt részeg se volt.
-Én leszek este a szobatársad!-mondom a vigyorgó embernek
-Na végre!Azt hittem,hogy kerülsz! -mondja miközben nézi a meccset
-Én a nagy Szalait soha nem kerülném-s bököm oldalba

A meccs nem volt unalmas bár inkább a Portugálok támadtak s a 25.percben megszerezték a vezetést hát a védelemre inkább nem mondok semmit egy helyzetünk volt amit Hargitta olyan szinten rúgta fölé hogy szerintem az arra járó űrszondát le rúgta a helyéről amin persze én jót mosolyogtam mire Ádám rám is néz:
-Csak nem a Portugáloknak szurkolsz?-néz rám érdekesen
-Nem csak a Hargitta míg Pakson fociztam akkor is bunkó volt velem s jobbnak tartotta magát hát ezt most sikerült be bizonyìtania-mondom mire a bíró le fujta az első fél időt
Mindenki be jött az öltözőbe még a fiuk is.
-Lányok jó a játék Betti jó passzokat ad Hargittának akinek jó helyzetei vannak-mondja Dénes aki szerinten nem ugyan azt a meccset nézi amit mi
-Helyzetek?Milyen helyzetek?Az űrbe ott voltak helyzeteink de a pályán nem!-horkan fel Böde
Dénes természetesen le torkolta Bödét,hogy mit beszél amit Storck szakít félbe
-Would not Széchenyi be able to set up?-kérdezi Storck
-No!-érkezik a válasz
Pedig már kezdtem reménykedni.
El kezdődött a második félidő a portugálok fel szívták magukat s rúgtak még eggyet az 50.percben utána csak passzolgattak míg a 79.percben Csitkovics szépített egy fejes góllal a portugálok inkább be álltak védekezni úgy mond a semmire és a bíró hosszabítás nélkül le fujta az egészet. Szomorúan mentünk az öltözőbe pedig olyan jól indítottak a fiúk.
Mikor ki jöttünk vissza mentünk a hotelhez ahol anyámék vártak meg öleltem őket mire Ádám jön oda hozzánk:
-Csókolom!Sziasztok!-köszön kis fiús vigyorral
-Hello!-köszönünk neki
-Azért jöttem hogy megkérdezzem, hogy a lányoknak nem e lenne velünk el jönni bulizni velünk?-kérdezi s rám kacsint
-Dehogyenem!-vágja rá a nővérem
-De akkor Anghe nyomás ruhát venni!-mondja s rángat el Ádámtól aki csak annyit mond,hogy fel viszi majd a böröndömet de anyáék már le támadták a meccse miatt rosszabbak mind a Paparazzok de a növérem zökkent ki a gondolataimból.
-Na mi a helyzet?Mi újság a fiúkkal?-kérdez rá a legkényesebb témára
-Hát az úgy volt,hogy....

Ennyi lett volna ez a rész!1087 szó.Talán ez az eddigi leghosszabb rész.Na és melyik párost shippelitek?Van négyis 😂😂.
Köszönöm a támogatásokat és a szavazatokat!😍😘💐❤

Én,a foci,plusz még négy személy!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora