Telki 2017
Miután kihirdették a keretet teljesen sokk alatt voltam.Nem tudtam elhinni,hogy én is tagja vagyok a keretnek.Miután kiléptem az ajtón Balázs jött oda elsőnek gratulálni és sorra jöttek a többiek is,de akit a legjobban vártam nem jött oda.Úgy voltam vele,hogy majd biztos késöbb jön ada hozzám de nem.Szalai Ádám még rám se nézett én pedig úgy voltam vele,ha te így énis így.Megbeszéltük a többiekkel,hogy úgy mint tavaly el megyünk megünnepelni a válogatottságot.Csak azzal a különbséggel,hogy most a fiúknak nincs sok mindent ünnepelniük mert ők nem jutottak ki a VB-re.Bár állítóla Storck rá vette őket,hogy ők is jöjjenek velünk,ha másra nem is lessz jó de egy hosszabb csapatépítő tréningnek elmegy.
Mikor délután hazaértem és el-meséltem otthon,hogy mi a helyzet a szüleim nagyon örültek.A nővérem még nincs itthon álítólag ő majd Oroszországban fog csatlakozni hozzánk.Mikor ránéztem a telefonom kijelzőjére láttam,hogy mennyire elment az idő és rögtön neki is álltam készülődni.Egy hosszabb szürke rúhát és egy fekete cipőt húztam fel.Mellé pedig egy ezüstős táskát választottam. Majd vártam,hogy Nagyi értem jöjjön.
Mikor megjött láttam,hogy a Zsófi is vele van,úgyhogy megörültem,hogy biztos nem leszek egyedül.
Mikor megérkeztünk ahoz a szórakozó helyhez ahol tavaly is voltunk. Eszembe jutott hogy az egész Szalai, Dzsudzsák,Varga,Nagy,szerelmi ötszög itt kezdődött el.De ezeket a neméppen jó emlékeket sikerült kiverni a fejemből úgyhogy vidáman mentem be az épületbe ahol már rögtön észrevettek.
-Itt is van a kapitány!-ordíbálja oda a félig már holt részeg Böde Dani mire én megszaporásztam a lépéseimet és a következő kör fizetését átvállaltamHogy öszinte legyek már nemtudom hányadik körnél járhattunk amikor a szintén józan Dominik odajött hozzám.
-Szia szépségem!-mondja és lehuppan a mellettem lévő székre
-Te részeg vagy- mondom a fiúnak
-Ahogy te is!-mondja mire mind a ketten elkezdünk nevetni
-Szakítottam a Ramónával!-mondja amire én nem is tudtam hogy mit reagáljak
-Nagyon sajnálom!-mondom a fiúnak
-És te meg Ádám?-kérdezi a srác
-Várjunk csak!Te erről honnan tudsz?-kérdezem a fiút
-Nagyi mondta.-teszi fel védekezően a kezét
-Édes istenem.Nagyi pletykásabb mint a szomszéd Margit néni- mondom miközben együtt nevetek Dominikkel
-De válaszolva a kérdésedre nem tudom, hogy mi van velünk.Mert mióta én itt vagyok egy szőke cicababával táncolgat.-mondom egy kicsit megsértődve Dominiknek
-Szerintem meg se érdemel téged!-mondja Domi
-Ez úgy hangzott mintha én egy tárgy lennék.-mondom nevetve a fiúnak miközben már sorra jöttek az italok-Na jó azthiszem én elindulok haza.-mondom a mellettem ülő Domoniknek
-Várj elkísérlek!Késő van már nem szeretném,hogy egyedül gyalogolj!-mondja miközben elinduktunk a kijárási feléElég hosszú volt az út ráadásul gyalog. Mikor odaértünk a kapunkhoz én kibújtam a cipőmből mivel az már nagyon nyomta a lábamat.
-Én elindulok haza.-mondja a srác
-Csak nem képzeled,hogy ilyen állapotban hagyom,hogy csak úgy haza sétálj!-mondom a magamét Dominiknek
-Hát pedig nincs más választásom mint hazamenni.-mondja értetlen arcal a srác
-Még szép,hogy van más választásod!Fogod magadat és szépen besétálsz azon a kapun majd a bejárati ajtón a többit majd én elintézem!-korholom le a srácot majd egy kis unszolás után sikerült rávennem,hogy bejöjjönMikor felmentünk a szobámba kerestem neki egy törülközőt majd megmutattam neki,hogy merre van a fürdő.
Miután mind a ketten le-zuhanyosztunk hamar el is aludtunk...Sziasztok!Ez lett volna a harmadik évad második része.A következő részt vasárnap fogom hozni!
Addig is szeretném megköszönni a szavazatokat és a támogatásokat nagyon jól esnek!
😘😍❤💐
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én,a foci,plusz még négy személy!
FanficEz egy kitalált.Fan fiction előlre szólok nem sok köze lessz a valósághoz! részek megjelenésének napjait még én se tudom de próbálok sok részt hozni!Én eredetileg 4 évadosra gondoltam de ez attól függ,hogy nektek,hogy tetszik!Remélem fel keltem majd...