2018 Liszt Ferenc repülőtér
A szivem úgy kalimpál mint még soha. Végre eljött ez a pillanat is.Remegve léptem fel a repülőre.Szinte már számtalanszor repültem de egyiktől se féltem ennyire.Hisz ez más!Ez a válogatott.
-Ide ülhetek melléd?-kérdezi az a Szalai aki mióta vissza jöttem egy szót se szólt hozzám
-Hát persze!-mondom és eggyel beljebb ültem
-És mi a helyzet Dominikkel?Hallom multkor nállad aludt.-gúnyosan vágja a fejemhez Ádám
-Igen nállam aludt!De nefélj nem történt semmi!Bár nem hinném,hogy te és az a szőke cica baba múltkor az élet dolgait vitattátok meg!-mondom Ádámnak
-Tudod engem már nem is érdekelsz!Azt csinálsz amit akarsz és azzal akivel akarod!-mondja a mellettem ülő egy kissé sértő hangnemben
-Tudod azért vicces,hogy te vagy megsértődve!De legyen,ahogy akarod.-és ezzel a mondattal én ezt az ügyet lezártnak is tekintettemLehet,hogy ez most furcsán fog hangzani de most eggyáltalán nem érdekel Ádám gyerekes viselkedése!Nem elég,hogy most a VB-n a csapat fél országgal eggyütt azt várja,hogy mikor fogok hibázni és mikor hozhatnak majd kellemetlen helyzetbe még ő is kezdi a hülyeségeit!Holott nekem lenne okom megsértődni mert ő volt az aki elösszőr mással táncikált.
Miután sikerült jól összevesznem Ádámmal egy jó 22 órás út várt rám amit szinte félig átaludtam.
Miután a repülőgépünk leszállt Moszkvában ahol már reggel nyolc óra volt.Mivel az utazás mindenkit megviselt egy gyors szoba elosztás után Dárdai megkegyelmezett nekünk és ma nem tartott edzést!
A szobafelosztás teljesen más volt, mint az EB-n.Itt a VB-n résztvevőknek külön névre szóló szobájuk volt.A fiúk megvoltak lőve mivel ők lecsúztak a VB szereplésről ezért ők ketten voltak egy szobában ami külön szinten volt tölünk.
Miután kipakoltam a holmiaimat a szobába teljesen belemerültem a statisztikákba.Mivel mi a H jelű csoportba kerültünk amibe az Olaszok,a Belgák és a Nigériaiak vannak rajtunk kívűl.Egyértelműen nem mi vagyunk az esélyesek de egy jó második helyet megfoghatunk.Kb este 11 lehetett amikor abbahagytam a jegyzetelést és elmentem lezuhanyozni mert holna nehéz napom lessz és mind fizikailag mind mentálisan toppon kell lennem...
Sziasztok.Egy hosszas szünet után sikerült vissza térnem.Sajnálom, hogy egész esddig nem voltam de az útobbi időbe elég rendesen összejöttek a dolgok.Na de most itt vagyok a harmadik évad negyedik részével.És mivel nyár van ezért nincs suli úgyhogy heti több részt tudok hozni!De!Nem tudom,hogy itt kinek van instája de létrehoztam egy instagramm fiókot a wattpad profilomnak.A wattpad profilomon megtaláljátok annak a linkjét.Ezt a bizonyos fiókot azért hoztam létre hogy ha bekövettek ott tudlak értesíteni titeket az új részekről!
Sziasztok!Nemsokára jövök.
(Félre értés ne essék nem egy követő vadász vagyok.Nem a privát fiókomat adtam meg,és nem is fedem fel magamat.Ez a fiók csak azért jött létre,hogy értesíteni tudjalak titeket!)
أنت تقرأ
Én,a foci,plusz még négy személy!
أدب الهواةEz egy kitalált.Fan fiction előlre szólok nem sok köze lessz a valósághoz! részek megjelenésének napjait még én se tudom de próbálok sok részt hozni!Én eredetileg 4 évadosra gondoltam de ez attól függ,hogy nektek,hogy tetszik!Remélem fel keltem majd...