3 évad 13 rész:Csoportelsők

291 16 4
                                    

2018 Oroszország

Mikor elhangzott a hármas sípszó a szurkolóink egyszerre kezdték el skandálni a szokásos szlogent:RIA RIA HUNGÁRIA.
Szerintem nem túlzok ha azt mondom, hogy minden ottlévő Magyar játékos szemében örömkönnyek hada sorakozott.Mi a pályán kezdtük meg az ünneplést majd a stáb többi tagjával az öltözőben folytattuk.Ez,hogy mi csoportelsőként várhatjuk a sorsolást ez egy nagy álom kezdete.

Miután átöltöztünk úgy döntöttünk, hogy a hotelhez legközelebbi szórakozó helyen folytatjuk az ünneplést amire kivételesen Pali is rábólintott.Miután mindenki itt volt kezdetét vette az igaz "erezd el a hajam".Bár szerintem a fiúk jobban ünnepeltek mint mi bár nem tudom,hogy ez lehetséges-e.
Talán még nekem is sikerült kikapcsolnom egy időre.Nem gondoltam se Dominikre,se a focira,se arra,hogy ezután mi lesz csak élveztem az életet hosszú idő után újra.Vagyis ezt terveztem...

Éppen a Bödével beszélgettem amikor a holtrészeg Dominik egyszercsak megfogta a kezemet,hogy menjünk táncolni.Kissé meglepődtem a hirtelen közeledésén de beleegyeztem.Miközben egy lassab számra táncoltunk tudtunk egy kicsit beszélgetni is:
-Miért tüntél el ennyire az utóbbi napokban?Miért tüntél el amikor a legnagyobb szükségem lett volna rád?-tettem fel a kérdések sokasságát a táncpartneremnek
-Nem tüntem el.Egész végig itt voltam,csak féltem a reakciódtól a múlt esti kitörésem miatt.-mondta lehajtott fejjel a fiú mire én felemeltem a fejét és neki nyomtam a homlokának az enyémet
-Olyan kis buta vagy.-mondtam mire ő elmosolyodott majd egyre közelebb hajolt majd megcsókolt...

Újra itt.Szinte egy egész évszázadot hagytam ki.De most újra itt vagyok igaz egy kicsit gyenge részt hoztam. De őszinte leszek és bevallom,hogy nincs sok ihletem.Mert jelenleg 7 új könyvem vár públikálásra amikhez rengeteg elképzelésem van.De nem szeretném ezt a történetet se félbeszakítani mert ez az első könyvem és nagyon szeretem úgyhogy "foggal körömmel fogok harcolni" érte...

Én,a foci,plusz még négy személy!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz