19 rész:Magyarország-Belgium

503 23 3
                                    

Franciaország 2016.

Ahogy tegnap megigértem a fiúknak ott is voltam a meccsen!

A kezdők:Király Gábor,Lovrencsics Gergő,Botka Endre,Fiola Attila, Guzmics Richárd,Nagy Ádám,Nagy Dominik,Gera Zoltán,Szalia Ádám, Priskin Tamás,Dzsudzsák Balázs.

A meccs elején nagyon kítámadtunk véleményem szerint ezért a 10 percbe Kevin De Bruyne pontos passzt adott Toby Alderweireldnek aki azt értékesítette is egy góllal.Erre mi vissza áltunk védekezni és a nagy védekezés közepette a 34.percben Lovrencsics Gergő kapott egy sárga lapot.

A 45.percben hosszabítás nélkül le fújta a meccset a bíró.
Most azért bántott,hogy nem mehetek oda a srácokhoz,hogy lelkesítsem őket mert nem a kerettel jöttem ezért esélytelen,hogy beengedjenek!

A második félidő elején rögtön cseréltünk,és Gera Zoli helyére jött Elek Ákos.Aki a 47.percben rögtön kapott is egy sárgát!A 61.percig egészen jól játszottunk amíg Botka Endre meg nem kapta a maga sárgáját.
A 67.percben az ellenfél védője Vermalen is kapott egy sárgát. És a 70.percben cserélnek a Belgák,Mertens helyére jön Carrasco.
A 75.percben mi is cserélünk, Lovrencsics Gergő helyére jön Pintér Ádám.
De a belgák is cserélnek és Lukaku helyére jön Batshuayi,akinek a 78.percben Eden Hazard passzol pontosan és berúgja a Belgák második gólját,de ezzel nem állnak meg a Belgák mert De Bruyne kiosztja a második gólpasszát most Eden Hazardnak aki berúgja a harmadikat.

Így a 79.percben Magyarország Belgium:0-3.

A 80.percben elhasználjuk az utolsó cserelehetőségünket és Juhász Roland helyére jön Böde Dániel.De a Belgák és cserélnek,ott Hazard helyére jön Fellaini.

A 89.percben Batshuayi kap egy sárgát.De egy pontatlan passz miatt a labda Carascohoz került a labda aki beálította a 4:0-ás végeredményt.

A bíró 2 percet hosszabított és a 92.percbe Szalai Ádám és Marco Fellaini sárgájával ért véget a mérkőzés.

A fiúk  egy kicsit csalódottan álltak oda a szurkolók elé akik álva énekelték nekik a nemzeti himnuszunkat.

Sajnáltam a fiúkat mert attól még,hogy nem rúgtak gólt a második félidő elején jól játszottak.

Mikor vissza értem a hotelba Király Gábor jött velem szemben csalódott arcal a folyosón.

-Szia!-köszöntem rá és akaratlanul is ölelésre nyíllott a kezem
-Ez most jól esett!-mondja miközben eleváltunk egymástól
-Az eredményt félretéve az egész EB-n nagyon jók voltatok,és tudom,hogy bánt de nem szabad most ezzel foglalkozni!-mondom a kapusnak
-Én tudom de ezt mond a srácoknak is!Leginkább Szalainak mert őt bántja talán a legjobban!-mondja Gábor s elindul a szobálya felé

Én meg el indultam Szalaihoz amikor megzizzen a telefonom.Szalai volt.Azt írta,hogy menjek a szobájához a srácok is ott vannak megint egy ilyen beszélgetős estet tartanak.

Mikor oda értem Szali hanga halatszott ki:
-Meg tudnám tépni azt a nagy bongyor haját annak a taplónak!-mondja dühöngve biztos Fellainire gondolt,s én kopogtam eggyet az ajtón

-Gyere!-hallatszik ki a válasz
-Hello!-mondom miközbe lépek be s hangzik a válsz szintén Hello
-Láttunk ám!Intettem is a padról!-mondja Varga Roland
-Tudom én is intettem nektek!-mondom a fiúnak
-Úgye,hogy a bongyorka volt a szabálytalan?!-kérdezi Szalai
-Igen!Ő volt az!-mondom nevetve amire a többiek is nevettek

Egyszer csak kopogtattak az ajtón!Senki nem tudta,hogy ki lehet az!Dénes és a lányok nyitottak be az ajtón,Storck kiséretével.

-Csak válogatott tagok lehetnek jelen a megbeszélésen!-mondja Dénes miközbe jön felém
-Nem gondolod,hogy egy kicsit túlzásba esel?-kérdezi Szalai Dénestől
-Haggyad Ádám,nem ér annyit!-mondom s indultam meg az ajtó felé
-Holnap 6:30-kor jön értünk a busz,és megyünk a repülő térre!-mondja Dénes és én ki léptem az ajtón

Mikor vissza értem a szobámba el kezdtem bepakolni a bőröndömbe s le fekedtem aludni....

Szép jó estét mindenkinek!Ez lett volna az első fejezet útolsó elötti része.Úgy tervezem,hogy az utolsó rész után hozok még egy összegzőt, abba az lessz,hogy mi volt az első évadban meghogy,hogy alakult Anghe nyara.A következő részt szerintem holnap hozom!
Nagyon szépen köszönöm a támogatásokat,és a szavazatokat nagyon jól esnek!😗😍❤💐






Én,a foci,plusz még négy személy!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin