Évadzáró és bevezető a harmadik évadba

354 18 1
                                    

Milánó 2017

Miután hazavittem Andre-t egyenesen hazamentem de amikor beléptem a lakásom ajtaján egy levél hevert a padlón amit nagy valószínűséggel az ajtóm alatt csúztattak be.Amikor kibontottam a borítékot akkor hirtelen nem akartam hinni a szememnek.

Kedves Széchenyi Anghelika!
Ezúton értesítem önt,hogy az MLSZ meghívta önt a Női Labdarúgó Európa Bajnokság magyar keretébe.Kérjük önt,hogy 2017 június 9.-én a Telki edző központban jelenjen meg!
Tisztelettel:Az MLSZ vezetősége.

Mikor letettem a levelet a konyhapultra nem akartam elhinni, hogy ennél rosszabb is lehet ez az év. Már annak a gondatától is rázott a hideg,hogy újra annak a bájgúnár Hargittának a képét kell néznem. Ráadásul a padról!Nem akartam menni!Még a vállogatottra gondolni sem akartam!De végül beadtam a derekam és be pakoltam a bőröndömbe.És ugyan úgy mint tavaly felhívtam a Milan vezetőségét és visszautaztam Magyarországra.

Bevezető a harmadik évadba:
Miután hazaértem és elmeséltem a történteket a családomnak egy gyors zuhanyzás után lefeküdtem aludni mert tudtam,hogy másnap nem lessz könnyű dolgom a Telkibe!

Ez lett volna a második évad évadzárója és a harmadik évad bevezetője.A harmadik évad első részét jövőhét vasárnap fogom hozni!Addig is szeretném megköszönni a szavazatokat és a támogatásokat nagyon jól esnek!
😍😘❤💐

Én,a foci,plusz még négy személy!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant