3 évad 12 rész: Magyarország-Nigéria

317 17 2
                                    

2018 Oroszország

Két nap telt el az ominózus este óta. Azóta akárhányszor próbáltam beszélni Dominikkel vagy közbejött valami neki vagy mindig ott volt valaki körülöttünk.Na de mindegy,mert most nem szabad ezzel foglalkoznunk.Ma lesz az utolsó csoportmeccsünk és Nigériával fogunk játszani.A tovább-jutás már biztos,hogy megvan de azért jobblenne,ha első helyen zárnánk mert akkor lehet,hogy egy gyengébb/verhető csapatot kapunk.

Miközben ezen gondolkoztam rájöttem,hogy idelye lenne csatlakozni a többiekhez és reggelizni.
Amikor beléptem a terembe rajtam kívül már mindenki ott volt.

-Jó reggelt!-köszöntem a többieknek akik már javába a reggelijüket fogyasztották igaz nekem egy kicsit iparkodnom kellett a reggelivel mert mint mindig nemsokára kezdődött a meccselötti sajtótájékoztató.

Mikor befejeztem a reggelit Roli jött oda hozzám.
-Na már csak te hiányoztál!-mondtam a fiúnak miközben próbáltam sértődött arcot vágni ami természetesen nem jött össze
-Na már megint mit vétettem.-mondja nevetve miközben már mellettem ült
-Nem emlékszel?Mikor múltkor felelsz vagy merszeztünk.Ennyiből már azt is megkérdezhetted volna,hogy kit szeretek jobban a Dominiket vagy az Ádámot.-mondom Rolinak
-Ja télleg.És te arra mondtad,hogy a Fradit válsztanád ergo a Domát.-mondja Roli miközben a szemöldökét húzkodja
-Egy biztos.A drága haverodon nem lehet kiigazodni.-mondom duzzogva Rolinak
-Na mesélj mi történt?-kérdezi kíváncsian
-Ugye aznap este amikor vége volt a felelsz vagy mersz én elindultam vissza a szobámba de ő az ajtóba megállított,hogy tundnánk-e beszélni a szobába.Erre ő elmondta,hogy bármi is lesz rá számíthatok és,hogy ő ott lesz mellettem majd megcsokolt és elment.-idézem föl a történteket Rolinak
-És azóta nem is beszéltetek?-kérdezi a fiú
-Nem.Akárhányszor beszélni szeretnék vele,vagy valami közbejön vagy ottvannak körülöttünk a többiek.-mondom szomorúan
-Értem.-mondja a fiú de közbe mennem kellett mert megérkezett a Pali és elindultunk a szokásos tályékoztatóra.

Mielött beléptünk volna a terembe Pali megálított mert közölni szerette volna, hogy fogok játszani de csak csereként és keveset.

A sajtótályékoztató hamar elment mondhatni.Nem tudtam teljes mértékben oda figyelni mert nem tudtam kiverni Dominikot a fejemből. Nem tudom,hogy csinálja de bármire nézek vagy gondolok ő jut róla az eszembe.Talán jobb is,hogy csak csere ként játszom mert nem tudnák teljesen a meccsre koncentrálni.

Miután elhagytuk a termet elindultam a szobámfelé a táskámért mert a busz már várt ránk.Mivel egyedül ültem egészúton csak zenét hallgattam és próbáltam nem rá gondolni ami többé kevésbé sikerült is.

Mikor odaértünk egyenesen az öltözőfelé vettük az irányt,hogy át tudjunk öltözni mert nemsokára kezdődik a meccs.Én a többiekkel együtt kiültünk a cserék helyére és onnan néztük ahogy a két csapat kivonult a pályára.

A meccs elkezdődött.Rögtön a meccs elején volt egy nagy helyzetünk amit nem sikerült berúgnunk és azután szinte csakúgy átengedtük az irányítást amire az első félidő végén majdnem ráfáztunk de hála a jó égnek a kapusunk a helyén volt.

A második félidő elején azonban egy gyors kontrával az ellenfél megszerezte a vezetést.Pali rögtön cserélt is ketőtt az 57.percben két középpályást állított be.Én még maradtam a padon.Mondjuk az megnyugtató volt,hogy a csapat nem nyugodottbele az eredménybe és támadott.Aztán a 80.percben Pali jelzett,hogy befogok állni.

-Csak ne sérülj meg!-mondta Pali majd felfutottam a pályára.
Nekem csak az volt a felyembe,hogy ki kell egyenlítenünk.Ami sikerült is.
A 87.percben a balhátvédünk hajszálpontos passzát kellet berugnom a kapuba ami sikerült is.Nállunk már mindenki azt várta,hogy vége legyen a meccsnek.Ami 3 perc múlva megis történt.Magyarország csoportelsőként várja a nyolcaddöntő sorsolását!

Sziasztok!Már bele se merek gondolni,hogy mióta nem volt új rész.Egyszerűen nem volt ihletem. De mostmár itt vagyok.De mivel nemsokára itt az iskol egyezzünk meg abba,hogy a heti 1 rész lesz a biztos és ha lesz időm akkor hozok többet is.Ami biztos,hogy a következő rész jövőhét vasárnap hozom! :)

Én,a foci,plusz még négy személy!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora