Milánó 2017
Péntek reggel van Ádám vasárnap megy vissza németországba de ezt a hetet teljesen eggyütt töltöttük!
Most éppen a közös reggelinket készítjük el.Vagyis csak próbáljuk,mivel Ádám nem valami ügyes a konyhába de azért jót nevetünk közben egymáson!Mikor sikeresen elfogyasztottuk a rántottánkat és indultunk volna a városba amikor megszólalt a telefonom.Az edzőnk Ottavia telefonált,hogy mivel már mindenki itt van tart nekünk egy edzést!
-Van egy kis baj!-mondom Ádámnak
-Minden rendben?Terhes vagy?-kérdezi Ádám
-Nem dehogy is!Csak az edzőnk Ottavia telefonált és tartani fog egy edzést és most szólt,hogy induljak!-mondom Ádámnak szerintem elég fura fejjel
-Ja,oké!-mondja megkönnyebült arcal
-Van kedved meg nézni ahogy szerencsétlenkedünk akarom mondani edzünk?-kérdezem Ádámtól
-Melyik férfi ne akarna női focit nézni?-kérdezi Ádám miközben a szemöldökét huzogatta
-Na te csak csukd be a szemed!-mondom Ádámnak miközbe egy kicsit meglögtem mire ő előadta a hattyúk halálátMikor odaértünk az edzőközpontba a többiek már majdnem készen voltak úgyhogy sietnem kellett Ádámot ott hagytam a kispadnál.
Az edzés a szokásos melegítéssel és a passzolgatásokkal kezdődött míg egy 15 perces szünetután rá tértünk a játékos részére.
Pont nekünk volt bedobás amikor észrevettem,hogy az egyik lány nem mozdúl a kispad felüli olalvonal mellől és Ádámnak integet meg kacsingat úgyhogy a bedobás utáni támadást azon az oldalon vezettem és a kis primadonnát vállal kisegítettem a pályáról.A földön fekvő lány értetlenül nézett fel rám mire én elkezdtem kacsingatni és integetni amire a többiek halkan nevettek.Mikor vége lett az edzésnek elmentem lezuhanyozni és átöltözni,majd vissza kimentem Ádámhoz.
-Mit ártott neked az a lány akit te kisegítettél a pályáról?-kérdezi Ádám nevetve
-Megmutattam neki,hogy merre integessen.Bár szerintem tudod te azt jól,hogy miért voltam olyan segítőkész!-mondom Ádámnak és megpróbáltam rá csúnyán nézni ami persze nem jött össze
-Nem is tudtam,hogy te ilyen harcias is tudsz lenni!-mondja Ádám
-Majd megtudod milyen tudok még lenni.-mondom Ádámnak mire ő megcsókolt s közbe jött az integetős lány (most persze nem volt neki olyan sűrgős az integetés) akinek most én intettem oda
-Hihetetlen vagy!-mondja Ádám nevetve és szorosan magához öleltMikor hazaértünk az edzésről befejeztük a még tegnap elekezdett filmet és rendeltünk magunknak kaját.
Mivel én tök hulla voltam az edzés miatt nem terveztünk délutánra semmit de mivel tudtam,hogy Ádám szeretné még a vasárnapi indulása elött körbejárni Milánót ezért ezt meg is tettük.
Késő este volt már amikor hazaértünk és most már mind a 2-en hullák voltunk.Ádam a sok gyaloglástól én az edzéstől plussz a sok gyaloglástól. Úgyhogy este hamar elaludtunk egymás karjai közt....
Sziasztok!Ez lett volna a második évad 15 rész.Remélem tetszik nektek a történet!
A következő részt kedden vagy szerdán fogom hozni!
Addig is szeretném megköszönni a szavazatokat és a támogatásokan nagyon jól esnek!
😗😍❤💐
És Boldog Nyuszit mindenkinek!
🐰💋
KAMU SEDANG MEMBACA
Én,a foci,plusz még négy személy!
Fiksi PenggemarEz egy kitalált.Fan fiction előlre szólok nem sok köze lessz a valósághoz! részek megjelenésének napjait még én se tudom de próbálok sok részt hozni!Én eredetileg 4 évadosra gondoltam de ez attól függ,hogy nektek,hogy tetszik!Remélem fel keltem majd...