2 évad 10 rész:4-ből 4!

460 27 2
                                    

Törökország 2016.

Másnap reggel Balázs mellett ébredtem az ágyba amin kicsit se voltam meglepődve hisz csak voltam akkora idióta,hogy le feküdtem vele.

-Jó reggelt!-mondja Balázs
-Jó reggelt észre se vettem,hogy fent vagy.-mondom a mellettem lévőnek
-Nemrég keltem én is.-mondja Balázs
-Mennyi az idő?-kérdezem Balázstól
-Negyed nyolc mullott 7 perce!-mondja Balázs mire mind a ketten elkezdtünk kapkodni mert késésben voltunk

Mikor mind a 2-en készen voltunk Balázs el vitt a hotelhez ahol a többiek elég érdekesen néztek ránk.

-A többiek elég furcsán néznek ránk!-mondja Balázs
-Csak meglepődtek mert még nem sok mindent tudnak rólam!-mondom s kiszáltam az autóból
-Majd az edzésen találkozunk.-mondta Balázs és kacsintott egyet
-Majd az edzésen.-mondtam s odaléptem a többiekhez akik már reggeliztek de én gyorsan fel mentem a szobámba átöltöztem és csak utána csatlakoztam hozzájuk

Reggeli közben a lányok próbáltak faggatni,hogy ki az aki tegnap is meg ma is elhozott meg,hogy járunk-e vagy nem.De én ezt könnyen el rendeztem egy ennyivel,hogy csak egy ismerősöm Magyarországról és nem járunk!

Az edzés ugyan az volt mint a multkori csak azzal a külömbséggel,hogy most nem közösen volt az edzés az ellenfél csapatával,hanem külön és ebéd után a játékok már élesbe mentek.

A meccsek itt már rendes 90 percesek voltak na most azért kezdetm sajnálni,hogy nem játszhatok.

Az első félidőbe még 0:0 volt de az ellenfél most jobban játszott mint tegnap.De Milánnal az a legnagyobb baj,hogy nem hajtanak mindent tök lazán vesznek ugyan úgy mint a bajnokságban!Szerintem még azt is könnyedén néznék végig,hogy egy lapát trágyával képen dobják őket.

A második félidő 51.percében vezetett az ellenfél 1:0-ra.Meg is érdemelnék ha kikapnának.Tudom csúnya ezt mondani de ez az igasság.De a bekapott gól után teljesen megváltoztak és hirtelen rúgtak 2-őt úgyhogy a 75.percben vezettünk 2:1-re. De aztán megint vissza jött ez a tili-toli játék ezért a 89.percben az ellenfél ki egyenlített ezért 2:2-es döntetlennel zárult ez a meccs.

A Milán férfi csapata kimondottan jól játszott 2:0 ra megverte az ellenfelét.

Mikor vége lett a meccseknek akkor a klubbal együtt vissza mentem a hotelbe.
A vacsora után felhívott Balázs:
-Szia.Mi a helyzet?-kérdezem Balázstól
-Semmi különös,csak csomagolok.-mondja Balázs
-Csomagolsz?Hogy hogy?-kérdezem tőle
-A klubbal az edző tábora Olaszországba folytatódik.-mondja Balázs
-Az jó.Sok sikert.-mondom Balázsnak
s el keztünk az olaszokról beszélni

Mikor befejtük a beszélgetést elgondolkodtam,hogy mit is csináltam én tegnap este.És megint el kezdetem a saját magam szidását,hogy 4 fiúval volt dolgom a nyáron és csak sikerült mind a 4-gyel le is feküdnöm....

Hali!Ez lett volna a 2 évad 10 része. Jövő héten tuti lessz több rész is mert laza hetem lessz,de az biztos vasárnap lessz rész.
Addig is szeretném megköszönni a szavazatokat és a támogatásokat nagyon jól esnek!
😍😗❤💐

Én,a foci,plusz még négy személy!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora