Milánó 2016
Ma értünk Törökországba,de mivel én a sérülésem miatt még nem edzhetek meg játszhatok ezért én ilyen megfigyelő leszek,hogy hátha így jobban megértem a csapat szándékait mert ez valami borzalom ami itt megy!
Mikor leszáltunk a repülőről egyenesen egy hotelbe mentünk ahol mindenkinek külön szobája volt,hála a jó égnek persze,hogy az enyém volt a folyosó legvégén!Mikor beléptem az ajtón tátva maradt a szám mert gyönyörű volt az a szoba!Szó ami szó ezért megéri annyit sétálni a folyosón!Mivel hosszú volt az út hamar le pihentem.
*Hétfő reggel*
Reggel fél hét volt amikor felkeltem és a telefonomra néztem!Mivel ahoz még túl korán volt,hogy reggelizzek el kezdtem felöltözni és gondolkodni,hogy mi a jó istent is csináljak 1 és fél órán keresztül arra a döntésre jutottam,hogy meg ismerkedem Törökországgal!Bár jobb ne tettem volna!
Minden tök simán ment el mentem egy cipő boltba természetesen gyalog és vettem egy cipőt igen ám csak elfelejtettem,hogy merre jöttem!Elösszőr azt se tudtam,hogy mit csináljak!Aztán eszembe jutott,hogy van nekem egy jó ismerősöm azaz Balázs aki tuti ki segít úgyhogy fel is hívtam:
-Szia!-szólok bele a telefonba
-Hello!Na mi a helyzet?Csak nem eltévedtél?-kérdezi Balázs nevetve
-Honnan tudtad?-kérdezem Balázstól
-Csak viccnek szántam.De próbáld meg körülírni a helyet és megyek!-mondja Balázs nevetve
-A Delta Hoteltől a legközelebbi cipőboltnál vagyok ami mellett van egy kis pékség!-mondom Balázsnak a 'coordinátákat'
-Az tudom melyik!10 perc és ott vagyok!-mondja s letetteNem túlzott bár szerintem nem volt az 10 perc mire megjelent egy fekete autóval
-Jövök neked eggyel!-mondom Balázsnak és mikor beszáltam az autóba megöleltem
-Ugyan ez csak egy kis semmiség volt!-mondja s ad egy puszit az arcomraMikor vissza vitt a hotelhez megbeszéltük,hogyha vége van az edzéseknek akkor én felhívom és tart egy sikeresebb körbevezetést!
Mikor beléptem a hotelbe az étkező részén a többiek akkor értek oda.Nem kérdezték,hogy hol voltam de nem is zavart!
Mikor be fejeztük a reggelit akkor egy busz jött értünk és egy pájához vitt minket.De ott már volt egy másik csapat akil párhuzamosan edzettek velünk és holnap velül fogunk játszani!A délelötti edzések azok a szokásos erőlétiek voltak.Mikor vége lett egy közös ebéd után már csak játékok voltak,hogy ismerkedjen a két csapat de az igazi "összecsapás" csak holnap lessz.
Elösszőr a lányok játszottak.Engem kineveztek edzőnek kedvem szerint cserélhettem a játékosokat.Meg is lett az eredménye mert 2×15 percet jászottunk és mind a 2-őt megnyertük.
Mikor a fiúk játszottak akkor meg játék vezető voltam!Na az már nem ment olyan könnyen a Milánnak mert Montella valami szörnyen irányitja a csapatot,már nem azért mintha én jobb lennék ez csak egy kis megjegyzés volt.Ők is 2×15 percet játszottak de ott az elsőt az Al-Whada nyerte ahol Balázs 2 gólt rúgott.A másodikat meg a Milán 1:0 ra nyerte André Silva góljával.
Mikor vége lett az edzéseknek a csapattal vissza mentem a Hotelba lezuhanyoztam átöltöztem és fel hívtam Balázst:
-Hello!-köszönök a telefonba
-Kész van bírónő?-kérdezi Balázs
-Igen.De szerencséje,hogy bírónőnek szólított mert különben pirosat kapott volna!-mondom komoly hanggal
-Értem értem!Mindjárt ott vagyok!-mondja Balázs nevetveMikor Balázs megjött akkor megmutatta Törökország egy részét és fel mentünk hozzá és el kezdtünk beszélgetni:
-És mi a helyzet a fiúkkal?-kérdezi Balázs mire én elmeséltem neki azt az egész Dominikos történetet
-Én nem értem ezt a Dominikot!Ha megkaphat téged akkor miért néz más lányra!-mondja Balázs és én szerintem azt sem tudtam,hogy mit csinálok és megcsókoltam
-Jaj,ne haragudj ezt nem kellett volna!-mondtam hírtelen Balázsnak
-Nem,hanem nekem kellett volna!-mondta Balázs és újra magához húzott és egyszerűen nem tudtam neki ellenálni.....Hellóka!Ez lett volna a második évad 9 része!És hát engem ismerve megint ki maradt egy csomó idő míg nem volt rész!De holnap hozok még eggyet és mivel jövő héten laza hetem lessz tudok majd többet hozni!
Addig is szeretném megköszönni a szavazatokat és a támogatásokat nagyon jól esnek!
😍😗❤💐
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én,a foci,plusz még négy személy!
FanficEz egy kitalált.Fan fiction előlre szólok nem sok köze lessz a valósághoz! részek megjelenésének napjait még én se tudom de próbálok sok részt hozni!Én eredetileg 4 évadosra gondoltam de ez attól függ,hogy nektek,hogy tetszik!Remélem fel keltem majd...