Pentru mine totul e ca și un vis urât în care fata tocilară nu are față pentru băiatul frumos și rebel al școlii.Nici nu știu cu ce să încep , nici nu știu ce mi se întâmplă , uneori mi se pare că mă privește într-un fel anume , dar cred că e doar în capul meu , visez prea mult cu ochii deschiși , cu siguranța asta nu se va întâmpla niciodată se uită la mine ca la oricare altă fată ....
-Erika ?
-Da? Zic panicată băgându-mi rapid jurnalul sub pernă
-Scriai cumva în jurnal ?
-Da,câteodată lucurile personale sunt chiar personale și trebuie să rămână personale și nu le pot împărtășii cu nimeni!
-Nici măcar cu mine ?
-Nu mamă,tu nu ai putea înțelege și oricum nu am de gând să îți zic !
-Dar te pot ajuta!
-Mamă am spus nu !
-Bine, dar nu de asta am venit am venit să te intreb dacă mergi până la magazin
-Merg!
Mama îmi întinsese banii și lista pentru cumpărături.
Am coborât jos , mi-am luat geaca și am pornit spre magazin , am mers cât am mers și am dat de magazin. Am intrat înaunut și am început să fac cumpărăturile , după vreo oră am terminat de făcut cumpărăturile și m-am îndreptat înapoi spre casă .
Ajunsă acasă , las cumpărările în bucătărie și urc sun la mine în cameră . Deschid jurnalul și încep să scriu din nou scriam foarte multe despre el , despre cum este , despre cât de perfect este , despre cum toate fetele sar pe el , despre prietena lui care e cea mai populară fată din școală bună la toate și frumoasă ...stai!Ce e în mintea mea ? Are iubită , logic că mă privește ca pe o amică , sau poate că nu , poate că nici măcar nu mă observa , adică nu am vorbit niciodată de ce m-ar privii altfel ? Nu,nu mă privește altfel mă privește ca și cum a-și fii o fata oarecare.Uneori îmi spun că ar trebuii să renunț,dar inima nu mă lasă . Mâine e luni o nouă zi de școală și același el ,mâine îl voi vedea din nou și mă voi holba din nou la el la fel ca de fiecare dată din cap până în picioare . Poate par o obsedată ,dar nu îi poți spune inimii de cine să se îndrăgostescă și pe cine să iubească ,la mine nu e chiar iubire , adică e ceva aprope de iubire , dar , oricum știu sigur că este îndrăgosteală maximă!
CITEȘTI
Îndrăgostită De Tine |FINALIZAT|
RomanceErika o fata care este îndrăgostită de băiatul rău al școlii