-Nu , nu glumesc deloc !
Bine desigur că preferam să doarmă în pat cu mine , dar cine știe ce avea de gând să facă și poate dacă îl băgăm în pat credea să sunt o pradă ușoară, așa că e mai bine așa .
Sună alarma semn că trebuie să ne trezim să mergem la școală . Eu m-am trezit mai greu , dar Derek nici măcar nu s-a clintit .
-Derek ,trezește-te trebuie să mergem la școală!
-Ohh nu am chef !
-Ok, am să merg să pregătesc micul dejun ,iar apoi am să vin să te trezesc .
-Bună idee.
-Ce vrei să mănânci ?
-Omletă .
-Pff , ok .
M-am dat jos din pat și m-am dus pentru a-mi face rutina . După ce am terminat m-am dus în bucătărie pentru a face micul dejun.
Ajunsă în bucătărie eu mi-am făcut o salată , iar la Derek i-am făcut o omletă . Am pus farfuriile și tacâmurile pe masă , iar apoi m-am dus să îl trezesc pe Derek .
-Derek hai trezirea.
Acesta s-a ridicat din pat mai mult adormit decât treaz.
S-a dus la baie și s-a făcut rutina !Apoi a coborât jos la masă .
-Ăă Erika!?
-Da ?
-Am o problemă!
-Ce problemă ? Nu îți place mâncarea ?
-Ba da , îmi place , dar nu pot fii văzut cu aceleași haine în fiecare zi , mai ales că am și dormit în ele .
-Păi îți pot da de la tata , dacă vrei.
-A nu , mă gândeam să trecem și pe la mine să mă schimb .
-A da , am uitat băiatul cu imagine trebuie să fie văzut în haine de firmă , ups greșeală mea .
-Nu o lua chiar așa !
-Nu ? Dar cum să o iau?
-Ăă..
-Da , așa mă gândeam și eu .
Am continuat să mâncăm, iar acesta nu a mai zis nimic . După ce am terminat , am spălat farfuriile și apoi am ieșit din casă pentru a ne îndrepta spre școală.
-Deci mergem să mă schimb sau nu ?
-Bine , mergem !
CITEȘTI
Îndrăgostită De Tine |FINALIZAT|
RomansaErika o fata care este îndrăgostită de băiatul rău al școlii