4 yıl önce
"Tamam sizin evin oradaki parkta buluşuruz." diyip telefonu kapattı kız.
Yattığı yataktan uyuşuk adımlarla kalkıp banyoya yöneldi,içeri girip yüzünü yıkadı, saçlarını küçük bir tarak yardımıyla tarayıp bağladı, aynada ki görüntüsüne kısa bir bakış atıp banyodan çıktı.
Üstüne sade bir şeyler giyip kahvaltı yapmak için mutfağa yöneldi.
Masanın üstündeki harika kahvaltı sofrasını görünce yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
Masaya oturup kahvaltısını yapmaya başladı,çikolatalı sütüne uzandığı zaman bardağın kenarındaki notu gördü.
"Kızım bugün seninle vakit gericektik ama hastaneden acil bir vaka için çağırdılar, bu meşgul anneni affet olurmu?"
Hafif bir kıkırdama eşliğinde kağıdın arkasında ki yazıyıda okudu.
"Gelirken dondurma alıcağım :)"
Notu yavaşça masaya bırakıp kahvaltısına devam etti.
-
Geç kaldığı için koşmak zorunda olduğu parka giriş yaparken kendini frenleyemeyip birine çarptı.Çarpmanın etkisiyle poposun üstüne düştü, birkaç saniye kaldırımla bakıştı tam yaşadığı hayatı sorgulamaya başlıyacaktıki biraz ötesinden gelen ses buna engel oldu.
"Hey iyi misin?"
Kafasını kaldırıp ona elini uzatan vampir görünümlü çocuğa ve onun ince damarlarlı ellerine baktı, bir an için o eli tutmak kıza çok cazip gelmişti. Elini kaldırıp tutacaktı ki
Neden bir yabancının elini tutuyorum ki? düşüncesi buna engel oldu.
Elini tam geri çekiyordu ki uzun beyaz kemikli parmaklar buna engel oldu.
Çocuğun elini tutması içinden ani bir titreme geçmesini sağladı, daha önce hiç bir erkek ile yakın temasta bulunmamıştı belki de titremeyi buna bağlamalıydı.
Çocuk ise genç kızı yavaşça ayağa kaldırıp yüzüne doğru eğildi.
"Koşarken yada yürürken daha dikkatli olmalısınız küçük hanım."
Kız bu çocuğun ani yakınlığına gözlerini büyültüp aceleci bir tavırla geri çekildi.
Çocuk ise kızın bu tavrına gülümseyip yeniden konuştu"Sanırım konuşmak istemiyorsun." diyip kızı incelemeye başladı.
Kızın hem sevimli hem seksi denilebilecek bir güzelliği vardı,iyi bir kıza benziyordu.
Hala süzmeye devam ediyordu ki kızın uyarı öksürüğü buna engel oldu.Bir an için utanıp ensesini kaşıdı.
Kız en sonunda konuşmaya karar verip"Oh şey ben"
"Sen?"
"Ben şey oh"
Kızın bu tatlı telaşı çocuğu ufak bir gülme krizine soktu.
O an çocuğun ne kadar güzel güldüğünü farketti kız çünki gökyüzünde ki güneşi kıskandıracak kadar güzel bir gülüşe sahipti çocuk, parlak ve her daim sıcak bir gülüş..
Yılbaşı özel bölümle küççük bir geri dönüş yaptım. Bu bölüm gördüğünüz üzere baya geçmişten. Bu hafta sınavlarım bitiyoreeee ama salı mat.. Neyse umarım bu bölümü seversiniz.
Bu arada medya çok güzel değil mi instagramda ki bir sayfadan aldım.
Son olarak yeni yılın sizlere başarı, sağlık, mutluluk ve yeni deneyimler getirmesi dileğiyle iyi yıllar.
Okuduğunuz için teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternally Grateful-Yoonnie-
FanfictionElmas nasıl yontulmadan kusursuz olmazsa, insanda acı çekmeden olgunlaşmaz.. - Konfüçyus Okuyan herkese teşekkürler... Yayın tarihi:2017 Tamamladı:2020