"Jenn hadi ama ağaç oldum!"
Kendime son kez aynadan bakıp içeriye doğru seslendim
"Tamam,geldim!""En son bunu dediğinde saat üçtü şimdi saat dört, bir saattir ne yapıyorsun o odada anlamadım ki?"
İçeriden bana söylenen Naeun'nun* sorusuna"Çok şey yapıyorum!"diye cevap verdikten sonra komidinin üzerinde duran Chanel*marka rujumu sürüp dudaklarımla iyice yaydıktan odadan çıktım.
Salona girdiğimde koltukta içi geçmiş bir Naeun görüntüsü kahkaha atmak istediğim şeyler arasında dördüncü sıraya yerleşirdi.
İlk üçü Yoongi'ye aitti.
Masanın üstünde duran telefonumu yavaşca alıp,-bakar bakar gülerim diye-Naeun'nun bir kaç fotoğrafını çekip galerimdeki gizli arşive koydum.
Eğer bu fotoğrafları telefonumda görürse hiç iyi şeyler olmazdı çünki.
Telefonumu masanın üzerine koyup,uyku evresine geçiş yapmak üzere olan arkadaşımın yanına ilerledim.
Tam karşısında durup"Nasıl olmuşum?diye klasik bir soru yönelttim.
Oturduğu koltukta dikleşti, gözlerini bir kaç kere ovuşturup beni kısaca süzdü.
"Oha !" ve aradan beş saniye geçti ya da geçmedi.
Ayağa kalkıp bana doğru bir kaç adım attı.
Etrafımda ıslık çalarak en az beş tur dönüp"Jennie çok çok çok güzel olmuşsun!"
"Beğendin yani?"
Kafasını aşağı yukarı oynatıp"Evet beğendim ama sen elbise giymeyi pek sevmezdin."
Dudaklarımı büzüp"Evet sevmezdim ama biliyorsun."
Gülüp"Evet evet biliyorum."dedi.
Hülyalı bir ifadeyle"Ah aşk sen nelere kadirsin."
Tek elini çenesinin altına koyup"Ya da Yoongi mi demeliyim?"
Alnına bir fıske atıp"Yah patavatsız patavatsız konuşma!"
"Acıdı ama!" diyip eliyle alnını ovmaya başladı.
"Acısın."dedim."Bu arada sakın Yoongi'nin yanında bu tarz şeyler söyleme iyice havaya girer."
"Niye havaya girsin ki?"
Oflayıp"Çünki canım arkadaşım onu hemen affettiğimi düşünüyor fakat ben Yoongi'yi tam olarak affetmedim ve-"diyip kısa bir an durakladım.
Naeun kaşlarını kaldırıp"Ve?" diye sordu.
"Bir an düşündümde aylarca Yoongi'den ayrılmanın hüznüyle kıvranıp durdum fakat hep bir umut vardı içimde geri döndüğümde Yoongi ile tekrar birlikte olacağıma dair fakat işler istediğim gibi gitmedi Yoongi'ye ilk başta mesaj atarken sevgilisi olduğunu bilmiyordum ve sonra öğrendiğim halde mesaj atmaya devam ettim. "
Uzunca bir nefes verip"İyiki de atmışım."
Ciddi konuşmamın ardından gülümseyerek söylediğim son cümle Naeun'nun gülmesine sebep olmuştu.
"Mesaj atmanı."kahkaha "Kim."kahkaha"Söyledi acaba?"
Dudaklarımı büzüp"Sen söylemiş olabilirsin?"
Saçlarını bilmiş bir edayla savurup"Demek o zeki insan benim aferim bana."
"Evet evet aferim sana."
Aklına bir şey gelmiş olacakki koridora doğru hızla koşturdu,elinde şık bir kutu ile dönünce ne olduğunu anlamak istercesine kafamı salladım.
Kutuyu yavaşca açıp bana gösterdi.
Kutuya doğru odaklanmış bakarken bu küpeleri daha önce nerede gördüğümü düşünüyordum.
Naeun suskunluğumun verdiği fırsatla konuşmaya pardon mırıldanmaya başladı.
"Şey bunu geçen cumartesi gittiğimiz alışveriş merkezinde çok beğenmiştin fakat pahalı bir meblada olduğu için alamamıştın o gün Yoongi'de oradaymış ikimizi birlikte görünce takip etmiş sonrasını anlatmama gerek varmı?"
Hayır dercesine başımı salladım.
Yoongi zengin biriydi fakat bunu belli etmeyi sevmezdi-bazı istisnalar dışında-parası ile tanınmaktan çok karakteri ile ön planda olmak isterdi.Karakteri ise hâlâ çözemediğim bir gemici düğümüydü.
Düşünceler denizinde son nefeslerimi vermek üzereydim ki kapı çaldı.
Naeun"İstersen sen bak."deyip göz kırptı.
Gelenin kim olduğu çok belliydi zaten.
Kapıya doğru yürüyüp tereddüt etmeden kapıyı açtım.
Pekala bunu beklemiyordum?
*Naeun :Naun diye okunuyor
*Chanel:Jennie'nin kore temsilciliğini yaptığı ünlü bir marka(tabi hikayede değil)
Jennie'nin giydiği elbise medyada
Yukarıda kahkaha falan yazmışım püü bana
Ya ben hâla anlamıyorum bu hikaye neden çok okunuyor ben gerçekten iyi yazmıyorum:(
Aslında daha uzun yazacaktım fakat çok beklektiğimin farkına vardım
Birde şey Jinsoo ficini kaldırdım çünki bölüm biriktirip öyle yayınlamak istiyorum
Ve son olarak hikayeleri geç attığım için özür dilerim
Okuduğunuz için teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternally Grateful-Yoonnie-
FanfictionElmas nasıl yontulmadan kusursuz olmazsa, insanda acı çekmeden olgunlaşmaz.. - Konfüçyus Okuyan herkese teşekkürler... Yayın tarihi:2017 Tamamladı:2020