"Bak bu terste tepebilir,emin misin?"
"Değilim,bilmiyorum."
"Jen tam anlamıyla çıkmazdasın arkadaşım."
"Malesef onu biliyorum."Yoongi'nin bıraktığı notttan sonra kafamdakileri biraz olsun toparlamak adına kafeden çıkıp, dinlenmek için direkmen evime gelmiştim.
Eve gelir gelmez, kendimi yatağıma atıp uyumaya çalıştım fakat gram uykum yoktu.En sonunda, kafam dağılır düşüncesiyle kek yapmaya karar verim,mutfağa yöneldim.
Telefonumdan kek tariflerine bakarken birden Naeun yazısı ekranda belirdi.Naeun tabi ya onu aramayı unutmuştum. Telefonu açıp,yiyeceğim azarları dinlemeye başladım.
"Yah Jen hani beni arıyacaktın?"
"Unutmuşum."
"Ah Jen ah."
"Sen neler oldu anlat demeden ben anlatmaya başlayım." dedikten sonra olan biten herşeyi anlattım.
Ve şuan onunda deyimiyle çıkmazdaydım."Jen benim kapatmam gerekiyor, sonra konuşuruz tamam mı?"
"Tamam, görüşürüz."deyip telefonu kapattıp,kek tariflerine bakmaya devam ettim. En sonunda aradığım kek tarifini buldum.Kek malzeme-lerini ayarlayıp ,keki yapmaya başlayacağım sırada kapı çaldı.
Kek yaparken bile rahat yoktu,cidden şanssız bir günümde olmalıydım.Bu yüzden kapıyı çalan her kimse ona güzel bir sövecektim.
Ah Yoongi dışında her kimse.
Kapıyı açtığımda karşılaştığım kişinin Yoongi olduğunu görmem pekte şaşırmama yol açmamıştı.Onun burada olması benim için sorun değildi,sorun evimin adresini nerden bulduğuydu.
"İçeri davet etmeyecek misin?"o konuşana kadar daldığımın farkında bile değildim.
"Ha tamam."diyip,elimle içeri geçmesini işaret ettim.
Derin bir nefes alarak bende içeri geçip, karşısındaki koltuğa oturdum.
O ise etrafı incelemekle meşguldü.
Sonunda konuşmaya karar vermiş olacak ki, gözlerime odaklanarak bana bakmaya başladı.Devam edicek..
Selam
Daha fazla bekletmek istemedim attım gitti bölümü
Aslında burda bırakmazdımda accik merak şeysi olsun
İstek ve görüşleriniz varsa şey edebilirsinizz
Okuduğunuz için teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternally Grateful-Yoonnie-
FanfictionElmas nasıl yontulmadan kusursuz olmazsa, insanda acı çekmeden olgunlaşmaz.. - Konfüçyus Okuyan herkese teşekkürler... Yayın tarihi:2017 Tamamladı:2020