Ellerinde bavullarıyla birlikte dikilen Wendy ve Baekhyun ikilisi beklediğim şeyler arasında ilk ona bile girmezdi.
Baekhyun"Hadi ama Jennie kapıda dikilmekten ağaç olduk meyve vereceğiz yakında!"diye söylenip bavullarla bakışmamı kesene kadar daldığımın farkında değildim.
Kafamı sağa sola sallayıp kendime geldikten sonra"Sizin burada ne işiniz var?"deyip tek kaşımı kaldırdım.
Wendy sıkıntıyla nefes verdikten sonra"Sanada merhaba Jennie izin verirsen içeri geçipte anlatsak?"dedi.
Gözlerimi devirip"İyi geçin bakalım."dedim.
Onlar ayakkabılarını çıkarırlarken içeride oturmakta olan Naeun kapıda bu kadar süre ne yaptığımı merak etmiş olacak ki yanıma geliyor.
Gördüğü kişiler onun da bir süre duraklamasına neden oluyor.
Zoraki bir şekilde"Merhaba." diyor, kaş göz işareti yaparak durumu anlamaya çalışıyor.
Omuz silkip bilmiyorum derecesine başımı sallıyorum.
Baekhyun bavulları kapının yanındaki ayakkabı dolabının köşesine doğru itip, Wendy ile beraber salon kısmında doğru gidiyor.
Beklemeyip Naeun ile beraber bizde içeri geçiyoruz.
İkisi birlikte salonun sağ tarafındaki koltukların üstüne oturmuş birazdan sanki bir polis sorgusuna girecekmiş gibi gerginler.
Karşılarındaki tekli koltuğa oturup tek kaşım kaldırıp 'anlatın' dercesine ikisine bakıyorum o sırada Naeun'da diğer tekli koltuğa oturuyor.
Arada geçen zamanda kimseden ses çıkmayınca boğazımı temizlermiş gibi yapıp "Anlatmaya başlıyacak mısınız?"diyorum.
Baekhyun gergince bacağını sallayıp
"Şey biz evden kaçtık."deyip tepkimden korkarcasına başka yerlere bakıyor."Ne yaptınız, ne yaptınız?"
Wendy ise onun aksine daha rahat"Evden kaçtık."
Sakin bir şekilde olanları daha iyi kavramak için derin nefesler alıp verdim.
"Pekala neden?"
Baekhyun şaşkın bir şekilde bana bakıyor "Kızmayacak mısın?"
Kafamı sağa sola yavaşca sallayıp "Kızmam neyi değiştirir, olan olmuş."
Wendy, Baekhyun'un omuzunu dürtüp "Öyle alık alık bakma, ben sana demiştim çok tepki vermez diye."
Koltukta geriye yaslanıp"Ah tabiki tepki vermemem size hesap sormayacağım anlamına gelmiyor ki bunu gelince konuşacağız."deyip ayaklandım.
Wendy bana bakıp"Nereye gidiyorsun?"diye sordu.
Cevap vereceğim sırada, Naeun büyük bir heyecanla"Yoongi ile buluşmaya." dedi daha sonrada havaya doğru hayali kalpler çizmeye başladı.
Devam edicek...
Uzuuun zaman oldu
Her ne kadar bu fici bir an önce bitirmek istesemde bir türlü kısmet olmadı :(
Acayip amatörce yazdığım bir fic o yüzden artık bitsin istiyorum çünki çok fazla bir olay örgüsü yok hep durum ama bundan sonra yayınlayacağım ficlerde daha iyi bir olay örgüsü, heyecan, ekşın ve ilgi çekici konular olacağını düşünüyorum,bu fici yazın final yapmayı düşünüyorum diğer taslakta bekleyen ficlerimide-sekiz tane- yazın yayınlamayı düşünüyorum son olarak da bir kaç sene önce burda bir okuyucu benden bir Jinsoo fici istemişti yayınlamaya başlamıştım ama daha sonra kaldırdım ilk olarak o fici yayınlamak istiyorumVirüse karşı iyi önlemler alın.
Kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternally Grateful-Yoonnie-
FanfictionElmas nasıl yontulmadan kusursuz olmazsa, insanda acı çekmeden olgunlaşmaz.. - Konfüçyus Okuyan herkese teşekkürler... Yayın tarihi:2017 Tamamladı:2020