-13-

111 5 0
                                    

Naeun 'un patavatsızlığı yüzünden bir of çekip,gözleri kocaman olmuş Wendy ve Baekhyun ikilisine baktım.

Baekhyun'un ayağa kalkıp"NE SEN İLE YOONGİ YENİDEN Mİ BİRLİKTESİN?"diyene kadar her şey normaldi sanki?

Boğazımı temizliyormuş gibi yapıp"Yani,olabilir."dedim.

Wendy'de sonunda dayanamayıp" Vay be kuzenciğim bunu senden hiç beklemiyorduk."

Tek kaşımı havaya kaldırıp"Neden, birbirini seven iki insanın bir araya gelmesinden daha doğal ne olabilir?"

Wendy alayla güldü.

Komik bir şey mi söyledim dercesine kafamı salladım,o ise geçiştirmek istercesine omuz silkti.

Ayakta olan Baekhyun ise sessizce yerine oturdu, biraz önceki ani çıkışından sonra sessizleşmişti bu oldukça garipti çünki benim bildiğim Baekhyun Yoongi ile tekrar bir arada olduğumuzu öğrenir öğrenmez hemen anneme çıtlatırdı tabi annemde benim başımın etini yerdi.

Onu neyin bu kadar sessizleştirdiğini merak etmiştim,tam eski yerime oturacağım sırada masanın üstündeki telefonumdan bildirim sesi geldi.

Yoongi: Sitenizin girişindeyim

Beş dakika içinde çıkacağım

Yoongi: Tamam, bekliyorum

Ekranı kapatıp bizimkilere döndüm.
"Ben gidiyorum,gelince daha detaylı konuşuruz."

"Ne zaman, saat kaç gibi dönersin?"
Bu soruyu soran tabiki Baekhyun'du.

Kaşlarımı çatıp ona baktım"Niye,ne yapacaksın?"

"Hah ne yapacak, senin patlamaya hazır bir bomba olduğunu bildiği için kaçış planları kuracak, bu yüzden soruyor."demişti Wendy.

Baekhyun bu cümlelere hemen isyan etmeye başladı"Yah ne alakası var,kuzenim sonuçta merak edemez miyim?"

Elimi geçiştirircesine salladım.

"Neyse Baek hepimiz seni biliyoruz o yüzden çokta şey yapma."diyip arkamı döndüm.

Biran önce evden çıkmak için hızlıca koridora geçiş yaptım.Arkamdan gelen Naeun'a kısa bir bakış atıp ayakkabılarımı giymeye başladım.

Aynada kendime son kez bir bakış atıp Naeun'a döndüm" Bu ikisine göz kulak olursun değil mi? "deyip tatlı kedi bakışlarımdan gönderdim.

Naeun birkaç kez oflayıp pufladı ama sonunda 'tamam'deyip beni kovarcasına dışarı attı.

Sonunda evden çıkmanın mutluluğunı yaşayıp, asansöre doğru yürüdüm.

Bindiğim sırada telefonum çalmaya başladı, ah hadi ama bizim asansörde telefon çekmiyordu ki.

Kim aramış diye bakacağım sırada şiddetli bir sarsılma yaşadım.

Asansör durmuştu.





Eww ne kadarda tutarsız bir insanım güya yazın bitirecektim falan filan ama içimdeki çılgını duramıyorum hemen final yapmak istiyorum bir sonraki bölüm final onuda yazar yazmaz yayınlarım.
Daha JinSoo ficim var,Rosékook var, 2017 yazmaya başlayıp finalini bir türlü yazamayınca yayından kaldırdığım amatörlüğümün zirvesi olan JiRosé fici var ah ah...







Eternally Grateful-Yoonnie-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin