"Thanks Jinyoung untuk hari ni "ucap Aeyoon lalu melangkah masuk ke dalam rumah.
Jam menunjukkan pukul 1 pagi. Aeyoon terus menapak masuk ke dalam bilik.
Pintu bilik dibuka dan kelihatan Jungkook sedang duduk di sofa.
"Lambat balik "perli Jungkook. Aeyoon meletakkan beg beg kertas di atas katil.
"Kau asal tak tidur-- "Soal Aeyoon.
"Benda ni? "Tangan Jungkook mengeluarkan barang barang yang terdapat di dalam beg kertas itu.
"Wahhh jantan tu kasi kau ke? "
Aeyoon hanya terdiam memandang Jungkook yang sibuk membelek baju baju itu
"Sayang betul dia kat kau siap belanja semua ni"baju baju yang dipegang Jungkook terus dicampak ke tong sampah
"Jungkook-- "
Mata aeyoon membulat dengan perbuatan suami nya. Jungkook menyilangkan tangan nya dan nemandang gadis itu
"Kau ni keluar dengan dia sampai pukul 1 ni buat apa je "
Aeyoon hanya diam
"Ke-- "
"Pergi hotel? "
Kata Jungkook dengan sengihan sinisnya. Aeyoon memandang lelaki itu. Pandangan penuh benci.
"Kau jangan nak fitnah eh "kata Aeyoon dengan nada mendatar
"Tak sangka-- tak sedar diri dah jadi isteri orang masih gilakan bekas tunang "
"Sangap betul kau ni "
Pang!
Pipi kanan Jungkook ditampar Aeyoon. Aeyoon mengetap bibir geram. Sakit hati dengan kata kata Jungkook.
Terasa maruah dirinya tercalar
"Jaga mulut kau Jeon Jungkook "
"Wae? Apa salah yang aku cakap? "
"Sedar lah kau tu dah basi dah tak ada dara haha oh lupa aku yang amik dara kau "
PANG!!
Sekali lagi pipi Jungkook ditampar, tapi kali ni lagi kuat. Penangan tangan pemain bola tampar
Gais lepas ni kalau rasa nak lempang orang boleh belajar dari Aeyoon")
Sekarang ni aku rasa nak lempang ex crush aku je tau tak, k apa kaitan
"Jungkook, Aeyoon?! " panggil Jin yang berada di luar bilik. Diketuk pintu bilik itu.
"Aku masih ada maruah-- kau ingat aku ni apa? Batu? Kayu? Tak ada perasaan? "Marah Aeyoon. Hati nya sangat panas dengan sikap lelaki dihadapan nya.
"Kau tu dah ada anak tak sedar diri masih lagi nak rosak kan anak dara orang kau tak sedar ke? "Kata Aeyoon lagi.
"Jimin cari kunci bilik ni "Jimin terus melangkah ke bilik Jin. Dia menyelongkar semua laci untuk mencari kunci tersebut.
"Kau jangan nak babitkan hal aku. Suka hati aku lah nak buat apa "ujar Jungkook dengan nada tidak puas hati
"Then? Suka hati aku jugak lah nak buat apa "
"Tapi kau isteri aku, aku ada hak nak halang "
"Isteri? Haha "dia tergelak sinis mendengar kata kata Jungkook
"Kau baru mengaku aku ni isteri kau ke tadi? "
"Hyung ni kunci dia-- "Jimin terus memberikan kunci bilik kepada Jin.
YOU ARE READING
Budak +jjk
Fanfiction+mengisahkan tengah seorang eomma membuang anak nya dan appa kepada bayi itu menjumpainya di sebuah taman yang sunyi.