לפני הפרק לא לשכוח לתת 🌟 אם אהבתם כמו כן אם אתם לא עוקבים אחרי זה הזמן לעקוב.
שאלה: מיהי הדמות האהובה עליכם? ואיך אתם חושבים שהיא תמות?
פרק 29
קמתי מהשירותים והלכתי לחדר שלי, השעה הייתה כבר אחד עשרה. הצצתי לסלון לראות אם מישהו התעורר, ראיתי את מאיה ורון צופים בטלוויזיה. ''בוקר טוב'' אמרתי. הם הסתובבו אליי ואמרו ''בוקר טוב'', פתחתי את הדלת של החדר שלי ונכנסתי. הראש שלי ממש כאב. היו לי סחרחורות ואיבדתי שיווי משקל. נפלתי על הריצפה והתחלתי לדמם מהאף.
פתאום מאיה נכנסה לבפנים ''מה את עושה על הריצפה, אל תגידי לי שאת עד כדי כך שיכורה'' היא אמרה והתקרבה אלי. היא נעמדה מולי ופתאום נשמטה לריצפה. כיסיתי את השטף שיצא לי מהאף ביד. ''נינה הכל בסדר, אומייגאד'' היא אמרה. היא הלכה להביא לי נייר מהשירותים. ראשי נשען על המיטה. עם הנייר כיסיתי את אפי. היא לקחה מגבת רטובה והורידה לי את הדם מהידים. ''רו..'' היא באה לקרוא לרון , נגעתי לה ביד ועשיתי לה לא אם הראש. היא הפסיקה .
אחר כך היא נעמדה ואמרה ''אני אנקה את הדם מהריצפה'' וכך עשתה. אחרי שהדימום שלי הפסיק קמתי מהריצפה וישבתי על כיסא. היא ישבה מולי והתחילה לשאול ''הכל בסדר?" היא שאלה. ''כן.. סתם התפוצץ לי בטח ווריד או משהו'' עניתי. ''את בטוחה? לא כדי שנקרא לרון או בן..?לפלמר?" היא שאלה. חייכתי ואמרתי ''נו באמת מאיה זה כולה דם''.
''כולה דם? זה כמו נהר של מים! רק עם דם'' היא אמרה. חייכתי שוב ואמרתי ''אל תדאגי.. בטח מכל האלכוהול ששתינו אתמול''. ''אוקי.. אבל אם זה קורה שוב תגידי לי בסדר?" היא אמרה וחיבקה אותי. ''ברור'' אמרתי וחיבקתי חזרה.
היא יצאה מהחדר נאנחתי והיא נכנסה מהר פנימה. ''היום,את, אני,יום בנות'' היא אמרה וחייכה. חייכתי חזרה ואמרתי ''יש..'' הרמתי את היד טיפה. ''את חייבת להיות יותר מאושרת מזה מתוקה!" היא אמרה. קמתי והתחלתי לקפוץ ''ישששש'' צעקתי. היא צחקה עלי ויצאה מהחדר. סגרתי את הדלת ושכבתי על המיטה.
אחרי כמה דקות נעמדתי מול הארון. הוצאתי חצאית משבצות אדומה, סוודר חום וג'קט חום. הנחתי על המיטה ובחנתי אותם עם עייני. אחרי כמה דקות לבשתי אותם.
הלכתי למטבח ניחוח של פנקייקים הציף אותי. על השולחן מלא פנקייקים בצד רטבים, מייפל, שוקולד, ריבת אוכמניות, ופירות חתוכים. רון חייך ואמר ''בואי תאכלי עכשיו סיימתי להכין.. בן עזר לי''. ישבתי בשולחן יחד עם כולם ואכלנו. זה היה כל כך טעים. חייבת להודות שהתגעגעתי לבקרים האלו. במשך הארוחה צחקנו והעברנו חוויות היה ממש כיף.
בסוף הארוחה אני ומאיה עשינו כלים ואחר כך ירדנו לחניית הבניין ומאיה הסיעה אותנו למקום הזה שהיא לא מוכנה לספר לי אליו. אני יכולתי למות מהנסיעה שלה, אני עדיין בשוק שנותנים לה לנהוג.
מאיה החנתה את החנייה והובילה אותי לסלון יופי. פתחנו את הדלת ורעש פעמון יצא ממנה. נכנסנו לבפנים ומארחת ישר קיבלה את פנינו. ''שלום. יש לכן תור או שאתן כאן לקבוע?" היא שאלה. ''כאן לקבוע'' אמרה מאיה. המארחת הפנתה אותנו לשבת בפינה על כורסאות והוציאה לנו דפים עם כל האטרקציות שיש להם. מאיה בחרה כמעט את כולם ואני רק טיפול פנים, מניקור ופדיקור.
הטיפול היה כל כך מרגיע וכיפי, כאשר הגענו למישהי שתעשה לנו את הציפורניים מאיה לא הפסיקה לדבר איתה, על הכל, ואני מתכוונת להכיל. היא סיפרה על זה שהיא מכשפה ושאני שטן. ''אני חייבת לשירותים'' היא אמרה וקמה. הפניתי את מבטי לאישה שטיפלה בה ואמרתי ''זה הסיפור החדש שהיא כותבת.. היא אוהבת לחשוב על זה כאילו הוא אמיתי''
האישה חייכה אלי ואמרה ''אני כבר מחכה לשמוע את המשך הסיפור''. ''אני חושבת שיבטלו לה את ההוצאה לפועל'' אמרתי וצחקנו ביחד. מאיה חזרה והמשיכה לחפור לאישה, האמת שזה לא נראה כאילו זה הפריע לה.
אחרי הטיפול הלכנו לקניות אחרת איך זה יהיה יום בנות? נכנסתי עם מאיה לכל חנות, ואני מתכוונת לכל חנות! אני לא קניתי כלום אבל היא? ערמות על גבי ערמות של בגדים. ''מאיה ממש כואב לי הרגליים אני הולכת לשבת בבית קפה'' אמרתי והיא הינהנה.
ישבתי בבית קפה והמלצרית ניגשה אליי ''תרצי להזמין משהו גברתי?" היא שאלה. ''לא אני.. את יודעת מה.. מילשיק ויניל'' אמרתי וחייכתי, היא חייכה חזרה והלכה. ישבתי שם במשך כמה דקות עד שמאיה חזרה עם הקניות. ''שמתי שקיות במכונית'' היא אמרה. ''אז מה השקיות האלו?" שאלתי.
''אלו כל השקיות, זאת אומרת הבגדים שקניתי עכשיו..'' היא ענתה. המלצרית באה עם המילשיק שלי והניחה אותו מולי. ''ואוו נינה איזה חמודה הזמנת לי משקה'' מאיה אמרה ולקחה לי את השיק. ''ברור.. למה לא.. תשתי לי אותו'' לחשתי. ''זה לא הטעם שאני אוהבת..'' היא אמרה אחרי שלגמה. ''טוב אולי כי זה לא בשבילך..'' אמרתי והמשכתי ''בכל מקרה איך יש לך כל כך הרבה כסף לבגדים.. את לא עשירה ..''
''מרון.. הוא קודם.. וחוץ מזה גנבתי ממך כסף'' היא ענתה. הייתי בשוק. ''מתי הספקת? איך? כמה?" שאלתי. ''אוי נו באמת.. יש לך מלא כסף את מנהלת מועדון וכל החרא הזה עם הסמים..זה באמת משנה לך?" היא אמרה. קמתי מהשולחן ואמרתי ''מזל שהזכרת לי אני צריכה ללכת למועדון שלי'', כמובן שלא באמת התכוונתי לזה פשוט כעסתי.
''נו באמת נינה'' היא אמרה , הלכתי לכיוון היציאה ונתקלתי במישהו. ''סליחה '' אמרתי. הדברים שלו נפלו על הרצפה ועזרתי לו להרים אותם. הוא עמד ואחר כך אני. ''תזהרי נינה הם באים בשבילך..'' הוא אמר ונעלם. ''דה פאק'' חשבתי לעצמי. יצאתי מהמקום הזה והלכתי ברחוב. הלכתי וחשבתי. עד שהגעתי הביתה כבר עברה שעה או שעה וחצי.
נכנסתי למטבח והכנתי לי ארוחת ערב, פלמר ישב על הספה ואני ישבתי לידו, אוכלת את ארוחת הערב שלי. כשסיימתי לאכול שטפתי את הכלים. פלמר חיבק אותי והתחיל לנשק את הצוואר שלי. ''אני רעב גם'' הוא אמר וסובב אותי לעברו. הוא התחיל לנשק אותי, הרגשתי אקצוצים ביד ביד ובלשון. ''די'' אמרתי והלכתי מהר לחדר. סגר.י את הדלת ועליתי על המיטה, נרדמתי.
YOU ARE READING
The Devil
Фэнтезиחייה של נינה משתנים אחרי תאונה. עולמה המשעמם והריקני מתהפך לגמרי, יצורים על טבעיים, אנשי זאב , ערפדים, שדים, מלאכים ומכשפות מתגלים לעיניה. נינה הופכת לאחת מהם, החזקה שביניהם, היא מנצלת את הכוחות שלה ולא בדרך הטובה עד שהיצור שנתן לה אותם רוצה שתשלם א...