Na het eten bellen ze de politie voor hulp. Tika legt heel het verhaal uit aan de politie en die schrijft alles op. We moeten een foto versturen via de mail zodat ze naar een gericht persoon kunnen zoeken. " ik hoop maar dat ze haar vinden" fluistert Dithley zachtjes. Naoual en tika zoeken paar goeie foto's van Shari uit en sturen het op. " ik weet zeker dat de politie haar vindt " zegt marcela. " Zullen we nu maar een cocktail gaan drinken dan?" Zegt Priya. Iedereen knikt en lopen dan naar de bar in het hotel. " we gaan der wel een leuke avond van maken hoor, vergeet ff alles en drinken maar" zegt Tamara. Wanneer Kim weer naast Christopher gaat zitten en de aandacht van hem probeert te zoeken Terwel die op ze telefoon zit. " wat ben je aan het doen?" Vraagt Kim lied. " Ow niks hoor!" Zegt Christopher. Kim kijkt hem aan. " Ow trouwens Kim, hoe heet isa op instagram?" Vraagt Christopher. " isa? Ow Uhm die heeft geen instagram! Alleen ons gezamenlijk account " liegt Kim. Chris kijkt Kim raar aan en zegt " Ow oké!"
" OEW DIT IS DESPACITO " gilt erick. " mag ik deze langzamen dans van U " vraagt erick met een grijns aan kat. wanneer erick en kat samen de dansvloer op lopen begint iedereen te gillen en te klappen " AAA LEKKER BEZIG KAT" gilt jodi. Maar wanneer jodi door Zabdiel de dansvloer op getrokken word ze super rood. " ISA FILM ONS" gilt jodi. Isa pakt der telefoon en filmt Terwel hun aan het dansen zijn op DESPACITO. Wanneer ze klaar zijn gilt en klapt iedereen voor Kat, jodi, erick en Zabdiel.
" vind jij erick en kat ook schattig samen" fluistert India in Isa haar oor. Isa knikt en begint te grijnzen en India weet al wat ze daar mee bedoeld. " Jezus dat zag er echt goed uit" roept Alysha blij. " DIE GAAN VANNACHT LEKKER SLAPEN" roept Richard. " dat sowieso" zegt joel wanneer die een knipoog naar richard maakt en Richard weet wat Joel bedoelt. " WoW het is al 3 uur 's Nachts " roept joel lachend.
Wanneer Christopher wakker wordt en ziet dat isa hem is gaan volgen op instagram. " Huh, Kim zei dat ze geen instagram had?" Zegt hij tegen zich zelf. Christopher stuurt isa een dm
Chris: ik dacht dat jij geen instagram had?
1 minuut later heeft hij al meteen antwoord van isa gekregen.
Isa: Huh? Ik heb gewoon instagram, alleen volgde je niet met me privé account omdat ik meer op het gezamenlijk account zit.Chris: maar Kim zei dat je geen instagram had!
Isa: ......" Goeiemorgen Girlss" roept Jaryssa. Iedereen begroet elkaar. " hebben jullie allemaal goed geslapen ?" Vraagt Jaryssa nieuwsgierig. Iedereen knikt ja. " mooi zo" zegt Jaryssa. " waarom ben jij dan zo vrolijk in deze ochtend?" Vraagt Elise af? " Ow nou ik ga vanavond naar huis! Ik heb gewoon weer school!" Zegt Jaryssa. " en daar ben je blij om?" Vraagt Elise. Jaryssa kijkt elise aan en knikt.
Wanneer Elise op haar telefoon scherm kijkt staat er dat isa iets in de. "KIEJI" ( Kat India Elise Jodi Isa) groep heeft gestuurd.
Isa: afbeelding
Isa: Afbeelding
Isa: wat heb ik haar aangedaan waarom ze zou tegen mij doet ?
India: heeft ze serieus gezegd dat je geen instagram heb!
Jodi: BADR HARI WORDT LEVEND HIER
Kat; girl, laat haar! Ze is jaloers dat je met Chris knuffelde
Elise: ja daarom doet ze misschien zo! En wilt ze Chris voor der zelf houden!
Isa: maar ik heb nooit gezegd dat ik Christopher voor me zelf wil hebben!Elise sluit de groep en kijkt rond waar Kim is. " waar is Kim gebleven?" Vraagt Elise. Niemand die het weet.
" OW, Elise, daar komt ze aangelopen met de jongens! " zegt Dithley tegen Elise! Wanneer isa haar omdraait ziet ze Kim aan Chris hangen. " waar is zij allemaal mee bezig " fluistert isa tegen der zelf. " Hee" zeggen de jongens in koor. Iedereen begroet ze en ze komen der bij zitten! " Jongens, Jaryssa gaat vanavond naar huis! Die heeft namelijk over 2 dagen weer school!" Zegt Dithley. " Ahw wat jammer" zegt erick. " we hebben juist een verrassing voor jullie " zegt Zabdiel. " wat dan?" Vraagt daimy nieuwsgierig. " we willen jullie mee nemen naar het volgende concert in Miami" zegt Richard blij. Iedereen begint door elkaar heen te praten " OMG we mogen mee, JENDJSJW WE GAAN NAAR MIAMI " roept iedereen door elkaar. " HEEE MEIDEN STILTE " roept daimy en iedereen is meteen stil. " Thanks Guys, dat jullie ons mee nemen" zegt kat snel. Ze knikken en zeggen " geen probleem girls "" girls komen jullie? We gaan Jaryssa weg brengen naar het vliegveld!" Roept Anouk. Iedereen stormt hun kamer uit en ziet Anouk samen met Jaryssa in de gang wachten! " De taxi wacht al beneden " zegt Anouk. Wanneer iedereen naar beneden loopt zien ze dat de jongens ook mee afscheid gaan nemen van Jaryssa.
Wanneer we op het vliegveld aan zijn gekomen geeft iedereen Jaryssa een knuffel en wenst haar een veilige vlucht! " het komt goed lieverd, app je ons als je geland bent!" Fluistert Anouk zachtjes tegen haar. Jaryssa knikt en loopt richting de incheck balie. Iedereen zwaait haar uit. Wanneer Jaryssa uit het zicht is lopen ze allemaal naar de Starbucks. Ze halen Starbucks en gaan daarna weer terug naar het busje.
Wanneer ze een uurtje onderweg zijn horen ze het nieuws. Alleen het is in het Spaans. De jongens schrikken. " het enigste wat ik kon verstaan was de naam van het vliegveld" piept isa. " het is toch niet wat ik denk?" Zegt jodi zachtjes met tranen in der ogen
JE LEEST
Fall in love with a fan
FanfictionEen groep van 17 meiden die super grote fans zijn van cnco. Ze gaan jaartallen optredens van cnco ookal is het aan de andere kant van de wereld! Tot dat er op een dag iets raars gebeurd bij een optreden... gooit heel hun leven over hoop. Worden ze...