"Sssst!" Kat zet haar vinger op Erick's lippen, angstig dat de rest hun zal horen. "Weet je het zeker? Kan je mij wel aan?" Grijnst Erick. "Ik bedoel, je mag dan wel Kat heten, maar ik ben een heuze tijger in bed!" Erick bijt zijn lip en Kat houdt het niet meer.
Ze leunt naar voren en grijpt hem bij zijn haren, haar mond geplakt aan de zijne. Ze glipt haar tong naar binnen en Erick begint zachtjes te kreunen. Hij kleedt snel zichzelf uit en friemelt daarna aan Kat's shirtje. Ze duwt zijn handen weg en trekt haar shirtje over haar hoofd. Daarna volgt haar broek.
"We moeten het zachtjes doen." Zegt Kat en geeft hem tedere kusjes in zijn nek. Hij ligt bovenop haar met al zijn gewicht en glijdt langzaam z'n genotstaaf naar binnen.
Bij de eerste stoot gilt Kat het al uit en veroorzaakt zo een grijns op Erick zijn schattige smoel. "Ik zei het je toch, el tigre." Begint hij zachtjes te lachen.
Langzamerhand begint hij steeds sneller te stoten en Kat bedekt haar mond met haar hand, in de hoop dat niemand hun zal horen.
Een paar minuten later, pakt Kat Erick's gezicht vast met beide handen en kust hem met passie. "We hebben geen condoom gebruikt." Hijgt Erick. Kat vertelt dat ze aan de pil is en hij haar mag vullen met zijn Cubaanse zaad.
Isa wordt wakker van iets. " loopt der iemand in onze kamer" denkt isa in haar hoofd. Zachtjes kreunt ze om overeind te komen, maar iets houdt haat tegen.
Ze opent helemaal haar ogen en kijkt waar ze is. " Huh, hoe kan ik nou weer in me bed zijn." Denkt isa bij der zelf. Isa draait haar hoofd naar rechts en ziet dat ze vast zit in Chris zijn armen. " ik sliep toch op de bank?" Fluistert ze zachtjes.
Ik zie dat Chris beweegt en ze open doet " shit heb ik je wakker gemaakt?" Zeg ik zachtjes. " nee nee, hoorde wat ruige geluidjes van de kamer hier naast" zegt Chris zachtjes en trekt isa dichter naar zich toe en geeft haar en zoen op der mond waar Chris als snel ze tong naar binnen douwt en ze heftig beginnen te zoenen.
Isa gaat langzaam tijdens het zoenen met haar hand over zijn lichaam naar beneden ze broek in en speelt gezellig met ze lul. Christopher kleed isa uit en daarna zich zelf. Hij komt boven op isa zitten en duwt zich in der.
Isa pakt hem vast en gilt der bij. Waardoor Chris nog harder gaat. Terwel dir bezig is voelt isa zijn gehijg in der nek en voelt langzaam zijn lippen op een plek in der nek zuigen.
Isa pakt zijn heupen vast zodat hij nog harder gaat. Wanneer ze allebei klaarkomen plaats Chris zich naast isa en hijgt het uit Terwel hij isa in een knuffel trekt! "Dat was het beste wat me ooit overkomen is" fluistert Chris zachtjes in isa haar oor.
Richard en India liggen rustig op bed, nog na te praten over de nare situatie waar ze zich in bevinden. Plotseling springt Richard op. "Hoor je dat, India?" Vraagt hij lachend. India kijkt hem verbaasd aan en schudt haar hoofd van niet.
"Erick is Kat aan het rampeneren!" Richard begint hard op te lachen, maar India's gezicht wordt zo rood als een tomaat.
Richard kijkt haar eventjes verlekkerd aan, voordat hij zich op haar laat vallen. "Door die twee heb ik nu ook zin gekregen." Zegt hij zachtjes.
Hij ontdoet zich van zijn kleding en trekt ook India's jurkje uit. Hij kust haar op haar mond, tong en al en laat langzaam zijn vrije hand over haar lichaam glijden.
Hij komt aan bij haar poesje en wrijft het eventjes, alvorens hij er twee vingers insteekt. India begint al te hijgen als een kreng.
"Je bent al aan het soppen, schatje." Zegt Richard grijnzend. Hij haalt langzaam zijn vingers eruit om plaats te maken voor zijn lekkere piemel.
"Als je uitscheurt, is het niet mijn schuld he?" Zegt hij lachend. India bijt op haar lip and smeekt hem om het er al in te stoppen, met haar zaad-vragende ogen.
Hij ramt zijn gehele lengte erin, maar schrikt als hij merkt dat ze begint te bloeden. "Och, ik wist niet dat het je eerste keer was. Dan had ik wel voorzichtig gedaan." Richard voelt zich schuldig, maar India stelt hem gerust. "Je bent heerlijk, ga gewoon door." Zegt ze glimlachend.
Richard begint langzaam te stoten, maar India kruist haar benen om hem heen en dwingt hem als het ware om ruiger te stoten.
Even later komen ze beide hijgend klaar en zoenen ze tot ze in slaap vallen.
Zabdiel en Jodi liggen samen in bed filmpjes te kijken van Jodi die aan het worstelen is.
"Hoe kan een meid zo'n grote vent rondgooien?" Zabdiel kijkt verbaast naar de video.
"Ik doe het al 14 jaar lang Zabdi, en het gaat op gewicht, hij voelde aan als een garnaaltje!" Jodi en Zabdiel lachen."Maar goed, denk je dat je mij ook aan kan ?" Vraagt Zabdiel aan haar met een grijns op zijn gezicht.
"Tuurlijk, hoe groter ze zijn hoe harder ze vallen." Jodi knipoogt naar hem en hij staat op."Wat ga je doen ?" Vraagt ze , terwijl hij kussens op de grond legt.
"We gingen worstelen toch?" Zegt die lollerig terug.
"Nu gelijk?" Zegt Jodi verbaasd.
"Ja, kijken of dat grote mondje van jou de waarheid spreekt."Jodi springt van het bed af en legt hem binnen een halve minuut met zijn rug op de grond. Als ze boven op hem zit beginnen ze te lachen. Zabdiel duwt der verder naar beneden en kust haar, hij glipt z'n tong naar binnen en bijt zachtjes op haar lip.
"Dat grote mondje van je kan ook goed zoenen." Zegt hij met een grijns op zijn gezicht."
"Wil je weten wat dit mondje nog meer kan?" Jodi bijt lachend op haar lip en schuift Zabdiels broek en onderbroek naar beneden.Zabdiel kreunt zachtjes als Jodi bezig is daar beneden. Hij zet haar zachtjes van hem af, tilt haar dan weer op en legt haar neer op het bed.
"Zabdaddy?" Zegt jodi plagerig, "wat wil je en hoe wil je het ?"
Hij lacht even voordat hij haar naar zich toe trekt aan de zijkant van het bed.
Hij buigt over haar heen en fluisterd in haar oor.
"Zoals je nu ligt, en als je protesteert, neem ik je alleen maar harder."Joel en Elise zitten zenuwachtig op bed, niet wetende hoe ze het ijs moeten breken. Ze openen beide hun monden tegelijk en lachen wanneer ze realiseren dat ze tegelijkertijd wilden praten.
"Fuck it. Ik ga er gewoon voor!" Denkt Joel. Hij leunt naar voren en stopt meteen zijn tong in Elise's mond. Zij beantwoordt de zoen met passie en duwt hem achterover op bed.
Ze likt zijn lippen en kijkt hem eventjes grijzend aan. Vervolgens geeft ze hem kusjes vanaf zijn kaaklijn tot aan zijn borst, waar ze makkelijk bij kon, omdat hij een diepe V hals shirt droeg.
Hij pakt haar beet en draait om zodat zij onderop komt te liggen. Hij ontdoet zich van zijn kleding en laat zijn dikke piemel eindelijk ademen.
Elise trekt ook snel haar kleren uit en wacht tot hij verder gaat. Hij kust haar tepels, terwijl hij haar poesje voorbereidt met zijn vingers.
Wanneer ze nat genoeg is, begeleidt hij zijn piemel naar haar ingangetje en duwt hem er langzaam in.
Elisa grijpt de lakens vast en kreunt zachtjes met haar ogen dicht. Joel voert al snel het tempo op en ook hij begint te kreunen en te zuchten.
Hij trekt Elise weer op zodat ze in een zittende positie terecht komen. Ze omhelst hem terwijl ze hem berijdt. "Ik kom klaar." Hist hij. Elise's poesje begint ook samen te trekken en ze krabt zijn rug open wanneer hij haar volspuit.
De volgende ochtend wordt iedereen pas wakker om 3 uur s middags. " waar blijft de rest nou? Ik heb Chris al een dm gestuurd, isa al geappt en reageren allebei niet" zegt Kim
jodi wordt wakker en ziet dat er appjes zijn in de groep "KIEJI"
Isa:jeezzzz, wat deden jullie allemaal ? Zo luidruchtig.
Kat: heb je ons gehoord?
Elise: shit man, maar jij was ook wel lekker bezig
Isa...😉😏
India: Jezus man, Richard is goed
Jodi: HAHA NEE OMG,
JE LEEST
Fall in love with a fan
FanfictionEen groep van 17 meiden die super grote fans zijn van cnco. Ze gaan jaartallen optredens van cnco ookal is het aan de andere kant van de wereld! Tot dat er op een dag iets raars gebeurd bij een optreden... gooit heel hun leven over hoop. Worden ze...