hoofdstuk 15

79 7 16
                                    

de volgende dag worden India, Isa, Tamara, Christopher en Richard wakker met ze alle in een 2 persoonsbed. Isa ligt half over christopher heen India ligt boven op Richard en tamara ligt gewoon in het midden met een kussen boven op der. "zijn we zo in slaap gevallen?" zegt India

" ik denk het wel" lacht Tamara.


iedereen is beneden met hun koffers en staat bij de receptie om uittechecken. daarna gaan ze met ze alle ontbijten. en maken het nog gezellig tot een uur of 3 want ze moeten 3 uur lang naar het vliegveld rijden en moeten namelijk daar 6 uur zijn.


ze zitten met ze alle in de auto. Jodi naast Zabdiel, Erick naast kat, Elise naast joel, India naast richard en Isa naast christopher. " Christopher kom je ook nog naast me zitten?" vraagt Kim. Christopher negeert kim maar tamara is het zat " stop tegen Christopher te praten! hij ziet je niet staan, laat hem nou godverdomme eens met rust" schreeuwt tamara in de auto waar door iedereen stil is.


kim kijkt tamara aan met een blik van " meid als we in nederland zijn vermoord ik je". Isa kijkt naar Christopher en ziet dat hij geïrriteerd is dus ze gaat hem knuffelen. Isa gebaart naar india die ook geïrriteerd is door Kim. halve wege de reis is bijna iedereen in slaap gevallen.


eenmaal bij het vliegveld aangekomen schieten de tranen bij vele aan in hun ogen. " wil helemaal niet weg gaan" zegt Alysha. Dithley knikt en tranen rollen over de wangen. daimy en anouk troosten Dithley terwel ze zelf ook huilen. de jongens nemen eerst afscheid van Anouk, Daimy, Dithley, Alysha, Anouk en Kim.


wanneer kim der weer veels te lang over doet kijkt Tamara Kim aan met een bepaalde blik waar door ze Christopher snel loslaat. wanner Zabdiel bij jodi aankomt moet jodi huilen en knuffelt hem super hard. " ik ga je super erg missen zabdy" zegt jodi. zabdiel kijkt haar en heef haar een zoen en knuffelt haar daarna nog heel lang.


erick loopt naar kat en zoent haar meteen. " ik ga je missen katje" zegt hij met een grijns terwel hij ook verdrietig is. ze knuffelen nog heel lang en kat zegt " ik ga je missen erick". erick kijkt kat aan en ziet dat er tranen in der ogen staan. Elise en Joel geven elkaar een zoen en knuffelen elkaar heel lang.


India en richard knuffelen elkaar heel lang. " ik hou van je india" zegt Richard zachtjes in der oor waar door India begint te huilen. "ik wil helemaal niet gaan"zegt India. ze kijken elkaar en zoenen elkaar. Isa is al lang aan het huilen sinds jodi aan het huilen is. " ik ga je echt missen!" zegt Isa tegen chris. Christopher geeft haar een knuffel en zegt " kan je please weer snel langs komen?" "ik ga het proberen " zegt Isa zachtjes. wanneer ze Chris aankijkt ziet ze tranen in zijn ogen waardoor Isa nog harder moeten huilen. ze zoenen elkaar.

na 10 minuten lopen de meiden weg en gaan ze wachten bij hun gate voor hun vliegtuig. het is best stil ook omdat ze niet weten waar Tika, Naoual, Shari en Jaryssa zijn. het wachten duurt lang en sommige meiden zijn nog steeds aan het huilen.

Na 2 uur wachten mogen ze eindelijk het vliegtuig in. Iedereen loopt naar hun stoel en gaat zitten. Isa kijkt een beetje uit het raam en sluit zich af van de rest. " we gaan snel terug" zegt India fluisterend in der oor" isa schud haar hoofd en kijkt weer naar buiten.

" over 1 week ga ik weer terug om Christopher en de andere jongens op te zoeken, zouden ze vast leuk vinden!" Zegt Kim. " doe nou maar niet!" Zegt Anouk. " ja, want hij ziet jou echt niet zitten!" Zegt daimy. " heb je niet gezien hoe close die met isa was? Dat ze elkaar zoende bij het afscheid nemen! Ik heb jou namelijk niet zien zoenen met Chris" zegt Alysha.

" ik merk het al aan wie jullie hun kant staan" zegt Kim geïrriteerd. De vliegreis duurt echt super lang. Iedereen slaapt ook en worden wakker door de melding dat ze gaan landen. " WoW heb ik zo lang geslapen?" Zegt Elise. Kat en jodi beginnen te lachen.

" Tamara!, wakker worden!" Zegt india Terwel ze Tamara door elkaar schud. " wat is er?" Vraagt Tamara half slapend. " we gaan landen!" Zegt India. " Ow" zegt Tamara en doet haar gordel vast en gaat daarna gewoon weer veder slapen. Isa lacht en India kijkt Tamara aan van " are you real with me"

Als ze eenmaal zijn geland staan iedereen hun ouders der! Zelfs de ouders van Tika, Shari, Naoual en Jaryssa. Iedereen geeft hun ouders een knuffel. En dan wordt der opeens gezegd " waar zijn Tika, Shari, Naoual en Jaryssa ?" " Uhm" zegt Elise zachtjes en de tranen springen in der ogen. " die zijn weg!" Zegt daimy zachtjes.

" weg?" Vraagt de moeder van tika die het niet begrijpt. " ja, het is voor ons ook heel zwaar om te vertellen!" Zegt Alysha.

" de meiden zijn ontvoerd, we weten niet waar ze zijn. Want ze nemen niet op, lezen onze berichten niet en we kunnen ze ook niet vinden via hun nummer! We hebben de politie ook al ingeschakeld. En die zijn der druk mee bezig!" Zegt Tamara zachtjes.

De ouders kijken elkaar schrikken aan en sommige beginnen te huilen. Na dat we alles helemaal goed hebben uitgelegd gaan we naar huis.

Sorry dat ik al heel lang ge-update heb! Ik ga het nu weer bij houden. Xxx love naar iedereen die het boek leest

Fall in love with a fanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu