Jodi, Isa, India, Kat, Elise, Zabdiel, Chris, Richard, Erick en joel lopen met ze alle naar beneden in de hoop dat ze nog kunnen " ontbijten". " zo daar zijn ze hoor, ik dacht dat de jongens op hun eigen kamer sliepen?" Zegt Kim. " en wat alsnog als ze bij ons zouden slapen?" Zegt jodi. " we zouden dan gewoon op de banken slapen!" Zegt India. Kim knikt. Isa haar scherm gaat aan als ze een insta dm heeft van Chris die paal naast haar staat.
Chris: mag ik je nummer?
Isa: ja tuurlijk.
Isa stuurt het nummer en krijgt een appje van Christopher.De hele dag moeten ze op in het hotel blijven want mogen nog steeds niet niet weg! Iedereen vermaakt zich een beetje en doet allemaal spelletjes. Isa loopt
Naar de bar om een cocktail te halen. Ze voelt haar telefoon trillen in der broekzak
Christopher: mag ik morgen naast jou zitten in het vliegtuig?Isa begint hard op te lachen en stuurt iets terug
Isa: tuurlijk mag dat :)Nadat het eten is iedereen moe en hebben de jongens besloten dat ze bij de andere groep gaan slapen. Jodi, Isa, Kat, India en Elise praten over gisteren tot dat India het gesprek opeens onderbreekt en iets voorleest uit de CNCOWNERS groep van al de meiden
Kim: ik heb geneukt met Chris
Daimy: ja dat konden we wel horen!
Tamara: WEL VEILIG TOCH?India kijkt isa aan die niet weet wat ze moet zeggen. Het is stil. Isa zit op haar telefoon en maakt een screenshot en stuurt het naar Christopher.
Isa: is dit normaal om met elke fan een bed in te duiken?! Wie is de volgende in Miami dan!?
"Ik geloof het niet" zegt Elise. " Chris is niet zo" zegt kat. Der wordt aangeklopt op de deur. Jodi loopt der heen en ziet Zabdiel in de deur opening staan. " kom veder zabdy " zegt jodi met een grijns op der gezicht. Blijkbaar is Zabdiel niet alleen. Joel, Richard, erick en Chris lopen allemaal naar binnen. " Een gekke huis in die kamer" zegt joel. " ze wilde het met ons alle doen" zegt erick. Wanneer isa Christopher ziet en isa recht in zijn bruine ogen aankijkt en Chris naar haar lacht zegt isa " ik ga slapen" de meiden knikken. Isa staat op en loopt weg.
" dus Chris, jij hebt Kim geneukt?" Zegt India na een stilte. " heb ik Kim geneukt?" Zegt Chris vragend. " JA, dat Is wat Kim zegt " zegt India beetje boos. " daarom liep isa ook weg" zegt Elise. " ja, want Kim heeft het heel leuk in de groep gedumpt" zegt jodi Terwel ze tussen de benen van Zabdiel zit en hij haar knuffelt. Christopher opent ze telefoon en gaat Kim een dm sturen
Chris: wat ben jij een raar mens.
Chris: HOE DE FUCK KAN JE ZEGGEN DAT IK JOU GENEUKT HEB? TERWEL DAT NIET EENS IS GEBEURD.
Kim: Nah schatje, ik dacht dat je wel mee zou doen." zo te zien heeft Isa me Ook al appjes gestuurd" zegt Chris zachtjes.
Chris: het is niet waar!
Chris: ik heb het echt niet gedaan! Geloof me ies.Terwel isa alles mee leest wat Chris ziet want die vinkjes zijn blauw geworden. " noemde ik haar net zojuist ies?" Fluistert Chris. " HEB JE ISA IES GENOEMD" gilt Elise . Christopher kijkt Elise verschrikt aan. Waardoor India heel hard begint te lachen " HAHAHA, ze word door iedereen ies genoemd hoor. No worry" lacht India. " Christopher zegt bijna nooit iemands bijnaam behalve als die persoon veel voor hem betekent" zegt Richard Terwel die India uitdagend aankijkt. " ja, behalve als die persoon voor hem betekent!" Roept erick... " moet je ons soms wat vertellen Chris?" Zegt kat nieuwsgierig.. " nou toen ik isa heb zien dansen en toen bij ons op het podium met die blik die ze naar me had en gisteren!" Zegt Chris zachtjes. " gisteren?" Zegt joel. " ja, toen jullie allemaal aan het neuken waren " zegt Chris lachend.
Terwel zie iets horen kraken van de kamer van isa loopt Elise der naar toe ze trekt de deur open waardoor isa valt " was je ons soms aan het afluisteren?" Zegt Elise... " nee... waarom zou ik?" Zegt isa met een rode kop. Iedereen begint te lachen. Wanneer isa op staat zegt ze " sorry Chris, het spijt me dat ik het geloofde !" Chris knikt en geeft haar ook een knuffel. Iedereen gaat naar bed want morgen moeten ze vroeg naar Miami vliegen.
" OP SCHIETEN, ANDERS KOMEN WE TE LAAT" Schreeuwt Renato. Alle meiden komen met hun koffers aan gerend naar het busje die er staat. Wanneer ze buiten komen horen ze allemaal fans gillen. " zelfs wij worden gefilmd " gilt Tamara. " ja lachen toch " zegt tika. " HEE HEE" roept een meisje. Tamara draait om en herkent haar van het vliegveld. Tamara loopt naar haar toe. " Hoi " zegt ze Terwel ze der een knuffel geeft.
Wanneer ze eenmaal op het vliegveld zijn duurt het nog wel even voordat ze kunnen inchecken. Dus halen ze maar Starbucks.
Sorry dat het zo lang heeft geduurd dat ik weer heb ge-update ! En sorry voor dit saaie hoofdstuk hahaha 😝
JE LEEST
Fall in love with a fan
FanfictionEen groep van 17 meiden die super grote fans zijn van cnco. Ze gaan jaartallen optredens van cnco ookal is het aan de andere kant van de wereld! Tot dat er op een dag iets raars gebeurd bij een optreden... gooit heel hun leven over hoop. Worden ze...