de volgende dag zijn de jongens de hele dag aan het repeteren. en de meiden gaan de stad in en besluiten daar te gaan schoppen. in de middag gaan ze met ze alle ergens lunchen. " zitten we nou in het team van cnco?" vraagt tamara zich af. "we horen bij het "team"dansers, alleen dansen wij reggaeton lento."zegt Jodi. Tamara knikt en eet der burger veder op.
" wat een mooi uitzicht hebben we!" zegt Naoual tegen isa, maar isa is bezig met haar telefoon en lacht naar haar eigen beeldscherm. "hoor je me wel?" zegt Naoual. isa kijkt op en kijk Naoual aan, "ja tuurlijk hoor ik je"zegt isa. "ze hoort je helemaal niet hoor, ze is namelijk aan het appen met christopher" zegt kim. Isa zucht en legt haar telefoon weg.
"Wat heeft isa jou ooit aangedaan?" vraagt India boos. iedereen is stil en kijken kim aan. kim loopt een beetje rood aan en weet niet wat ze moet zeggen. " Dat ze zomaar christopher van mijn afpakt omdat hij mij leuk vind en ze dat niet kan accepteren dus christopher maar neukt omdat ze een sletje is en zo hoopt ze dat Christopher haar leuk vindt" zegt kim boos en arrogant. " Voor wat noem je haar slet?" vraagt jodi boos. " luister je soms niet? ik heb net verteld waarom" zegt Kim.
iedereen kijkt kim boos aan zelfs haar vrienden groepje. Isa zit stil en weet niet was ze moet zeggen. ze voelt dat der tranen in der ogen prikken. " Ik ga even naar de wc " zegt isa. ze staat op en loopt heel snel richting de wc. " Ik dacht dat wij een goeie vriendinnen groep waren" zegt kat. " Dat zijn we ook maar dan zonder isa" zegt kim. "hoezo zonder Isa, zij heeft der anders wel voor gezorgd dat we allemaal hebben leren kennen!" zegt Elise. iedereen knikt en is het met Elise eens. " wat je zei kon echt niet!" fluistert Tamara naar Kim. Kim haalt haar schouders op en doet net alsof der niets gebeurd is. " ik loop wel even naar Isa toe" zegt Naoual.
ondertussen bij de jongens die hard aan het repeteren zijn voor morgen. "jullie hebben een pauze" roept Renato. de jongens lopen van het podium af en gaan naar hun kleedkamer om daar pizza te eten en wat te drinken. christopher kijkt op zijn telefoon en ziet dat isa het laatste berichtje heeft genegeerd. terwel die naar een andere chat gaat krijgt hij een instagram melding. hij opent ze instagram en ziet dat hij een DM heeft gekregen van kim.
kim: Ik heb der voor gezorgd dat isa je met rust laat
christopher bekijkt het bericht en wordt boos
Christopher: Waarom zeg je dat kim? hou der eens mee op!
kim: Ze is een slet en ze neukt je alleen maar om jou aandacht te krijgen en mij jaloers te maken.
Christopher: Isa is helemaal geen slet! je weet dat ik jou niet leuk vindt.
christopher smijt zijn telefoon op de grond en legt zijn hoofd in zijn handen. " Wat is der?" vraagt Zabdiel. "die kim loopt isa helemaal af te zeiken met dat ze een slet is zodat ze denkt dat ik kim leuk ga vinden" zegt christopher. de jongens kijken hem aan terwel ze bezig zijn met hun telefoon. " uhm, christopher der is nog wel iets ergers" zegt joel zachtjes. chris kijkt op en ziet een foto op joel zijn telefoon en der staat onder dat christopher en Kim een stelletje zijn. "hoe kan ze zo zijn" zegt chris zachtjes.
" KIM, SERIEUS. WAAROM ZET JE OP FXCKING INSTAGRAM DAT JE EEN RELATIE HEBT MET CHRISTOPHER" schreeuwt jodi. "ow maar dat hebben we ook. wist je dat niet?" zegt kim. jodi word als maar bozer dat ze der echt een klap wil geven maar voordat jodi wilt opstaan houden India, Kat en Tamara haar tegen. " Kim dit kan je christopher echt niet aan doen!" zegt Kat. "precies, als je echt van hem zou houden zou je dat niet doen voor zijn reputatie" zegt elise,
wanneer ze Isa terug zien komen met zwart onder haar ogen weten ze al meer dan genoeg "heeft iemand make-up remover ofz" vraagt isa zachtjes. india knikt en geeft het aan haar. "waar is Naoual eigenlijk gebleven?" zegt Dithley. " Isa heb jij Naoual gezien? ze ging namelijk naar jou toe!" Zegt daimy. "nee, ik heb haar niet gezien"zegt isa zachtjes "nee dit ga je niet weer menen he" fluistert Alysha . Iedereen is stil en kijkt om zich heen. "naoual"zegt kim zachtjes. we zien priya naar de wc rennen "naoual" schreeuwt priya heel hard.
allemaal mensen kijken ons geschrokken aan. mensen van het restaurantje komen naar ons toe om te weten waarom we in het rond "naoual"schreeuwen. kat is de enigste die haar hoofd nog rustig kan houden en legt het de mensen van het restaurant allemaal uit.
ontvoerder: nummer 4 alweer. welkom bij het groepje naoual en je gaat vriendinnen ook weer terug zien
-
-
-
sorry dat ik zo lang niet heb ge-upload. hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden :)
JE LEEST
Fall in love with a fan
FanfictionEen groep van 17 meiden die super grote fans zijn van cnco. Ze gaan jaartallen optredens van cnco ookal is het aan de andere kant van de wereld! Tot dat er op een dag iets raars gebeurd bij een optreden... gooit heel hun leven over hoop. Worden ze...