hoofdstuk 16

52 2 6
                                    

ze zijn alweer een maand in nederland. maar hebben nog steeds niets gehoord van de vermiste meiden. intussen tijd hebben de meiden wel al vaak afgesproken en weer overlegd om naar cnco te gaan.

behalve Kim. die was elke keer dat wij gingen afspreken zogenaamd ziek. we weten niet waar ze is en wat ze doet. tot vandaag... India ontdekte een foto van haar en Christopher op instagram met de tekst " FINALLY back with my love"

Elise had het door dat der iets zwaar mis was want die zag india haar blik al op onweer staan. " Uh, India?, wat is er?" Vraagt Elise voorzichtig. India kijkt op en tranen staan in der ogen en woeden.

" is het over Richard ?" Zegt jodi zachtjes. India is stil en kijkt isa aan. Waardoor isa der telefoon opent en automatisch al naar instagram gaat omdat India haar getagd heeft.

Iedereen in stil en kijkt India of isa aan.

Pov isa:
Ik open instagram omdat India me aankijk met tranen en boosheid in der ogen en ze had me getagd. Wat zou der aan de hand zijn. Ik begrijp hem niet.
Als ik op instagram zit en zie op welk account ze me getagd heeft beginnen lichtjes in mijn te branden. " ik word gek" denk ik. Ik loop zenuwachtig heen en weer te bewegen. Ik druk er op.... de foto laadt... wanneer ik de tekst zie staan met " FINALLY back with my love" begin ik na te denken " ze heeft geen vriend dus wtf stress ik" gaat der rond in me hoofd. Ik zie de foto. Dat zijn Kim en Christopher. Even lijkt het wel alsof alles in me lichaam uitvalt. Ik staar naar me telefoon en begin het te beseffen. " tranen en boosheid komen naar boven. Ik kijk India aan en dan de rest. Ik moet weg hier. Ik sta op en begin te lopen eigenlijk begin ik te rennen. " ik wil weg hier". Ik ren zo hard als ik kan naar buiten.

Iedereen Is stil en kijkt naar de deuropening waar isa zojuist net door naar buiten is gerend. " India wat is er? Vertel het ons!" Zegt Marcela. India kijkt op en draait haar telefoon zodat iedereen de foto van Kim en Christopher kan zien en de tekst die der bij staat.

" zo kan ze echt niet zijn" zegt Tamara boos. " als Kim terug in Nederland is heeft ze met mij te maken " roept jodi.
" wij gaan wel ff isa zoeken zeggen India en Elise tegelijkertijd.

Wanneer hun weg lopen is heel de groep nog door elkaar aan het praten.

" ik weet denk wel waar isa heen is gegaan, daar gaat ze altijd heen als ze zich slecht voelt" zegt India. Elise knikt en volgt India.

In de tussentijd belt isa Christopher op.

De telefoon gaat over. Duurt veel te lang alweer als ik net wil ophangen wordt der opgenomen en hoor ik " met Kim" ik kijk naar mijn scherm en check of het nummer wel klopt. Het is echt Christopher zijn nummer.
Isa: JIJ VIES KUTKIND DAT JE DER BENT. WTF DENK JIJ
Kim: accepteer gewoon dat Christopher van mij is en hij jou niet wilt.

Isa voelt de tranen in haar ogen weer prikkelen

Isa: OWJA? Wanneer heeft hij dat gezegd... dat verzin jij gewoon allemaal.
Kim: luister even heel goed isa. Als jij zijn vriendin bent waarom zit je hier dan niet op ze bed net zoals ik nu zit.
Isa: omdat ik geen vieze stalker ben en hem gewoon privacy gun zelfs als het me vriend is!

Ik hoor dat Kim haar hand op de microfoon houdt.. ik hoor zacht mensen praten. " dat is Christopher gaat der in me hoofd rond" ze praten nog even en dan hoor ik Kim haar stem weer.
Kim: Luister bel gewoon nooit meer en laat Christopher met rust!!!!!

Voordat isa wat kan zeggen wordt der opgehangen. " vuil kreng dat ze der is"

" gaat alles goed hier ?" Vraagt Christopher aan Kim. " ja hoor, Hzo niet? " zegt Kim. " nou omdat ik je half hoor schreeuwen tegen mijn telefoon" zegt Christopher. " Ow ja, iemand had gebeld en dat moest ik ff afhandelen. Was zo een fan die het grappig vond om je te bellen" Zegt Kim. Christopher knikt en loopt ze kamer weer uit.

" Richard ?" Zegt Christopher zacht Terwel hij op ze kamerdeur klopt. " ja??? Kom binnen Chris" zegt Richard. "Ik vind het helemaal niet fijn dat Kim hier is... ze doet net alsof we een relatie hebben Terwel ik isa mega leuk vindt en dat weet zij ook. Ze weet ook dat wij Isa en India met afscheid nemen dingen hebben gegeven. En dan komt ze hier doen net alsof ze me vriendin is"

Richard kijkt Christopher aan en zegt " maar Hoezo zeg je dat niet dan?" " omdat ik dan weer te horen krijgen met " isa is dit isa is dat je verdiend isa niet. Ik ben beter dan isa blabla" zegt Christopher met een diepe zucht.

Op dat moment gaat Richard zijn telefoon af en ziet dat het India is en neemt op en zet haar op luidspreker maar zegt tegen Christopher dat die stil moet zijn.
Richard: Heey schattie.
India: hoi lieverd
Richard: wat is der aan de hand?
India: hoezo heb je mij niet verteld dat  Kim bij jullie is? En Kim en Christopher een relatie hebben? Want dat heeft ze zojuist op instagram gezet.

In de tussen tijd schrikken Richard en Christopher allebei. Christopher opent zo snel mogelijk instagram en gaat naar Kim haar account. Als Chris ziet wat India bedoeld schud hij zij hoofd en laat Richard het zien.

Richard: Kim zei dat jullie het goed vonden dat ze naar ons toe kwam. Maar jullie niet mee konden vanwege te drukke studie.
India: godverdomme wat is dat voor tering kind... ze heeft het tegen niemand gezegd... en als wij gingen meeten zei ze altijd dat ze ziek was... hoe lang zit ze daar al?
Richard: ongeveer al 3 weken denk ik.

Ik hoor India aan de telefoon heel hard zuchten.
India: oké dan. Isa had het ook gezien en is zojuist net uit het huis gerend. Met tranen in der ogen rende ze weg. En geen idee op ze Christopher al heeft gebeld. Maar als dat wel zo is dan mag hij het mooi zelf gaan uitleggen aan haar.
Richard: ow god nee arme isa. Wtf denkt Kim haar allemaal aan te kunnen doen. Christopher zit naast me en gaat kijken of isa al gebeld heeft.

Her blijft even stil tot dat Christopher nog een diepe zucht maakt.
India: en ????
Christopher: Isa heeft inderdaad gebeld... en der staat ook dat het gesprek 5 minuten heeft geduurd maar ik heb nooit opgenomen.
India: zat Kim op je telefoon?
Christopher: Ja. Verdomme, zij heeft dus tegen isa lopen praten. Want ze was net half tegen mij telefoon aan het schreeuwen en zei daarna dat het een vervelende stalker fan was die grappig dacht te zijn om mij te bellen...
India: * zucht* fijn.... dit kan je mooi haar zelf gaan uitleggen Christopher waarom je toch voor Kim heb gekozen inplaats van isa...
Christopher: ik heb helemaal niet voor Kim gekozen en ik heb ook helemaal niets met Kim. Ik hou nog steeds van isa.
India: Ow maar huh...
Richard: hier ben ik weer. We gaan nu zo snel mogelijk een vliegtickets boeken voor mij en Christopher en misschien voor de rest van de jongens om te komen zodat Christopher alles kan uitleggen aan isa. Goed idee?
India: ja is goed laat me maar weten, ik ga nu veder isa zoeken met Elise.. Ciao Ciao.
Richard: Ciao Ciao hermosa

En der wordt opgehangen.
-
-
-
Sorry dat ik al mega lang niet geüpload had. Ik probeer het nu weer op schema te lopen om minstens 3 x in de week te gaan uploaden.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 10, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fall in love with a fanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu