Hoofdstuk 2

97 13 8
                                    

TIKA WAT WIE HALLO ZEG HET SCHREEUWT IEDEREEN IN KOOR. " oke oke" roept Tika. "In de Instagram story van cnco is het filmpje geplaatst met de tekst" who are they"" zegt Tika. Iedereen kijkt elkaar aan en kunnen elk moment dood gaan ofz. " CNCO HEEFT ONS GISTER ZIEN DANSEN?." Gilt jodi der uit. " ze vragen naar ons" zegt India. Iedereen weet gewoon niet wat ze moeten zeggen. Dithley begint opeens te schreeuwen. " wat is der?" Vraagt Marcela. " we worden zojuist getagd door een fanpage in een foto en filmpje der bij" zegt dithley. " wajoooo ik zie het, ze taggen allemaal cnco" zegt isa. " worden wij nu dan ook beroemd?" Vraagt Daimy. Iedereen kijkt haar aan en schiet in de lach. " misschien in je droom!" Zegt Elise lachend.

" LOOK LOOK LOOK" roept Zabdiel. "We worden door allemaal fans getagd in een bericht. We worden niet normaal vol gespamd" zegt joel. " het zijn de 17 meiden van addictedtocnco" zegt Richard. " hun zijn toch bij elk concert ?" Zegt Christopher. " ze komen helemaal uit Nederland" zegt erick blij. " voor Nederlanders hebben ze wel losse heupjes hoor" zegt Richard met een grijns op ze gezicht. Iedereen begint te lachen! " we moeten hun in de gaten houden! Want dan kunnen ze bij het volgende optreden mee dansen met reggaeton lento" zegt Zabdiel. Iedereen knikt en is der mee eens. Christopher stuurt hun insta naam in de app groep met Renato

Chris: Renato hou dit account in de gaten en laten weten of ze ook naar het concert in costa rica gaan!
Renato: zijn dat die meiden van het filmpje? Maar oke ik hou hun account in de gaten
Zabdiel: ja dat zijn hun, thanks.

De meiden zijn al een aantal dagen weer terug in Nederland en hebben der opeens zoveel volgers er bij gekregen. Isa kijkt een beetje rond op Facebook en ziet over al allemaal filmpjes voorbij komen waren ze aan het dansen zijn. Ik kom een. Nieuw evenement tegen van cnco. Dat ze een optreden hebben in Costa Rica. Ik bestel meteen 17 kaartjes. Ik app meteen de meiden.
Isa: IK HEB 17 KAARTJES GEKOCHT VOOR CNCO IN COSTA RICA
Tamara; IK BOEK HET HOTEL !
Alysha: IK BOEK DE TICKETS.
Anouk: WHOE WE ZIEN CNCO WEER TERUG.
Jodi: ik ga me koffer vast inpakken.

Iedereen is zo blij en zie toevallig dat shari iets gedeeld heeft op het insta account. " COSTA RICA HERE WE COME XSHARI"

Na 2 weken zijn we met ze alle op Schiphol om te gaan inchecken. Maar wat de meiden niet weten is dat in Costa Rica de hel echt pas gaat beginnen. " ik ben echt bang voor die lange reis" zegt Elise. " komt goed " zegt naoual om haar gerust te stellen maar zelf is zij ook bang. " JONGENS WE GAAN CNCO EINDELIJK WEER TERUG ZIEN!" Roept Tika. Iedereen lacht. " we hebben wel helaas zitplaatsen bij dit concert" zegt isa.

Na uren vliegen zijn ze eindelijk geland. We gaan met ze alle een instagram story maken met " Costa Rica here we are!". " 3,2,1" telt daimy af " COSTA RICA HERE WE ARE" roepen we in koor. Mensen die om ons heen lopen beginnen te lachen alsof ze denken dat we beroemd zijn ofz. Er komt een meisje naar ons toe gerend en vraagt of wij van het dans filmpje zijn. We knikken met ze alle en dan vraagt ze of ze met ons op de foto mag. We knikken alweer ja. " oke dat was raar" zegt jodi als dat meisje weg is. " wij zijn ook alleen maar fans hoor" zegt Tamara lachend. " we worden toch wel bekend" zegt daimy. Iedereen begint te lachen terwel ze richting buiten lopen naar de taxi .

" JONGENS KIJK WAT RENATO ZEGT" schreeuwt erick er bijna uit net als een meisje. De jongens kijken erick vragend aan van " wat heeft Renato gezegd dan?" " Renato zegt dat de meiden zojuist in Costa Rica zijn geland en naar het concert komen" zegt erick. Iedereen kijkt elkaar blij aan. "Nu kunnen ze met ons mee dansen op reggaeton lento" zegt Zabdiel heel blij. " ahaha kijk dit " zegt Richard. " eens meisje heeft een foto gemaakt met de meiden en als tekst der bij gezet" ik hoop dat jullie deze meiden ontmoeten cnco ?"" Zegt Richard. Iedereen bekijkt de foto en vind het schattig.

Wanneer de meiden eenmaal in hotel zijn ingecheckt en hun koffers hebben uitgepakt gaan ze naar het zwembad om te ontspannen na die lange reis. " wat is dit een mooi hotel kat" zegt Elise. " ik weet wel wat ik uitzoek hoor" zegt kat met een grijns. " wat nou als CNCO ook hier zou zitten?" Zegt Tamara. Iedereen lacht. " wie wilt een cocktail ?" Vraagt isa. Iedereen schud ja. Wanneer iedereen een cocktail heeft proosten we en dan schreeuwt dithley " VOOR EEN MOOIE "VAKANTIE" IN COSTA RICA". Iedereen juicht.

Sorry dat dit hoofdstuk beetje saai is. echt zo lief dat mensen mij boek lezen. Love you all❤️

Fall in love with a fanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu