Hoofdstuk 9

62 9 3
                                    

Wanneer ze uiteindelijk mogen inchecken moeten ze nog in een mega lange rij staan. " het lijkt net of Christopher en Isa een koppel zijn" fluistert India zacht in Richard zijn oor. Richard die knikt en lacht. " wie weet word het misschien wel wat" zegt hij terug.

" IK HEB DER ZOVEEL ZIN IN OM NAAR MIAMI TE GAAN" schreeuwt tika der blij uit. Tika, Priya en Naoual zitten met ze drieën naast elkaar in het vliegtuig. " hebben jullie trouwens gehoord van die streek die Kim heeft uitgehaald ?" Zegt tika zachtjes. Priya en Naoual knikken. " ja kan echt niet hoor" zegt Priya zachtjes. " en dan zit ze nu ook nog eens bij Christopher en Isa" zegt Naoual. " heeft zij niet door dat Chris Isa leuk vindt ofz?" Zegt tika boos. " vindt die dat dan?" Vraagt Priya. " zie je niet hoe Christopher tegen isa doet? En ook bij het inchecken! Alleen maar aan der haar zitten enzo" zegt tika lachend. " Ow, ze zouden wel Cute zijn" zegt Priya met een grijns.

Marcela zit samen met jodi en Zabdiel in het vliegtuig. Het enigste wat Marcela de hele tijd hoort is een lachende jodi want ze filmt Zabdiel die snurkt. " zijn jullie soms een stelletje?" Vraagt Marcela. " hahaha neee, gaat ook niet gebeuren!" Zegt jodi. " waarom niet? Jullie passen juist leuk bij elkaar!" Zegt Marcela lachend. " Ow hahaha, dankjewel denk ik" zegt jodi Terwel ze een beetje rood aanloopt.

Dithley, India en Richard zitten ook met ze drieën naast elkaar. Ze maken Allemaal foto's met elkaar. " Dithley ? Willen jij misschien een foto van mij en India maken? " vraagt Richard lief. Dithley knikt en pakt de telefoon van Richard aan.  India doet haar stoelleuning omhoog zodat ze tegen Richard aankan zitten. " lachenn" zegt Dithley. En ze maakt een paar foto's vN Richard en India samen. " wat zijn jullie toch schattig samen" zegt Dithley lief.

Tamara, kat en erick zitten ook met ze drieën naast elkaar. Erick en kat lopen alleen maar grapjes te maken en Tamara heeft een Spaans woorden boek gekocht om het te leren. " IK WEET EEN ZINNETJE" roept Tamara.
" hola soy Tamara" zegt Tamara. Erick klapt en kat ook. " super goed " zegt erick lachend. " ja lach maar! Voor je weet praat ik vloeiend Spaans" zegt Tamara lachend.

Elise, joel, Alysha en Anouk zitten met ze vieren in het midden van her vliegtuig. Want ze zitten in een super groot vliegtuig. Elise slaapt met haar hoofd op joel zijn schoot Terwel joel zachtjes met zijn hand door haar haar heen gaat. Joel ziet in ze ooghoek dat Anouk en Alysha alle twee een foto maken. Hij trekt zich der niets van aan en doet ze muziek wat harder waarna hij zijn ogen ook sluit.

Isa, Christopher, Kim en Daimy zitten ook met ze vieren naast elkaar. Daimy doet haar eigen ding en slaapt half met muziek in der oren. Kim is schijt irritant en hangt alleen maar aan Christopher. " ies, vind je mij en Chris ook zo leuk bij elkaar passen ?" Zegt Kim. " nee, niet echt." Zegt isa geïrriteerd. " Ow, hoor je dat schatje?" Zegt Kim Terwel ze Christopher zijn hoofd naar haar toe draait. " Kim, kan je hem niet gewoon met rust laten? Hij vindt je niet leuk!" Zegt isa nog geïrriteerder Terwel ze der oortjes in de oor stop en tu luz gaat luisteren om rustig te worden. " Owja? Is dat zo? Vind hij mij niet leuk? " zegt Kim. Terwel Isa Kim nog hoort praten zet ze haar geluid steeds harder. En leunt ze op haar tafeltje In de hoop dat ze kan slapen. " kan je nou eens stoppen met dingen te verzinnen!" Zegt Chris geïrriteerd tegen Kim. Wanneer Kim geen antwoord geeft tikt isa Chris aan. En maakt een gebaar dat ze tegen Chris aankan liggen.

Wanneer ze eindelijk naar een paar uur vliegen geland zijn loopt isa meteen naar jodi, Elise, Kat en India toe. " die Kim heeft het bloed onder me nagels vandaan gehaald, Terwel ik in godsnaam niet eens weet wat ik haar aan hen gedaan" zegt isa zachtjes.
" ga der niet mee zitten ies, als ze nog zo een poging doet of iets raars gaan wij der wel even aanspreken!" Zegt jodi en de rest van de meiden knikken.

" komen jullie? " roept Tamara in onze richting. " we moeten onze koffers nog pakken " roept tika. " die vergeten we echt niet hoor " zegt erick lachend naar tika.

Wanneer ze allemaal hun koffers hebben gehaald en van plan weg te willen gaan moet tika nog nodig naar de wc. " ik ga even snel naar de wc" zegt tika. Iedereen knikt en blijft wachten op tika.

Na een kwartier is ze nog niet terug. " moet ze poepen ofz?" Zegt Kim geïrriteerd. " misschien staat der gewoon een lange rij!" Zegt Richard. " ik ga wel even kijken! " zegt Alysha. Ze loopt richting de wc. Er staan maar een paar vrouw in de rij. " Tika?" Roept Alysha. Ze krijgt geen antwoord.

" TIKA" roept Alysha zo hard als ze kan. " TIKA WAAR BEN JE?" Schreeuwt Alysha Terwel ze op alle wc deuren bonkt. " TIKA? ZEG WAT!" Roept Alysha. Huilend zakt ze op de grond. " niet al weer?" Gaat der door haar hoofd heen.

Fall in love with a fanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu