" INDIA WAT HEEFT ZE GESTUURD?" Roept Priya beangstigd. " kijk " zegt India. Iedereen bekijkt het filmpje en ziet dat shari gedag zegt en der in zegt dat ze ons nooit meer gaat zien. " WAT MOETEN WE NOU" zegt jodi huilend. Zabdiel loopt naar jodi toe en geeft haar een knuffel. " wij brengen jullie naar jullie hotel " zegt Christopher. Iedereen knikt en bedankt hun.
Na half uurtje zijn we eindelijk terug in het hotel." Moeten we ouders van shari Belle ?" Vraagt isa. " bel haar ouders maar en zeg dat dit tripje wat langer gaat duren inplaats voor een weekje" zegt Elise. Isa knikt en begint meteen met bellen. " meiden misschien moeten we maar gaan slapen! En morgen veder gaan zoeken" zegt Kim. Iedereen knikt en gaat in hun bed liggen.
Wanneer isa, jodi, kat, Elise en India op hun kamer zijn praten ze der nog overna. " hallo kat, weetje hoe erick jou zat aan te kijken Dan" zegt isa en ze doet het voor. Iedereen schiet in de slappe lach. " ies je had jou hoofd moeten zien toen Chris je aansprak " zegt India lachend. " ja hallo. Gaat die op eens zeggen dat ik me hakken uit moest doen.. ik dacht wtf" zegt isa. " nou India jij zat Richard ook wel uitdagend aan te kijken hoor" zegt jodi " vooral toen die op ze lip beet" voegt Elise der aan toe. " Elise toen jij en joel gingen knuffel ik ging dood" zegt kat. " TOEN ZABDIEL JODI KNUFFELDE KON IK WEL HUILEN, ZO SCHATTIG VOND IK DAT" roept India super hard. Iedereen lacht. " OMG, CNCO volgt ons op addictedtocnco " zegt Elise. We juichen allemaal.
De volgende ochtend worden we wakker. Isa en Kim zitten al beneden. " kijk gisteren stuurde Chris me een volg verzoek op me privé insta account. We hebben daarna nog via dm gepraat" zegt Kim super blij. Isa lacht naar haar en zegt dat ze blij voor der is. Intussen dat Kim haar gesprek voorleest bekijkt isa snel haar privé insta account om te kijken voor. Christopher haar ook een volgverzoek heeft gestuurd, maar nee hoor. Ze heeft alleen maar fan account die haar willen volgen. Isa zucht heel hard " is er iets?" Vraagt Kim. " ownee hoor. Heb alleen een beetje hoofdpijn en wil weten waar shari is" zegt isa voorzichtig.
Wanneer iedereen beneden zit en ze plannen maken over hoe ze shari gaan vinden lopen de jongens van cnco binnen. Ze groeten hun allemaal en isa doet Bertje raar tegen Chris. Isa ziet dat India haar een blik trekt met " wat doe je?" " waar praten jullie over?" Vraagt Zabdiel. " we zijn plannen aan het maken om Shari te vinden " zegt Tamara. " ja we gaan ons namelijk opsplitsen in groepjes en bij het concert gebouw zoek en!" Zegt dithley. " jullie weten toch wel dat dan een gevaarlijke buurt is?" Zegt joel. " waarom houden jullie daar dan überhaupt jullie optreden als het gevaarlijk is ?" Vraagt Alysha. " daar voor moet je bij Renato zijn" zegt Richard. " Ookal is het gevaarlijk we moet Shari zoeken!" Zegt isa. " oke we maken twee groepen" zegt Kim. " Daimy, Tamara , Dithley, Alysha, Richard, Christopher, Joel, Zabdiel, Erick en ik" zegt Kim " en de rest gaat met elkaar" zegt daimy. Jodi rolt met haar ogen en zegt zacht " Claimers". " ik blijf hier, misschien als ze nog ontsnapt dat ze dan meteen terug komt naar het hotel?!" Zegt isa. Wanneer Christopher daar iets over wilt zeggen praat Kim snel er door heen " oke, Dan gaan we maar!" Zegt Kim.
Wanneer isa iedereen uit het zicht ziet verdwijnen loopt naar ze naar de balie toe en stelt een paar vragen over het stadje waar de rest nu allemaal heen is gegaan. De mevrouw achter de balie vertelt dat het een gevaarlijk stadje is en je echt moet uitkijken als je daar bent. Isa kijkt de vrouw geschrokken aan en zegt " bedankt" als ze klaar zijn met praten. Isa loopt naar een bank en gaat daar zitten. " wat nou als ze allemaal ontvoerd worden, wat nou als ik straks nog als enigste over ben hier. Straks wordt Shari vermoord en dan?" Denkt isa. Ze begint te huilen. " had ik nu maar iemand bij" fluistert isa zachtjes tegen der zelf.
Wanneer iedereen terug komt zien ze isa op de bank liggen te slapen in de lobby. " ik maak haar wel wakker, gaan jullie maar alvast naar de eet zaal" zegt Christopher. " ik help je wel Chris" zegt Kim. " dat hoeft echt niet hoor, weet echt wel hoe ik iemand moet wakker maken" zegt Christopher. Wanneer iedereen naar de eet zaal loopt loopt Chris richting Isa en gaat op het randje van de bank zitten en aai zachtjes door haar blonde haren. Wanneer Isa haar ogen open doet schrikt ze. " rustig maar ik ben het " zegt Christopher. " sorry ik had echt een nare droom" zegt isa. " waar ging het over? " vraagt Chris. " dat jullie allemaal ontvoerd werden en ik nog als enigste over was en dat ik dood zou gaan als ik dit land zou verlaten" zegt isa heel zachtjes. " dat gebeurd echt niet, het komt goed" zegt Christopher Terwel die isa in een knuffel trekt. Ik voel dat isa der arme om me middel heen slaat. " het komt goed" zegt Christopher.
Na 5 minuten lopen ze met ze tweeën naar de rest waar Kim is heel arrogant aan kijkt en India haar door heeft. Wanneer India naar isa Gebaart dat ze naast haar moet komen zitten laat isa haar ploffend op de stoel naast India zakken. " Hee meid, wat is der met die chick aan de hand?" Zegt India Terwel ze Kim der richting in kijkt. " wat dan?" Zegt isa bezorgd " ze keek je heel arrogant aan toen je met Chris binnen kwam lopen" zegt India zachtjes. " ik weet het niet, wat heb ik der aangedaan? Ik bedoel ik vind Chris aardig, maar ze mag hem van mij hoor. Hij volgt haar toch" fluistert isa terug. " nee man, jullie zijn schattig, heb jullie wel zien knuffelen hoor en dat weet de rest ook! Misschien is ze daarom boos" zegt India zachtjes. " meiden waar praten jullie over?" Vraagt Kim. " Ow over niets bijzonders " zegt India en lacht naar haar waar door isa begint te lachen.
Sorry dat ik gister niet ge-update heb. Morgen komt er sowieso weer 1.
JE LEEST
Fall in love with a fan
FanficEen groep van 17 meiden die super grote fans zijn van cnco. Ze gaan jaartallen optredens van cnco ookal is het aan de andere kant van de wereld! Tot dat er op een dag iets raars gebeurd bij een optreden... gooit heel hun leven over hoop. Worden ze...