We zitten met ze alle in de kleedkamer te wachten tot het concert begint. " zijn jullie zenuwachtig meiden?" Vraagt Renato. Ze knikken allemaal van niet. Maar stiekem zijn der een paar wel zenuwachtig voor wat der gaat gebeuren.
Isa ziet dat kat aan het nadenken is. " kat waar denk je over na " vraagt isa. " Uhm, ik ben bang dat der weer een aanslag komt of der weer 1 van ons weg word gehaald!" Zegt kat zachtjes. Iedereen is stil en kijkt kat aan.
" het komt goed katje, ik ben der" zegt erick met een grijns op ze gezicht wat kat aan het lachen maakt. " jongens kom! Jullie moeten naar het podium" roept Renato vanaf de gang. De jongens staan op en lopen weg " succes " zeggen we nog met ze alle in koor.
Na een kwartier gaan wij ook naar het podium en kijken even. Wanneer ze het nummer tu luz horen gaan ze klaar staan achter het podium want hierna komt hun lied. Wanneer hun nummer komt rennen ze het podium op en iedereen gilt.
Na het dansjes buigen ze en dan willen ze terug lopen maar de jongens roepen hun terug. Christopher geeft de microfoon aan isa en fluistert in haar oor " zeg maar iets!" Ik kijk hem aan met een blik van " maar gozer dit is helemaal niet gepland" Christopher knikt naar me en stapt naar achteren.
" Uhm" zegt isa en het is even stil. " ik wil vooral de jongens van CNCO bedanken dat wij mee mochten dansen bij al de optredens waar we tot nu toe bij Zijn geweest!" Zegt isa.
Isa voelt tranen opkomen. " ies doe normaal we gaan niet huilen op dit podium" zegt isa in der hoofd. Maar te laat. " dit was voor nu ons laatste " optreden" met de jongens omdat wij weer terug naar Nederland moeten! Want we hebben gewoon nog school en werk" zegt Isa huilend.
Alle meiden komen naast isa staan. " we gaan jullie verschrikkelijk erg missen jongens, we houden van jullie en bedankt dat jullie der voor deze tijd voor ons waren" zegt isa huilend Terwel ze de jongens aankijkt.
Alle fans beginnen te gillen en roepen " ADDICTED TO CNCO" " wauw " zeggen allemaal meiden in koor. " wij gaan jullie ook super erg missen " hoor je joel zeggen. Wanneer alle meiden van het podium aflopen gaan de jongens weer veder met het optreden.
Na 2 uur nog wachten gaan we met ze alle terug naar het hotel. " dit was echt een mooie ervaring " hoor je Anouk zeggen. Iedereen knikt en zegt elkaar welterusten. Ze gaan allemaal naar boven om hun koffers in te pakken. "WIJ HELPEN JULLIE WEL" zeggen Erick, Joel en Zabdiel tegen Jodi, Kat en Elise. Iedereen begint te lachen.
" dus Christopher, jij komt mij toch helpen met inpakken?" Zegt Kim. " kim laat hem nou" zegt Tamara zachtjes. " Uhm nee sorry, ik ga isa helpen met inpakken" zegt Christopher Terwel die isa aankijkt met een grijns.
" tja zal weer eens niet zo zijn... altijd Isa isa isa " zegt Kim hardop tegen der zelf. " KIM, doe nou eens normaal! Zie je niet dat Christopher voor Isa gaat en niet voor jou? Echt waarom begrijp je dat nou niet ?" Zegt Tamara geïrriteerd. " ga jij je nu keren tegen mij?" Zegt Kim met een lach " oei" zeggen Dithley, daimy en Anouk in koor.
" ja dat zie je toch? Ik word jou for real echt zat dat je elke keer zo tegen Isa doet Terwel ze je niets heeft aangedaan!" Zegt Tamara. " ze mij niets aan heeft gedaan ?" Zegt Kim lachend. " ZE PAKT FUCKING CHRISTOPHER VAN ME AF EN GEBRUIKT HEM? ZIE JE DAT NIET DAN?" Zegt Kim. " ze pakt Christopher af toch? Nee girl. Christopher heeft gewoon geen oog voor jou! Omdat hij isa nou eenmaal leuk vind" zegt Tamara.
Tamara pakt haar spullen en klopt bij Isa en India aan. Als der open word gedaan ziet ze ook nog Richard en Christopher. " kom binnen" zegt India. " ik moet je echt wat vertellen ies" zegt Tamara als eerst. Richard en Christopher gaan even naar hun kamer want ze moesten nog iets halen.
Ondertussen bij Jodi, Elise, Kat, Erick, Joel en Zabdiel. " HALLO WE ZOUDEN ONZE KOFFER TOCH INPAKKEN?" Gilt Jodi Terwel ze een kussen naar Zabdiel zijn hoofd gooit. " Girl, kussen gevecht is zoveel leuker " lacht kat. " HIER PAK AAN" gilt Elise en slaapt joel vol met een kussen.
Iedereen krijgt de slappe lach en gilt. " ERICK PAS OP VOOR DIE VAAS" gilt kat. Maar voor dat we het weten is de vaas stuk gevallen op de grond. Iedereen kijkt naar de vaas en begint super hard te lachen.
" wat is er Tamara?" Vraagt Isa. " ik ben net zo erg tegen Kim uitgevallen" zegt ze zachtjes. India en isa kijken Tamara met een blik aan van " Whut serieus hoezo"
"Kim bleef maar zeiken over het Christopher gedoe dat die naar jou weer zou gaan blabla. Dat je hem van haar heb afgepakt. Ik werd dus boos" zegt Tamara. Isa en India knikken en willen meer weten
" ik zei dus dat ze normaal moest doen. En ze waarschijnlijk niet kan zien dat Christopher jou leuk vindt en niet Kim" zegt Tamara. Isa en India kijken Tamara aan. " waarom is zij zo?" Zegt India.
Wanneer Christopher en Richard terug komen met iets in hun hand zegt India " Kim was weer over je aan het zeiken vanwege isa en Tamara is boos op der geworden" Christopher en Richard kijken Tamara aan en zeggen gelijk " Vertel heel het verhaal" dus Tamata verteld het opnieuw.
" wat een bitch" zegt Christopher. " maar oké Isa en India we hebben wat voor jullie " zegt Richard. India en Isa kijken ze aan. Ze geven het cadeautje. India en Isa pakken het uit. " wauw, dit is zo lief " zegt Isa Terwel ze naar het fotolijstje kijkt en de ketting die der bij hangt. India heeft precies het zelfde maar in het fotolijstje een foto van haar en Richard.
Isa en India staan op en geven ze Een zoen. " ik ga je zo erg missen" zegt isa zachtjes Terwel ze Christopher knuffelt.
JE LEEST
Fall in love with a fan
FanfictionEen groep van 17 meiden die super grote fans zijn van cnco. Ze gaan jaartallen optredens van cnco ookal is het aan de andere kant van de wereld! Tot dat er op een dag iets raars gebeurd bij een optreden... gooit heel hun leven over hoop. Worden ze...