Esselamu aleykum...
İnsan bir işe niyet eder. Onun hayırlı olmasını ister ama bazı zamanlar vardır ki bizim için hayır değil şer'dir. Yani hayrın içinde şer vardır. Bazen de şerrin için de hayır...
Bilemeyiz çok isteriz ama olmaz olsun artık deriz yine olmaz..
ama olmalı dersin olmaz ..
Çünkü her şeyin bir vakti vardır.
"Her nasip vaktine esirdir."Bizim de bir vaktimiz vardı ve beklemekten başka seçenek yoktu en güzeli ise Rabbim'e tevekkül etmekti. Teslim olmak, ilk başlarda bunu yapamıyordum ama zaman geçtikten sonra daha iyi kavradım her şeyi, Rabbimiz için niyet ettiğimiz yolda sabit durmalıydık kendimizden emin olmalıydık. Daha nice sabahlara onunla uyanmak için şimdi tevekkül etmeliydik.
Şimdi Allah için tevekkül vakti...
***********
İnciBismillah diyerek yataktan doğruldum. Terlikleri giyerek lavaboya geçtim.Abdestli bir şekilde çay suyunu koyarak odamıza geçtim. Ardından üstümü değiştirdim Ömer' e baktığım da mışıl mışıl uyuyordu. Yanağından öperek mutfağa ilerledim. Kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştım ki nisan aradı.
"Efendim canım"
"Selamun aleykum yengem"
"Aleykum selam" dedim kıkırdayarak,
"Nabıyosun" dediğinde
"Kahvaltı hazırlayacağım" dedim.
"Ay atmam tamam hazırlama"diyerek devam etti.
"Bize gelin"
"O cadaloz falan yok demi" dedim.
"Yok yok, sana anlatacaklarım var"
"Hım, tamam abini uyandırayım sorarım"
"Tamam bekliyorum"
"Haber veririm görümce" dedim gülerek, Ömer'in yanına gidecekken başımın dönmesi ile yelpelendim duvara tutundum. Gözlerimi kapatarak bekledim. Elim karnima gitti.
"Acaba burada sen mi varsın küçük?" dedim hissetmeye çalışırken, yüzümde tebessüm ile minicik kollarımı bedenime sardım ve dua ettim sessizce...Ardından Ömer'in yanına gelerek yattım.
"Ömer" diye seslendim. Sakalları ile oynarken, o sağ tarafına kıvrılmış hala uyuyordu.
"Ömer kalk sana bir şey söyleyeceğim"dedim.
"Him" dedi
"Ömer hadi önemli bak"
"Ne oldu" dedi yarım doğrulurken gözleri hala uykuluydu.
"Nisan kahvaltıya çağırdı" dedim önce kendim öğrenmeliydim yine onu hayal kırıklığına uğratmak istemiyordum. Evleneli 8 ay olmuştu artık..
"Bu muydu" dedi kafasını yastığa koyarken
"Evet ömer hadi" dedim kafasından yastığı alıp atmıştım.
"İnci" dedi. Kızmıştı sanki ama ağlayacağım gelmişti. Yerimden kalkarak hızla odadan çıktım. Koltuğa oturarak ağlamaya başladım. Ömer yanıma gelerek sarıldı konuşurken
"İnci neden ağlıyorsun"
"Sarılma istemiyorum"
"Sen bu kadar alıngan değilsin ne oldu şimdi"
"Sen bana değiştin mi diyorsun" diyerek daha çok ağladım.
"Subhanellah, canım benim neden böyle ağlıyorsun"
"Ne bileyim ya" diyerek gülmeye başladım. Hem ağlıyor hem gülüyordum.
"Tamam güzelim kalk hazırlanalım hadi geç kalmayalım" dedi sarılırken,
"Tamam" dedim burnumu cekerek hazırlanmak için odaya geçmiştik.Yol boyunca konuşuyorduk. 'eczane' yazısını görünce Ömer'e "köşede bir durur musun?" Dedim.
"Hayırdır sultanim" dedi
"Bir sey almam gerekiyor da"
"Ben alayım" dediğinde
"Yok yok ben alırım" dedim.
"Paran var mi?" Diye sordu.
"Var sağol" diyerek indim.
Eczane ye girince bayan olduğu için Rabbim'e teşekkür ettim. Kadının yanına yaklaşarak bekledim.
"Hoşgeldiniz buyrun" dediğinde utanmıştım söyleyemiyordum resmen,
"Hoş buldum. Ben şey alacaktım"
"Nasıl yardımcı olabilirim"
"Bir tane hamilelik testi" dediğimde tebessüm ederek almıştı. Ücretini ödediğimde bana gülümseyerek konuştu.
"Hayırlı olsun"
"Sağolun inşallah"
Arabaya binince ömer'in sorgu dolu bakışlarına maruz kalmıştım. Ama söylememekte kararlıydım.
"Ne aldın" dediğinde küçük bir öpücük bırakarak
"Lütfen sorma" dedim. Merak ediyordu ama onaylamasti tekrardan seviyordum her anlayışlı halini görünce, Nisan'in kapısının önüne gelince durduk ve ben arabadan inerek hızla kapıya yetiştim. Hızla kapıyı çaldım kapıyı açtığında koşturarak lavaboya geçtim. Midem alt-üst olmuştu. Lavaboya gelmişken testi yapıp beklemeye başladım. Ömer'in kapının önünden sesi geliyordu.
"Iyi misin canım"
"Hı" dedim sadece, lavaboda konuşmak iyi değildi sonucunda
Çift çizgiyi görmemle çığlık atacaktım ama bunu açıklamayacağım için vazgeçtim. Onu hemen muhafaza ederek içeriye geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayet Buluşması ~HemDem~
Espiritual"Bilmez şimdikiler HemDem nedir? Demi benimle bir olan bilir..." -------- *Gözlerine bakarak omzuna yaslandı ve orada konuşmaya başladı. "Hayal misin? Rüya mı?" "Ne hayalim ne rüya" devamında ekledi kızın aşk dolu gözlerinde kendine ait bir parça gö...