PRZEPROSZONKA, OGŁOSZONKA i PYTANKA !

73 5 0
                                    


*PRZEPROSZONKA*

Słuchajcie MORDKI WY KOCHANE jest mi wstyd za tak długie niedodawanie rozdziału, na moją obronę mam przemęczenia, brak czasu, klasa maturalna(nie spodziewałam się, że będzie tak, źle, serio) no i po prostu tak wyszło, dlatego bardzo, bardzo, bardzo przepraszam, postaram się poprawić.

*OGŁOSZONKA*

1. Więc dzisiaj dodałam rozdziałek, ale mam zamiar was rozpieścić w ten świąteczny czas i w przyszłym tygodniu wrzucić CHOCIAŻ jeden, ale jak się uda to i 2.

2. Z przykrością muszę rzec, że nie wiem jak będzie z ff gdy rozpocznie się 2 semestr szkoły, bo jak już się zacznie to będę bliżej maturki no i będę poświęcała czas na przygotowania. Nie mówię, że kończę z pisaniem, ale mogą to być dłuższe przerwy jak ta co była teraz. Oczywiście będę miała  2 tyg ferii gdzie postaram się pisać ile wlezie i oczywiście kończę szkołę szybciej jako, że klasa maturalna więc wtedy oddam się całkowicie by skończyć to dzieło jak najlepiej się da.

*PYTANKA*

1. Czy mieli byście ochotę na mały rozdzialik, historyjkę, oczywiście świąteczną, coś co totalnie nie wiązałoby się z aktualnymi wydarzeniami, tak jednorazowo? Jedynie postacie pozostałyby te same i Ash jako główna bohaterka. Piszcie mi w kom czy chcecie czy nie, a jeśli chcecie to podajcie kto ma być w związku z Mendes. Jeżeli zadecydujecie, że ma coś takiego powstać, zobaczymy który z chłopców był najbardziej typowany.

2. Pytanko o pytanka XD. Jeżeli chcecie coś wiedzieć cokolwiek, o ff, o mnie, o dalszych losach, o czymś na co mogę odpowiedzieć piszcie śmiało.

*Z INNEJ BECZKI*

Dziękuję wszystkim cierpliwym którzy zostali i wszystkim motywującym, jesteście supi, ekstra i mam nadzieje, że zostaniecie do końca losów Ash i spółki ze mną <3

Wy może chcecie wiedzieć coś o mnie(wątpię), ale ja chce coś wiedzieć o was więc jak możecie to piszcie cokolwiek, chociażby imię :D 

It was always YOU /  (Magcon)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz