Byl den před Stědrým dnem. Miliony dětí ulehávalo do své postýlky s vědomím, že zítra -některé později (a nějteré už dříve) - dostanou od Ježíška, Santy, Děda Mráze a jiných dárky. New York City se skrývalo pod bílou peřinou a na ulici byl až moc velký klid. Vše bylo tiché, krásné a skoro až nevinné.
Ale všechno není tak nevinné, jak se může na první pohled zdát. Nikdo by jistě netipnul, že v malém domku v Brooklynu se plánuje jeden z největších hackerských útoků v tomto století namířené na několik tajných agentur, které se zaobírají vraždami, jsou spojeny s teroristickými útoky a některé státy nebo soukromé osoby si je najímají na donášení informací.
"Dobře, kontrola kódu za tři...dva...jedna..." místností se ozvaly zvuky klávesnic a prstů. Mozek mi najel na kódovací řeč a jen mizivě jsem vnímala něco jiného.
"Systém D je funkční," potvrdila Am.
"Založní systémy funkční, sektor A14 zabezpečen," ozval se Zach.
"Systém A & B funkční, sektor 34d....chybný," povzdychne si Tony. Najednou spadne celá síť a všechno se odpojí od elektriky a internetu.
"Super-" složím si hlavu do dlaní. "Alespoň funguje vypojení,"
"Musíme to opravit, zkušební vir, který jsme vymysleli je až moc dobrý," pousměje se Zach.
"Kouknu se na to...zkontrolujte Systém C a sektor 80xs, pak to nějak zkusíme dosadit, Am dojdi pro ostatní, chci je mít tady, pak připravte kamery..." povzdechnu si a dám se do ruční kontroly.
>>move_zd(file_mail)<<
>>export_file;zd(connected-comp)<<
>>delete_file;zd(original-comp)<<
>>move_ze(file_jpg/ram/pic)<<
>>export_file;ze(connected-comp)<<
>>delete_file;ze(original-comp)<<"Tony? Proč používáš tenhle jazyk?"
"Umím ho,"
>>translate_prl(twl)<<
Rychle naťukám příkaz.
>>wait...<<
>>translating...<<
>>sector_34d_translated<<
>>99,99%_successfully_translated<<
>>sector_34d_prepared<<
>>>press_f8<<<Tohle bude lepší.
>>tvl_sk{hd_tu5}<<
>>>ghj_zfr{hd-tu5}<<<
>>>ghk_zfr{hd-tu5}<<<Tohle nikam nevede, po několika desítkách minut, zadávám příkaz, který by mohl nalézt chybu.
>>fmist_intranstl<<
~>mistake_found<~>>ghk_ghi{sk(uji.kj)}<<
Tady je ta chyba!
>>ghk_ghi{sk(uji_kj)}<<
Na druhé úrovni nesmí být tečka, ta je až od čtvrté.
Zařadím opravenou chybu do systému."Kontrola programu za tři...dva...jedna..."
>>system_A_succesful<<
>>system_B_succesful<<
>>>sector_A14_succesful<<<
>>system_C_succesful<<
>>>sector_34d_failed<<<
~>connection_failed<~"Sakra," bouchnu do stolu.
"Chyba asi bude..." začne Tony, pak se mu rozšíří zorničky. "No jasně," něco naťuká do příkazového pole a program se zase začne kontrolovat.>>>>program_succesful<<<<
>>>>mistakes_found_0<<<<
>>>>problems_found_1<<<<
To. Si. Snad. Děláte. Srandu.>>>>problem_defined<<<<
>>>>video_sharing_failed<<<<"Sakra fix, do zelí, do pekla pekelnýho, průrva,"
"Klid, Rain, uklidni se," snaží se mě Tony sklidnit. "Pojedem naživo, to není tak hrozný, naživo to tam udržíme dýl, protože to nebudou moct dešifrovávat, to je v pořádku,"
"Dobře, připravte to," pohlédnu na všechny tváře. "Zábava může začít," pozvednu koutky.
•
"Všechno připraveno?"
"Program připraven,"
"Kamera napojena,"
"Kamery funkční,"
"Systémy funkční,"
"Záložní systémy funkční,"
"Satelit napojen,"
"Výborně," pokývu hlavou a podívám se do kamery. Světla na mě svítí ze všech stran, tohle zvládnu. "Kolik je hodin?"
"11:59 Londýnského času,"
"Dobrá, zahajte odpočet,"
"Program se spouští za tři...dva...jedna,"
"Dobré ráno, den a večer. Jmenuji se Rain Fire Nash a právě jste svědky odhalení špinavých zločinů soukromých utajených špiónských organizací. Právě teď jsme spustili program, který zajistí, že se každá jediná složka dostane ven na volně dostupný internet.
Právě teď pravděpodobně vaši technici zaznamenali nabourání do vašich sítí, vy ostatní prosím poslouchejte.
Nyní jsem se já - spolu se všemi ostatními, kteří mi pomáhali - jsem se dostala do hledáčku nezpočtu osob, avšak věřte, že smrt nebo mučení je to poslední, co mi nahání strach.
Veřejně se přiznávám ke všem činnům, kterých jsem se dopustila a jsem ochotna za vše nést plnou odpovědnost, což znamená dvacet pět let za dvojnásobnou vraždu, dalších deset za ublížení na zdaraví s doživotními následky a dále více jak dvacet let za nelegální stahování a následné prodávání souborů, jsem ochotna si vše odsedět, ale teď k věci.
Tyto organizace, které právě teď můžete vidět na obrazovkách, jsou podle našich informací zapleteny do mnohem horších věcí, než které jsem kdy já napáchala, pokud je některá z těchto organizací na území vašeho státu, právě vám byly zaslány informace a složky se jmény a jejich činy. Vašim policejním složkám již byly zaslány informace, kde si mohou osoby vyzvednout.
Dále bych se chtěla omluvit NASA, že jsme si zapůjčili jejich satelit, ale všechny úkoly tohoto satelitu jsme rozdělili mezi nejbližší satelity, takže by vám nemělo nic uniknout.
Podle mého odhadu nás právě jede zabít okolo padesáti nájemných vrahů nebo tajných agentů. Právě teď jsme jim však vypojili spojovací signál, takže je již nemůžete informovat o tom, že je dva bloky od nás velmi velká zásahová jednotka CIA a z druhé strany se k nám přibližuje FBI.
Své následky ponesu, ale právě teď jsme již vše zveřejnili a odpojili od sítí. Chci se po New Yorku naposledy proběhnout, než strávím skoro celý - ne-li celý - zbytek života ve vězení s nejvyšší ostrahou.
Z tohoto bych chtěla, abyste si zapamatovali jedno: Jakákoliv velká lež nebo špatná věc se jednou ukáže. A nikdo - opakuji nikdo - nemá čisté ruce, ne v dnešním světě. Ačkoliv se mě teď možná ptáte, co provedlo malé dítě, a moje odpověď je: má před sebou ještě celý život," kamera se vypnula a nastalo ticho.
"Padáme, dělejte už nám dýchaj na dveře," a s touto větou se před domem zastavila auta.
ČTEŠ
• Hacker girl •
ActionTento příběh jsem psala hodně dávno a je v něm HODNĚ chyb. Rain Nash je náctiletá dívka. Ve škole je nestranná a lidi ji mají rádi. Vypadá mile a slušně, na první pohled byste neřekli, že miluje programování a je zdatná v parkouru. Jednou však udě...