Ležel jsem na matraci vedle Harryho. Má to být taková „postel“ což není. Čekal jsem, až usne. Uteču dnes večer. U něho si nejsem jistý, jak se bude chovat. Abych se přiznal, bojím se ho.
„Harry?“ řekl jsem tiše. Harry jen spokojeně oddechoval. Pomalu jsem vylezl z pod deky a zvedl se na dřevěnou podlahu. Udělal jsem jeden krok a podlaha trochu zavrzala. Vyděsil jsem se. Otočil jsem se a Harry jen zamručel. Po špičkách jsem pomalu došel k otevřeným dveřím. Musel jsem po schodech dolů. Našlápl jsem na první schod a hlasitě skřípl. Z pokoje jsem slyšel někoho zamručet a následovaly kroky. Seběhl jsem rychle dolů a běžel k hlavním dveřím.
„LOUISI!“ hlasitě zařval hlas u schodů. Vzal jsem kliku a snažil se otevřít, ale dveře byly zamčené.
„Kurva“ řekl jsem. Otočil jsem se a za mnou stál Harry, vykřikl jsem a dal se na útěk. Běžel jsem do kuchyně a Harry za mnou. Dostal jsem se k zadním dveřím. Bohužel byly též zamčené.
*Ponk* bouchlo mě něco do hlavy. Spadnul jsem do bezvědomí.
Otevřel jsem oči a snažil se zaostřit zrak. Pomalu jsem poznal, že jsem v kuchyni. Chtěl jsem se pohnout, ale nešlo to. Všiml jsem si, že jsem provazem přivázán k židli. Křik byl taky marný. Mám zalepenou pusu páskou.
„Teď už neutečeš“ uslyšel jsem hlas za sebou. Snažil jsem něco říct ale nerozuměl mi.
„Kdybys neutíkal, nemusel bych tě přivazovat“ kleknul si ke mně a zpříma mi koukal do očí. Poznal jsem z jeho očí zmatek, udivilo mě to. „Nechci ti ublížit, ale taky nechci, abys mi utekl“ hladil mě po tváři. „Mám tě rád“ řekl a políbil mě na čelo. Z oka se mi vydralo pár slz. Nechci se líbit psychopatovi.
„Nebreč prosím, láme mi to srdce“ prohrábl mé vlasy. Slzy nepřestávaly, tekli ještě víc. Zvednul se a někam šel. Slyšel jsem kroky po schodech. Pak se přesunuly ke mně. Vedle mě něco položil.
„Odteď spím tady“ řekl a sednul si na matraci. Chvilku mě pozoroval a pak si skousnul spodní ret. Vyskočil z matrace a začal mi rozvazovat provazy, co mě drželi při židli.
„Užijeme si“ řekl a usmál se. Slzy opět stékaly po mé tváři. Strhnul mi pásku z pusy a vykřikl jsem bolestí. Útěk je marný. Přitáhl si mě k sobě na matraci a položil mě na ní. Obkročmo si na mě lehl a pustil se do líbání mé pusy. Štípl mě do boku a já začal spolupracovat. Nechci problémy. S líbáním se přesunul na můj krk. Párkrát mě kousnul. Vypískl jsem bolestí. Svlékl mi tričko a svoje taky. Dráždil mi jazykem bradavky. Vzdychnul jsem. Pomalu se přesouval k trenkám. Stáhl mi je a chytnul Louise juniora rukama a pak si ho dal do pusy. Zavzdychal jsem a trochu se napjal v zádech. Skoro jsem byl ale v ten moment Harry přestal.
„Co to děláš?“ vyjekl jsem.
„Uvidíš“ šibalsky se usmál. Sundal si kalhoty a trenky. Chytnul moje nohy a dal si je na ramena. Přitáhl si mě blíž a pomalu do mě vnikl. Vzdychli jsme oba naráz. Začal přirážet. Udělal jsem se na svoje břicho. Ale Harry nepřestával. Vzdychal jsem víc a víc. Harry trochu vypískl a pak se na mě svalil. Hlavu si položil na mou hruď a ležel. Spokojeně oddychoval.
„Miluju tě Lou“
ČTEŠ
When one day everything changed (CZ Larry)
FanfictionPsychiatr Louis žije poklidný život na předměstí s přítelkyní Eleanor. Každého pacienta vyléčil. Pak ale dorazí jeden pacient. Pacient který všechno změní a život Louise se změní v pouhý jeden den. TRAILER: https://www.youtube.com/watch?v=d6_oT1u3d...