Epilog

1.6K 167 11
                                    

Vím, že je tohle nečekaný konec, ale už jsem se rozhodla. Doufám, že vás povídka alespoň trochu bavila ;) A máte k tomu i písničku :) 

Harryho pohled

Položil jsem ho do postele a přikryl přikrývkou.

„Lou, já-já tě miluju, nevím, proč jsi to udělal, ale už to nedělej prosím tě moc“ vzlykl jsem a políbil Louise na rty.

„Promiň Harry“ řekl Louis a objal mě. Přitáhl jsem si ho blíže a hladil ho ve vlasech.

„Já se jen bojím, že mi ublížíš Harry“ vypustil vzlyk.

„To bych neudělal Lou“ políbil jsem ho na rameno.

„Proč mě miluješ. Proč já?“ odtáhl se ode mě a koukal mi zpříma do očí.

„Když jsem tě viděl na fotce v novinách, řekl jsem si, že tě musím poznat. A pak jak jsem k tobě vešel, věděl jsem, že ty mě napravíš a že ty budeš ten pravý. Prostě jsem to věděl a bolí mě, když chceš odejít“ Louis vypustil další příval slz.

„Už nikdy neodejdu Harry“ pevně mě objal. Najednou jsem ale zaslechl zvuk policejních sirén. Rychle jsem přiběhl k oknu a zahlédl přijíždět několik policejních vozů.

„Kurva“ vykřikl jsem.

„Co-co se děje?“ řekl vyděšeně Louis.

„Přijel si pro mě“ zařval jsem „musíme vypadnout“ vyběhl jsem ze dveří a po schodech dolů. Najednou se ale rozrazili dveře a dovnitř vběhlo několik policajtů s pistolí napřáhnutou na mě.

„Stůj. Byl jsi obviněn z několika znásilnění a vražd Stylesi. Je nám to líto“ řekl jeden z nich. Zarazil jsem, ale pak jsem pochopil.

„Harry ne!“ uslyšel jsem křik ze shora. Jedna, dva, několik výstřelů. Výstřelů přímo do mě. Padnul jsem k zemi.

„Néé!“ slyšel jsem slabý hlas.

„Miluju tě“ vydal jsem se sebe poslední dvě slova.

„Já tebe taky“ poslední slova co jsem slyšel. Poslední co kdy uslyším.

Louisův pohled

Držel jsem v rukou chladné tělo chlapce.

„Proč? Harry proč?“ naříkal jsem. Věděl jsem, že mě neslyší.

„Pane, omlouváme se, ale bylo to nutné“ řekl jeden z policajtů a pak všichni odešli. Přišli, zabili a zase odešli.

„Neznal jsem tě dokonale, ale měl si pravdu Harry. Byly jsme předurčení být spolu“ položil jsem svou hlavu na krvavou hruď. Hruď zabijáka, který mě miloval.

O 10 let poté

„Tatínku, proč jsme tu?“ ptala se nervózně holčička v černých šatičkách.

„Tady je hrob jednoho muže. Znamenal pro mě dost, i když jsem ho neznal dlouho, navždy mi upěl v srdci Darcy“ vysvětlil jsem. Hrob, hrob Harryho Stylese. Každý měsíc ho chodím oprašovat a měnit květiny i po deseti letech. Adoptoval jsem si Darcy, abych svoje bolavé srdce zaplnil.

„Miluju tě Harry“ šeptl jsem a položil na hrob puket květin.

When one day everything changed (CZ Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat