Toti ne-am pus pe banci asteptand sa intre in sala . Ne-a pus sa facem incalzirea, toate fetele inclusiv eu, facand-o senzual . Dupa, pe baieti i-a lasat sa joace fotbal. Pe noi ne-a pus sa facem fitnes. Incercam sa par cat mai sexy si mai hot pentru Brok. Toate fetele faceau asta. Parul lui saten perfect aranjat, ochii lui stralucitori, corpul lui demn de invidiat, zambetul lui impecabil, inaltimea, fizionomia, umorul, inteligenta, farmecul, bunatatea, toate se oglindeau in simpatia mea fata de acesta. Dupa, ne-a lasat sa facem exercitii pe saltea, iar eu, stiam exact ce vreau.
M-am intins pe saltea, incepand sa fac abdomene. Profu' ma tinea de picioare pentru a le putea face corect. Pe langa ca aveam ambitie si am vrut sa-l impresionez cu ambomenele mele, fara sa vreau, sanii mei saltau la fiecare miscare, atragandu-i atentia lui Brok. Am vazut cum ma privea. Sper ca ii place de mine. Totul era perfect. Eram aproape de crush dar... s-a sunat. Am mers in vestiar. Fetele s-au miscat destul de repede iar eu am ramas singura in vestiar. Eram extenuata. Dupa ce mi-am luat inapoi blugii, ramasesem in sutien iar chiar inainte sa imi pun hanoracul pe mine, profu' intra in vestiar.
-Ooo scuze! Dar pana sa zica el asta eu mi-am pus hanoracul pe mine.
-Nu e nimic!
-Credeam ca nu e nimeni in vestiar. Apropo, felicitari pentru abdomenele facute astazi! Esti in forma. Banuiesc ca esti o fire foarte activa.
-Multumesc! Nu stiu ce sa zic. Fac sala o data pe saptamana iar duminica obisnuiesc sa merg cu bicicleta. In rest nu prea sunt activa.
- Ei bine... la ora mea ai dovedit altceva.
Ma bucur sa am elevi care se implica la ora, asa ca tine Katy. Katy e, nu gresesc?!
- Daa, ati retinut bine! Katy. Katherin Warden.
- Ok. Scuze ca te-am tinut de vorba. Poate trebuie sa mergi undeva.
- Nu! Nu trebuie sa iti ceri scuze, domn' profesor.
-Te rog, spune-mi Brok.
- Bine! Ma bucur ca esti profu' nostru . Esti mai mult un prieten decat un prof.
-Sper ca si colegii tai cred la fel. Si asa avem o varsta foarte apropriata. Bun, eu trebuie sa plec, ne mai vedem! Paa!
-Paa!
Nu imi vine sa cred ca am vorbit cu el. Si ca stie cum ma cheama ! Si ca m-a felicitat pentru activitatea si implicarea mea la ora! Si ca pot sa vorbesc cu el ca si cu un prieten! Curand va fi mai mult de atat... .
Am pornit spre casa iar pe drum ghiciti cu cine ma intalnesc.
-Brok ! Ce faci aici?
-Merg spre casa. Tu?
-Si eu. Se pare ca avem aceiasi directie!
-Da. M-am mutat de curand la casa, mai aproape de liceu.
- Grozav! Chiar e de apreciat ca ai renuntat la facultate ca sa inlocuiesti un profesor.
-Nu am suficienti bani pentru facultate. A trebuit sa ii tin locul fostului profesor pana se va gasi altul. Dar din pacate banii sunt tot insuficienti asa ca m-am angajat ca antrenor personal la o sala de sport care este prin apropriere.
- Sporty?
-Da, exact!
-Eu fac sala acolo. Chiar mi-ar prinde bine un antrenor personal. Crezi ca poti sa ma ajuti cu asta?
-Desigur! Cu cat mai multi clienti, cu atat mai multi bani de mers la facultate.
-Eu inca ma gandesc la o facultate.
-Uite! Am ajuns acasa! Aici locuiesc!
-Poftim? Casa mea e chiar langa a ta!
-Cate coincidente!
- Daa! Uite, daca vrei, poti sa vi diseara la cina . Bunica face lazania. E specialitatea ei. Asa, sa-ti uram bine ai venit in cartier!
-Multumesc ! O sa vad cum imi pot impartii timpul. Sper sa pot veni!
-Daca reusesti, la ora 18:00 te asteptam!
-Multumesc! Paa
-Paa!
Ma bucur ca avem atatea lucruri in comun! Nu imi vine sa cred ce tocmai s-a intamplat.
CITEȘTI
Profu' de sport
RomanceKaty, o fata obisnuita, se indragosteste de profesorul ei de sport. Multe scantei se aprind intre ei dupa o serie neobisnuita de crime care ii fac probleme lui Katy. Indragosteste-te de o lume interzisa in care o singura gresala ii poate aduce pe ce...