-Buni!
-Da draga!
-E posibil sa vina noul nostru vecin la cina! Este noul meu profesor de sport. A absolvit liceul la care sunt eu eleva anul trecut, iar acum este profesorul meu de sport pana se gaseste altul . Isi strange bani pentru facultate si este antrenor personal la Sporty. Am vorbit cu el si o sa ma antreneze si pe mine. Sta chiar in casa de langa noi. Pe partea cu camera mea! Nu e grozav?
-E minunat draga! Pare un tanar extraordinar din moment ce face toate astea pentru asi plati studiile.
-O sa vina la lazania la ora 18:00.
-Foarte bine!
Ma indrept spre camera mea, imi dau jos hanoracul si raman in sutien. Apoi privirea mea cade pe fereastra de unde il vad pe Brok in camera lui ca se schimba. Era la bustul gol si era asa perfect. Am tras draperia si atunci m-a observat.
Mi-am facut o baie relaxanta cu tot felul de seruri nutritive si bomba de baie, m-am exfoliat, m-am pensat, mi-am facut masti pentru fata, par si corp.Mi-am lasat parul desfacut iar pentru a nu parea ca m-am aranjat pentru el mi-am luat un top alb cu voaluri, blugi negrii simplii .Pentru machiaj am ales fond de ten, tus, mascara, ruj nud, inuminator si conturing. Era deja 18:00 iar lazania era gata. Mi-am dat cu parfumul meu LV si am coborat jos. Masa era pusa, lazania arata extraordinar iar bunica a facut si un fresh de portocale. L-am asteptat pe Brok pana la 19:30 . Am mancat lazania cu bunica iar apoi am mers in camera mea. Eram foarte suparata deoarece nu a venit. Eu care m-am aranjat si m-am pregatit. Bunica isi facuse o impresie buna fata de el. Am tras o privire pe geam . Era in pat . Dormea. Poate a fost prea obosit si a avut o zi agitata.
CITEȘTI
Profu' de sport
RomanceKaty, o fata obisnuita, se indragosteste de profesorul ei de sport. Multe scantei se aprind intre ei dupa o serie neobisnuita de crime care ii fac probleme lui Katy. Indragosteste-te de o lume interzisa in care o singura gresala ii poate aduce pe ce...