Capitolul 4

4.3K 130 5
                                    

Dimineata, ma imbrac in aceiasi tinuta ca cea pe care am purtat-o ieri la cina. Mi-am lasat parul desfacut si am coborat la masa.
-Neata, bunico!
-Neata, Katy!
-Ce avem la micul dejun?
-Am facut o salata Greceasca. Auzi, de ce nu a mai venit ieri noul tau profesor?
-A spus ca e posibil sa nu vina.Presupun ca a fost obosit.
  Dupa ce am mancat am mers la scoala. Pauza de pauza ma uitam dupa Brok . Nici urma de el. Dupa mi-am amintit ca in fata cancelariei exista un tabel cu orarul fiecarei clase in parte si profesorii lor. Dupa ce am analizat bine, Brok nu avea nici o ora astazi la liceu . Eram suparata deoarece voiam sa stiu de ce nu a putut venii ieri . Dupa ore plictisitoare si nasoale am pornit spre casa . Ajunsa acolo l-am vazut pe Brok vorbind cu bunica.
-Salut!
-Salut, Katy! Spune el . Bunica se duce in bucatarie iar eu si profu' stam de vorba pe canapea in living. Draguta casa, spune el .
-Mersii. De ce nu ai venit ieri la cina?
-Imi pare rau doar ca a intervenit o problema si nu am putut sa vin.
-Sper ca nu e nimic grav.
-E totul ok.
-Ma bucur. Ce spui, nu vrei sa ramai la masa?
-Da, m-as bucura mult!
-Apropo, cand ai timp de mine pe la sala? Doar esti antrenorul meu, nu?
-Ce spui de joi direct dupa liceu?
-Suna bine.
Bunica a adus supa de pui si cartofi aurii cu cascaval pane.
-Multumim pentru masa! spune Brok.
-Sa va fie de bine! spune bunica.Brok, esti binevenit aici oricand, daca ai vreo problema, sa nu eviti sa vi la noi.
-Multumesc!
Il conduc pe Brok pana la iesirea din curte.
-Mersii mult de invitatie!
-Oricand! Te mai asteptam .
-Si imi pare foarte rau ca nu am putut ajunge ieri. Am aflat ca tata a divortat de mama mea . Am fost prea rau dispus ca sa vin.
-Ohh! Imi pare rau. Daca te face sa te simti mai bine... nici eu nu am mama.
-Serios?
-Da. Mama m-a parasit cand aveam 3 luni. M-a lasat cu tata. Nu tin minte cum arata. Nu am gasit poze cu ea si nu am gasit-o pe retelele de socializare.
-Nici eu nu mi-am cunoscut niciodata mama. A murit cand eu m-am nascut. Tata s-a recasatorit acu aprope 18 ani, iar acum au divortat .
- Imi pare foarte rau.
-Mie nu prea. Nu era cea mai buna mama. Eu sunt suparat pentru tata. Era foarte fericit alaturi de ea. Mi-a spus ca l-a inselat cu un barbat bogat. Ce femeie!
- E foarte trist. Si eu sunt suparata pentru tata  deoarece, de cand mama a plecat e foarte trist si nu a mai gasit pe nimeni. Faptul ca locuim cu bunica, mama ei, il intristeaza. Dar nu avem de ales. Bunica are grija de mine . Nu sunt indeajuns de matură incat sa pot traii singura.
- Soarta ni se aseamana destul de mult. Ma bucur ca vorbesc cu cineva care stie prim ce trec.
-Si eu! Daca mai simti vreodata nevoia sa vorbim despre asta nu ezita sa-mi spui.
-Mersii! Ne mai vedem. Paa!
-Paa,Brook!
  E foarte trist sa vezi cate lucruri rele se intampla . Nu stiu cum l-am gasit pe Brook . Ma consider norocoasa. Este perfect! Ma bucur ca pot sa il ajut . Deja m-am apropriat destul de mult de el. Sunt mandra de mine. Am reusit multe . Pe langa ca sunt eleva lui, preferata; el este antrenorul meu personal, este vecinul meu, imi spune ce are pe suflet, deci este si prietenul meu.
Sper sa devin si mai mult de atat pentru el.
Urc in camera mea si imi dau jos topul de pe mine . Raman in sutien si il vad pe Brok cum se uita la mime. Incep sa rad si trag draperia. ,,De ce fac mereu asta?" imi spun cu voce tare. Ma schimb in ceva mai lejer si deschid geamul.
-Nu crezi ca e cam nepoliticos?
-Poate putin... Nu e vina mea ca ai perdele transparente
-Daa binee...
-Hei, vrei sa mergem la un suc? Fratele meu si-a deschis un local dragut la 5 minute de aici. S-a mutat azi aici si va locuii la mine.
-Sigur!
-Marea deschidere va avea loc la ora 19:00. Vin eu sa te iau.
-Sigur! Abia astept.

Profu' de sportUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum