Cand am ajuns acasa am mers la buni si i-am povestit despre acea femeie. S-a incruntat si...
- Ciudat. Poate nu ar trebui sa bagi in seama. Acum gata cu grijile. Tatal tau trebuie sa ajunga din minut in minut.
- Ma duc sa ma pregatesc!
Am plecat in camera si mi-am luat un tricou alb simpu si niste blugi negrii cu sclipici . Am coborat jos si asteptam ca tata sa vina.
~Ding-dong~
Am coborat jos rapid . Am deschis usa si am sarit direct in bratele tatalui meu. Mi-a fost foarte dor de el.
-Katherin! Mi-a fost atat de dor de tinee!
- Si mie tataa!
Dupa ce ne-am imbratisat a venit bunica si ne-a chemat la masa. Am macat sushi si lava cake.
-Katy, am ceva pentru tineee. Sper sa iti placa.
Am ramas foarte incantata. Tata chiar le are cu cadourile. Stie cat de mult imi place sa ma machiez asa caa...O surpriza si mai mare a fost faptul ca am primit si un hanorac de la Supreme pe care mi-l doream de muulta vreme.
-Mersii muult, tata!
Ce ma bucurat a fost ca si bunica a primit flori, ciocolata si un parfum Coco Chanel.
-Trebuie sa va spun ceva. Am preluat controlul firmei! Am fost promovar intr-o pozitie foarte inalta! Nu e grozav?
-E minunat!
-Ohh doamnee! Cat e ceasul! Trebuie sa plec. Katy, ai grija de tine! Te iubesc muult.
Dupa ce ne-am luat ramas bun, am mers in camera. Simteam ca am uitat ceva. Am facut video chat cu Alice si i-am aratat ce am primit de la tata. In ultimul timp am inceput sa ne intelegem foarte bine. Dintr-o data aud vocea lui Brok de afara. Deschid geamul.
- Nu cumva trebuia sa mergem azi undeva?
- Aaaaaammm . Scuzee am uitat complet. A venit tata in vizita. Lucreaza in strainatate si a putut sta doar o ora.
-Imi pare rau in cazul asta...
- Da, si mie. Imi fine. Imi e somn raau. Ne vedem maine.
-Ok! Noapte buna!
CITEȘTI
Profu' de sport
RomanceKaty, o fata obisnuita, se indragosteste de profesorul ei de sport. Multe scantei se aprind intre ei dupa o serie neobisnuita de crime care ii fac probleme lui Katy. Indragosteste-te de o lume interzisa in care o singura gresala ii poate aduce pe ce...