Era ora 16:24 . Am inceput sa ma aranjez. Era prima noastra intalnire. Sau nu chiar. In orice caz, ma vedeam cu el iar asta era tot ceea ce conteaza.
Cu ajutorul bunicii mi-am facut niste suvite deschise la culoare iar parul meu a aratat asa:Apoi m-am machiat asa:
Si m-am imbracat lejer ca sa nu para ca m-am straduit.
Era 18:00 . M-am dat cu parfumul meu LV iar apoi mi-am pus intr-o geanta tot ce aveam nevoie. M-am uitat pe geam, iar el era imbracat atragator . Am tras draperia inainte sa ma vada. Dupa ceva timp am auzit soneria . Am coborat jos.
-Hei, Brok!
-Hei, Katy! Areti super!
-Mersii! Si tuu
-Mergem?
-Mergem.
Iesim din curte iar el ma intreaba:
-Cand mergem sa iti gasim niste draperii?
-Hahahaa.
-Ce e?
-Esti foarte amuzant.
Si incepe sa rada, dupa incep si eu.
-Cum de fratele tau si-a deschis un local?
-E visul lui. Si l-a indeplinit. Mereu imi zicea cand eram mic ,, Nu renunta niciodata la visele tale" .
-Pare intelept. Cati ani are?
- 23
-Aha. Si s-a mutat la tine?
-Asa se pare. Dar nu o sa stea pentru mult timp. Daca localul o va duce bine isi va cumpara un apartament doar al lui. Uite! Am ajuns
-Uuuuu... nicee!
-Arata bine, nu?
-Arata ninunat!
-Intram?
-Intram.
Cand am intrat in local toate privirile erau pe noi . Brok m-a luat de brat. Un tip simpatic se aproprie de noi:
-Salut Brook, fratee . Iti place localul?
-Da, e tare rau.
-Cine este noua ta prietena? E iubita ta?
Brook incepe sa rada.
-Nu, e vecina noastra.
-Aa in cazul asta, eu sunt Flinn, fratele lui Brok
-Eu sunt Katy! Imi pare bine de cunostinta.
-Si mie!
-Acum, ma scuzati, am multa treaba. Sper sa va simtiti bine si va sta super bine impreuna pacat ca nu sunteti un cuplu.
Eu m-am inrosit si am observat ca si Brok a facut la fel.
-Nu il baga in seama. Fratii mai mari...
-E ok.
Ne-am pus la o masa cu ceva mai multa intimitate .
-Heei! Bine ati venit pe la noi! Cu ce va pot servi? spune chelnerita.
-Ne puteti da un meniu? spune Brok
-Sigur!
-Eu vreau o limonada cu fructe de padure.
-Si eu la fel. Spune Brok.
-Bine, comanda o sa ajunga imediat.
-Tare local. Ii spun lui Brok.
-Da, Flinn s-a descurcat bine.
Telefonul lui Brok a inceput sa sune. Brok se scuza, si merge afara. A venit comanda. Eu l-am asteptat pe Brok dar nu mai venise. Mi-am baut sucul si am platit intreaga comanda. Am mers afara dupa el si nu era nicaieri. Au trecut 40 de minute de cand a plecat de la masa. Incepusem sa ma ingrijorez.
- Flinn! L-ai vazut pe Brok?
- Nu! A plecat?
-Da. I-a sunat telefonul si dupa a plecat. Nu s-a mai intors de 40 de minute.
- Chiar nu stiu unde ar putea fi.
- Si pe langa asta a trebuit sa platesc eu toata comanda.
- Ce urat din partea lui. Ce ati comandat?
-Doua limonade cu fructe de padure.
-Poftim banii inapoi. Considera ca totul a fost din partea casei. Imi pare foarte rau dar chiar ma grabesc am forte multa treaba. Incearca sa-l suni.
-Nu am numarul lui.
Dar pana sa zic eu asta Flinn deja plecase. M-am dus spre casa. De ce am acceptat sa merg acolo?Cand am ajuns in camera mea am inceput sa plang. M-am uitat pe geam si nu mi-a venit sa cred ce am vazut. Brok isi facea de cap in pat cu o fata. Nu imi vine sa cred! Nu am putut dormi toata noaptea la ce gemea fata aia. Se auzea de la o posta. Am tras draperia ca sa nu ii mai vad.
Nu imi vine sa cred! Chiar cand credeam ca era ceva intre noi... chiar daca nu eram impreuna... ma simteam, tradata.
CITEȘTI
Profu' de sport
RomanceKaty, o fata obisnuita, se indragosteste de profesorul ei de sport. Multe scantei se aprind intre ei dupa o serie neobisnuita de crime care ii fac probleme lui Katy. Indragosteste-te de o lume interzisa in care o singura gresala ii poate aduce pe ce...